Mercedes-Benz EQC má české ceny. Elektrické SUV se vejde pod 2 miliony korun

56 komentářů

Giomek
1. září • 21:00

Dneska tahle predrazena bida stala na nabijece vedle meho EV400, musim rict ze realita je jeste horsi nez na foto. Neco tak odporne lacine vyhlizejici jsem nevidel...vetsi hnus je snad uz BMWergl pro omezence, stydel bych se do tech nemeckych predrazenych bid sednout....

Lojza
7. května • 21:53

U premiovky by to chtelo akumulator tak 150kWh.Potom by se da se rici auto lze pouzivat jako plnohodnotne do rodiny. Takto mi kara prijde, jako kockopes za vcelku moc penez.

Petr
8. května • 19:47

Lojzo jsme na začátku, když zacinaly benzinaky taky nejezdily 200 max a neměly průměr 6 na 100.Vydrz par let. To daaas

Lojza
8. května • 20:47

vydrzim to urcite neboj-)
Kdyz VW bude nabizet akumulator 111kWh, tak 150 u premie zase nemusi byt tak daleko.

Kuk Vykuk
8. května • 23:30

VW nebude do ID3 nabízet akumulátor 111kWh, to je jen další blábol tohodle plátku. B-]

Lojza
9. května • 8:54

jo psali to na konkurenci, kam chodis take. Ale text nasledne opravili,sami to tam pisi.Bude asi 77KWh max akumulator.

7. května • 20:56

Chudáci Zlatokopky, vždyť s tímhle kramem s hvězdou na kapotě, nedojdou ani z Prahy do Vídně, či Mnichova na nákupy 😀 . Myslel jsem si ,že pokrok je v tom, že věci slouží lidem, ale očividně jsem se mýlil.

Petr
8. května • 19:51

Pro mě třeba bude pokrok až nebudu muset každý druhý den zapínat vnitřní okruh abych se neudusil za některým auta a. Bohužel se mi to poslední dobou stává casto

Kuk Vykuk
8. května • 15:46

V Mnichově se dá něco koupit? :-D:-D:-D

Kuk Vykuk
8. května • 15:47

Možná tak plato jogurtů. :-D

Petr
8. května • 19:49

To jo v Aldi ale tam asi s autem za 2 míče nikdo nepojede

bzzz
7. května • 22:24

Do Mnichova ci Vidne na nakupy se jezdi v TDI nebo vlakem. Frajeri na nakupy letaji a rozhodne jinam nez co si myslis ;-)

thegrid
7. května • 16:05

Vypadá jak Sandero po faceliftu.

Petr
7. května • 18:37

Takže kdyby vám ty auta někdo nabízel zadarmo tak byste měl těžké rozhodování, ze

JirkaX
7. května • 19:15

blb po 3

Petr
7. května • 20:20

Přesně tak si představuji zastánce fosilu. Vesnice s turbo oktavkou bez argumentů, s omezenou slovni zásobou, v tomto případě pouze na jedno slovo

Nikdo
7. května • 20:59

A kde myslíš, že se bere materiál na tvoje baterky? Pro info taky ze země, takže baterie je taky vlastně fosilní....

JirkaX
7. května • 20:42

Je to hotentot, vždyť není ani schopen zvolit si nějaký vlastní nick.

Zelí
7. května • 12:07

I z oficiální zprávy výrobce se uvažuje s provozním režimem 10 až 80% kapacity baterií tj. 70%, což je 56kwh. Při rychlosti ustálené 130km/h je u těchto SUV mastodontů spotřeba přes 25kwh. Reálný dojez je tedy kolem 200km s tím, že pak bude následovat přestávka na nabíjení v trvání 40 minut. takže průměrná rychlost i se zastávkami je cca 92 km/h. V reálu to bude hodnota spíš 80-85km/h. Toto vozidlo na dálnici pojezdí i trabant.

komik
8. května • 11:20

25 kw/100km má audi.. a je to na standardy elektroaut celkem dost.. dá se jezdit za 20 kwh po dálnici (a i když se lepíte všem na zadek.. tak stejně půlku cesty jedete reálně 100-120 km/h, protože rychleji to provoz neumožní)..
Mít takovýho medvídka tak klidně budu jezdit po dálnici pomaleji... i 100, dám si autonomní výpomoc a popíjím kafíčko.. těch 15 min času navíc si užiju a dojedu v pohodě 400 km.. což je Pha-ova. Osobně na tyto trasy preferuju vlak +elektrokoloběžku... Naprostá většina cílové skupiny tohoto auta bude mít barák za městem, dobíjet v garáži a jezdit s tím do práce (většinou vlastní fitrmy) a třeba jednou týdně na chatu/za rodiči, což 400 km dojezd je v pohodě.. navíc o víkendu třeba já jezdím relaxačně, takže dojezd bude i 500.. Pro obchoďáky co "musejí" jezdit na čas mezi jednáními toto auto není... Prostě elektro je lepší na příměstké cestování +výlety, nafta na dálnici a podle mě do města nepatří (sorry jako).

Zelí
13. května • 13:25

Možno si přečíst dnes v denním tisku report novináře, který jel na rodinný výlet z Prahy do Paříže a zpět Teslou. Měla SPZ s textem EON... je tam několik zajímavých zjištění. Novinář jel po dálnici "na pohodu" spotřeba v průměru 25kwh/100km (a to tesla není žádná SUV skříň). Dobíjel průměrně každých 200km... čili pokud se vrátím ke svému úvodnímu příspěvku, tak on můj odhad přesně .. nezávisle... potvrdil. Samozřejmě, že jel teslou koupenou před ukončením programu bezplatného nabíjení, takže on jel zadarmo. Pán byl natolik seriózní, že se zajímal o to, kolik se na veřejných rychlonabíječkách platí za kwh. V germánii je to až 20Kč/kwh. Mohl bych se vrátit o několik let zpět, kdy jsem odhadoval, že cena kilowathodiny na rychlo nabíječkách dostupná v režimu on demand bude stát nejméně 20Kč/1kwh. Můj odhad byl zcela správný. A teď rána mezi světla elektrofandům. Cena za ujetý 1km vychází na 5kč jenom v elektrickém palivu, tedy žádných padesát halířů. Pokud nějací fantasisti sní o nabíjecích výkonech přes 1MW a jsou takoví, tak cena za kilowathodinu v takových režimech bude astronomická odhadem cca 50Kč/kwh a to budou ještě dotovatované ceny. Dále je třeba počítat s tím, že jakmile Angela vypne v roce 2022 jádro, tak cena půjde nahoru. Dá se předpokládat, že poroste poptávka i v souvislosti s rozšiřování elektrocars a cena půjde zase nahoru. Jediná záchrana jsou dvě mohutné roury, kterým bude rudý plyn a rudá energie proudit do germánie severním proudem. Jinak to tady v ojropě můžeme zhasnout.

...
13. května • 19:17

https://www.lidovky.cz/byznys/auto/teslou-z-prah... ... ....Chci jen deklarovat, že těch 1000 km jsem dojel úplně v pohodě.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/auto/teslou-z-prah... ... ....Omlouvám se, s jedinou výjimkou nikdy nefungovalo WiFi, dokonce ani na ubikaci nefunguje. Data oživil až teď restart telefonu. Délka cesty 13,5 hodiny... Očekávání bylo 12 až 13. Pět nabíjení. Máme dost proudu na 30 km k louvre a zpět, a pak v pátek další nabíjení.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/auto/teslou-z-prah... ... Jsme v cíli těsně před Paříži. Auto chtělo proti plánu víc elektřiny a to byla průměrná rychlost kvůli provozu a dešti citelne nižší. Ale za dobíjení jsem byl rád, přece jen jsem moc nespal.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/auto/teslou-z-prah... ...
..........................................
V případě tesly nedává smysl ani pomalejší cestování. Je lepší jet 130 kilometrů za hodinu a u zásuvky se zdržet déle. Vyšší rychlost se - alespoň podle plánovače - na dojezdu projevuje už jen málo. Například přejetí Německa stopadesátikilometrovou by přineslo - teoreticky - jen čtyři minuty k dobru. U naftového auta by to teoreticky mohlo přinést až půlhodinovou úsporu (v provozu samozřejmě nereálnou).
Zastavit každých necelých dvě stě kilometrů na půl hodiny je sice ideální pauza, má to však své ale. Tím prvním je, že je potřeba zastavit na konkrétních místech. A ne podle toho, jak se posádka cítí nebo podle toho, komu se chce právě na záchod. Problémem je, že každý supercharger má jiné okolí. Někde je poblíž jen hotel, jinde obchodní centrum, v jiném případě je to běžné dálniční odpočívadlo.
Uvidíme, jak snadné bude na každém z těchto míst strávit alespoň půl hodiny a jak velké kompromisy budeme muset nakonec po cestě dělat.
Roman Šitner
Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/auto/teslou-z-prah... ...

Zelí
16. května • 9:09

Ještě přesnější informace o spotřebě těchto e-suv poskytl test na serveru e-drive. Při dálniční rychlosti 130km/h je spotřeba elektrického suvka od audi 31,7kwh/100km. Takže je to ještě s tím reálným dojezdem výrazně horší než při 25kwh/100km. Doporučuji nabíjet každých 150km. Při ceně v germánii 20Kč/kwh to vychází v palivu na 6,34kč/km. A to se vyplatí. Vzhůru s panem Junkerem a komisaři eu do elektromobility. Jásejte pitomci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
17. května • 18:26

Zelí, pokud bys měl mozek, tak bys věděl, že cena za elektřinu je hodně rozdílná. Jiná je na nabíječce u pumpy někde u dálnice a jiná je doma v garáži. Stejně tak platí současná skutečnost, že elektroauta na baterky se používají jen na krátké vzdálenosti. Přes noc se auto nabije v pohodě doma v garáži a ráno vyjede do práce, na nákupy, k doktorovi, s dětmi do školy atp. Na ten účel dojezd 150 km naprosto postačí. Navíc v zaměstnání v řadě případů nechají auto některým zaměstnancům nabít grátis v podobě "motivačního" příspěvku. Doma v garáži takové auto nesmrdí, na krátké vzdálenosti nesmradí jako auto se spalovacím motorrem běžícím ve studeném režimu a smradí proto ani na ulicích ve městě. Též lze takové auto použít na víkendové cesty na chalupu - na cestu tam dojede a na cestu zpět je do neděle večer dost času, aby se auto nabilo i bez rychlonabíječky.
Jinak pokud bys věděl, tak i cena benzinu je rozdílná a na pumpách u dálnice je citelně dražší než na pumpách nekde bokem na vesnici. Podobně to je i s čajem, když si ho uvaříš doma, je za babku, ale zkus si ho objednat v lepší restauraci...
Já vím, že nemáš čím myslet, a proto jsem ti to vyvětlil s názorností, díky které to pochopí i debil. Uvidím jak si s tím poradíš ty, Zelí.;-)

Josef
19. května • 10:41

Doplňuji k mé reakci odkaz na článek, který má vypovídací hdnotu, na rozdíl od "zelnatostí" zdejšího Zelí:
Firemní elektromobily
Elektromobily si nyní pořizují hlavně firmy. Moneta Money Bank má třeba 64 e-Golfů, přiděluje je zaměstnancům hlavně na cesty po Praze nebo ve vzdálenosti do sta kilometrů kolem hlavního města. „Asi třetinu e-Golfů provozujeme mimo Prahu, ale platí, že na pravidelné delší cesty nejsou vhodné,“ říká šéf sdílených služeb Monety Jiří Huml. Sám s ním ujel nejvíce 226 kilometrů na jedno nabíjení, po návratu vykazoval rezervu ještě 30 km. „Za více než dva roky provozu elektromobilů nemáme ani jeden případ, že by elektromobil zůstal někde viset ‚bez šťávy‘,“ dodává.
A jestli bych si elektroauto pořídil? Třeba i jo. Mimo Prahu na delší vzdálenosti nejezdím tak často. A z jízdy po Praze jsem měl dobrý pocit. Osobně mě řízení moc nebaví, raději jezdím vlakem nebo tramvají. U elektroauta se mi ale líbila akcelerace. Po sešlápnutí pedálu auto stojící na červenou vystřelí rychle vpřed a benziňáky nechá za sebou.
Hlavní překážkou je cena. Model, který jsem dva dny testoval, vyjde bez pár tisícovek na milion korun. Kdyby byla poloviční, dalo by se o koupi uvažovat. Vzhledem ke změnám, které chystají provozovatelé dobíječek, by bylo třeba investovat do vlastního zařízení, aby se vůz dal nabíjet v noci v garáži. A k tomu možná i do fotovoltaiky na střeše.
„Přímé náklady na pohonné hmoty jsou u e-Golfu asi desetinové v porovnání se stejným benzinovým golfem. U nákladů na servis a další provozní náklady očekáváme úsporu asi 60 procent vůči benzinovému. Vzhledem k dvojnásobné pořizovací ceně se elektromobily nevyplatí, pokud nenajezdí aspoň dva tisíce kilometrů měsíčně,“ říká Huml.
Zdroj: https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/elektro... ...

Zelí
13. května • 22:53

Při rychlosti 150km/h byste měl spotřebu cca 38kwh/100km, to byste si moc nepomohl.
Proto taky tesly na dálnicích u nás i v germánii jezdí obvykle 100-110km/h, aby vůbec někam dojeli. Ona ta tesla možná jede i 200km/h, ale pak je spotřeba 60kwh/100km. To abyste nabíjel každých 100km a nedej bože, abyste v opojení z rychlosti přejel odbočku k nabíječce. Ještě by mohl u nabíječek udělat elon hampejzy, aby cesťáky nějak zabavil. A samozřejmě zadarmo !!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vocas
9. ledna • 14:19

a nebud tak nasr ze na tu teslu prostě nemáš ;)
https://youtu.be/C8CgeT_qpB0...

Josef
14. května • 17:19

Zelí, přečetl jsem si odkaz oa obsah sdělení byl úplně jinde, než jsi ty "pochopil", soudě podlě tvých "reakcí". Doplňuji odkaz na dnešní příspěvek na Lidovkách:
https://www.lidovky.cz/byznys/auto/auto-na-fraje... ...
Závěry - shrnuto:
U druhé nabíječky, která měla také rychlé občerstvení i obchod, už jsme kromě cesty na toaletu postávali u auta. Půl hodiny na dobití ale uteklo jako nic. Ani na dalších zastaveních se nestalo, že bychom nejraději jeli, ale bylo třeba ještě dobíjet. Když jsme si dávali jídlo, byla z toho snadno hodina. Vlastně šlo o příjemné přestávky. S naftovým či benzinovým autem bych jel rychleji, snažil bych se asi dělat méně zastávek a­ byly by kratší. Otázkou ovšem je, jestli je rozhodující, zda člověk do hotelu dorazí v­ pět, v šest nebo v osm večer...
Celá cesta probíhala naprosto v­ pohodě, auto mělo vždy velkou rezervu a nedošlo na žádné obavy z dojezdu. To se ale na poslední zastávce před Paříží změnilo. Tam už bylo třeba počítat i s dalším dnem a cestou do centra francouzské metropole. I když jsme dobili raději víc, rezerva se jakoby neustále zmenšovala. Večer to bylo 50 kilometrů, ráno 40, při dojezdu do centra Paříže 30 a při výjezdu z garáží už jen 10 až 20. Ale Tesla raději straší, a tak byl nakonec v cíli dojezd vždy výrazně vyšší. Což je vlastně dobře. Když člověk jede normálně, dá se odhadům navigace věřit.
Při cestě z Paříže do Nancy palubní počítač předpovídal, že do cíle dorazíme jen s pěti procenty energie v baterii, nakonec jsme tam ale dojeli se 14 procenty. A to jsme jeli mírně nad rychlostní limity.
Dojet elektrickým autem tisíc kilometrů si nyní žádá jen drobné ústupky – to ale vozů na baterky jezdí po silnicích jen pár. Těžko říct, jak by to vypadalo, kdyby auta na elektřinu byla běžná. Nabíječky sice budou za čas pravděpodobně na každé benzince, ale budou nejspíš výrazně dražší než dobíjení z domácí zásuvky.
Nejbližší budoucnost elektromobility tak bude pravděpodobně hlavně v kratších cestách po městech a okolí. Delší výlet ovšem tyto vozy rozhodně zvládnou.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/auto/auto-na-fraje... ... Hlavně, že pro tebe Vendo vyšel z toho článku "nápad" s hampejzy.... (čím a jak "myslíš", to je záhadou...)
Je přece evidentní, že auta na "baterky" nebudou používaná na dlouhé jízdy (alespoň ne v dohledné době) a s tím do toho šel i autor článku, který si chtěl vyukoušet, jak to v současnosti ve skutečnosti vypadá, pokud by používal auto na dlouhé cesty. Celkem zajímavý výsledek, čekal jsem, že by to bylo horší. Narosto souhlasím se závěrem autora článku: "Nejbližší budoucnost elektromobility tak bude pravděpodobně hlavně v kratších cestách po městech a okolí. Delší výlet ovšem tyto vozy rozhodně zvládnou."

Petr
8. května • 19:42

To prostě těmhle lidem co jezdí brzda plyn, z výfuku černý kouř a pořád se lepí člověku na zadek nevysvetlite. Tuhle mě jeden takové předjel a o 10 km dal sme se ve městě potkali u semaforu....

Josef
7. května • 20:17

Ach Zelí, ty svatá prostoto...:-/
Předně, proč se zajímáš o auto, které si nikdy nekoupíš? Ale to je jedno...
K věci. Pokud bys měl mozek, tak bys počítal jinak. S použitím tvých "výpočtů" to vypadá poněkud jinak. Předně na cestu se vyrazí s plně nabitým autem na 100 % (třeba přes noc) kapacity a ne na 80 %. Tebou udaná spotřeba 25 kW na 100 km tedy dovolí ujet vzdálenost 300 km a ne 200 km a to je na podmínky Česka už zajímavé. Čili vyrazí se například na služební cestu ráno z Prahy do Brna případně až do Olomouce (nebo podobně vzdálených měst, například se dá dojet i do Norimberka). V cíli cesty se bude pracovat několik hodin (za 40 minut se zvládne akorát káva a zahájení jednání) a auto se v pohodě dobije opět na těch 100 % kapacity. V případě nutnosti se dá udělat přestávka během jízdy pouhých 20 minut během kterých se do baterie "nacpe" cca 50% kapacity baterie (doba nabíjení se prodlužuje nepřímo úměrně s hodnotou kapacity baterie, která se musí dobít do stavu 100%. Taková 20 minutová přestávka přece není problém.
To nepodstatnější Zelí, s tímto autem přece nikdo nebude jezdit dálkové trasy, to napadne i debila. Ale tebe ne, na to jsme už u tebe zvykli.:-) Na velké vzdálenosti bude majitel takového auta, pro kterého není problém zaplatit uvedenou cenu přes 2 miliony, určitě létat letadlem a z letiště do cíle cesty použuje Taxi (třeba též v podobě zrovně tohoto elektromobilu MB, který jako Taxi může fungovat velmi dobře a v podstatě bez omezení, protože čekání se vužije na dobíjení - stačí po pár minutách opakovaně během dne).
Tvoje "uvažování" (neuvažování) je úžasné. A srovnání s Trabantem - to dokáže jedině Zelí, které překoná i toho debila.

Official fan club Zelí
7. května • 21:13

Co do něj pořád ryješ? Jsi latentní psychopat s obsesí. Dej mu pokoj a soustřeď se na sebe.

Zelí
9. května • 11:31

Uvědom si, že ten "Josef" fyzicky neexistuje. To je jen softwarově vytvořený automatický zasírač diskuzí ze sorošovy sorbony. V prvním stupni působení je to automatický zasírač (to funguje už několik let) a v dalším stupni to bude bonzák pro mazání nepohodlných příspěvků. Tohle dnes už na webu masově běží (např. na ksichtoknize) a je jen otázkou času, kdy se to dostane i do těchto okrajových diskuzí. Zákon na to je přijat a uplatňuje se. My si to ještě neuvědomujeme, ale možná se už tady brzo rozloučíme a pak možná "nashledanou v lepších časech". Bez "Josefa".

Josef
9. května • 18:42

:-)) Zelí, zase ses jednou tedy "předvedl". Dalo by se říci, že jsi tímto „příspěvkem“ úspěšně složil „maturitu“ z hlouposti a omezenosti...
Krásně jsi ukázal své komunistické „strukturované“ myšlení a svoji komunistickou „filosofii“. Za vším vidíš „imperialististy z Wall Streetu" (zde konkrétně „sorošovu sorbonu“). A v další části tvého "příspěvku" jsi předvedl zkušenosti a znalosti z hlediska „komunistické“ cenzury z dob před rokem 1989 a zkušenosti z hledání (a definování) skrytého nepřítele (amerického „imperialistu“, třídního nepřítele,…). A na závěr – to zvolání „v lepších časech“ ( v komunismu) bez „imperialistů“....Pokud bych použil tvé konstatování jako objektivní důkaz pro posouzení mých diskusních příspěvků, tak popření mé existence a tvrzení, že za mými příspěvky stojí „softwarově vytvořený automatický zasírač“ je objektivním důkazem, že mé příspěvky mají obsah a formu (hlavu a patu), což dokáže vytvořit počítačna rozdíl od tvých „zelnatých“ příspěvků, Zelí.
Zde jako příklad "zelnitismu" připojuji poslední ukázku příspěvku Zelí v diskusi k článku: „Hyundai již testuje i30 N s pohonem všech kol. Bude soupeřit s VW Golf R“
, kterou by nedokázal vytvořit žádný „softwarově vytvořený automatický zasírač“. Je plná lží, urážek a překrucování reality a demagogie, kterou dokáže „zformulovat“ jedině přísně stranicky „komunistiky“ uvažující Zelí. Tohle by počítač – software – automat nikdy nedokázal. Proto i příspěvky tehdejšího stranického tisku KSČ - Rudého práva mohli psát jen ideově pevní „odborní“ soudruzi (důkladně „prověření“…) typu Zelí.
(připojil jsem i svoji reakci v diskusu s použitím "zelnatých" slovních obratů, kterými se Zelí předvedl…Zelí | 03. 05. 2019 17:32
Kimovci jsou stále ve fázi svého technického a technologického rozvoje založeném na pajcování. Uvidíme kam až se dostanou. Soudruzi japonci se zastavili tak, aby měli trvalé zpoždění 10-15 let a pohodlně žili trvale ve fázi pajcování. Myslím, že kimovci je budou následovat. Je to taková asijská tradice.
Josef | 04. 05. 2019 10:00
Soudruh Zelí je zase taková tradice projevu hlouposti jedince na web Autorevue....
Soudruh Zelí se už před narozením zastavil tak, aby měl trvalé zpoždění 30 let, což opakovaně na webu Autorevue dokazuje. Soudruzi, kteří nebyli zastaveni a před narozením zpožděni, ale naopak byli "vybaveni" "talentem" vypočítavosti a "vychcanosti", tak hned po roce 1989 převlékli kabát a stali se "kapitalisty". No a ti ostatní "zelnatí" soudruzi si stále melou svoji "písničku" bez ohledu na realitu. Protože mají v hlavě "vymetenou" a jsou zpožděni, tak na Hyundai (a ostatní korejské značky) pohlíží jako by těch 30 let společnost Hyundai neprocházela rozvojem a vývojem (modernizací...).
https://www.jdpower.com/cars/ratings/quality/2018... ... ...
Každý, kdo není trvale mentálně zastavený a nemá trvalé zpoždění jako Zelí, si dohledá i jiné informace a vnímá realitu, že výrobce aut Hyundai udělal a dělá ohromné pokroky a současná produkce je minimálně stejně kvalitní jako produkce ostatních významných automobilních značek (VW, Ford, Opel, Suzuki, Peugeot,...)Každý si může udělat obrázek sám. Já mám jen drobnou připomínku na závěr, že v těch 50. létech minulého století to musela být hrůza, když inteligentní a vzdělaní "soudruzi" typu Zelí dostali v podstatě neomezenou moc...a jak to hezky řídili a zřídili.

Josef
7. května • 23:14

No, ono to spíš na tu psychopatii vypadá u tebe, už vzhledem k tomu tvému "jménu" : Official fan club Zelí.
Pokud bys nebyl psychopat, tak bys poznal, že na normální věcné diskusní příspěvky Zelí, které se mu občas podaří vyprodukovat, nereaguji.

Nikdo
7. května • 20:57

Jen k tvé první části. Zastávám názor, že jsi fylozoficky úplně mimo. Modelový příklad - Dojedeš z Brna do Prahy na služebku jak jsi chtěl. Už jsi někdy na nějakou služebku jel? Myslíš, že bude firma v cíli nadšená a připravená narvat ti za svoje peníze přes prodlužovačku energii ze zásuvky 230V/10A do "nádrže"? Nebo jako necháš auto za 2 MKč v Praze někde u obchoďáku na zásuvce a zbytek dojedeš metrem? To je přeci blbost.Tohle auto bude pouze pro pozéry, jejichž paničky ho vyfasujou na vození dětiček do školy a kroužků či maximálně na manikůru či saunu.

bzzz
7. května • 22:22

S autem za dva mice pojedes na sluzebku do firmy plne chytraku jako ty? Ale no tak... I kdyby sis elektrinu platil sam, firmy uz casto maji mista vyhrazene pro elektromobily, vcetne nabijecek. A mimochodem, parkoviste obchodaku apod jsou plne spalovaku za 2 mil, takze ty elektriky se tam ztrati.

runner42
8. května • 7:48

Firmy mají vyhrazená místa pro elektromobily včetně nabíječek? Hahaha, jo jasně, v tvém fantasy světě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
8. května • 19:35

Ty fantasy svetě k nám do firmy před 4 roky přijel manažer z naší matky v Německu s Teslou S a požádal o pripojeni. Údržbář vytáhl prodluzku a po 6 hodinách jednání jel směr Nurmberg. Taky bych to ukončil výkřikem Haha ale přijde mě to tak hloupy a fosilní že to neudelam. Ale chápu že u pasu tyhle příhody nezazijete.

bzzz
8. května • 9:12

Mel ses lepe ucit (jedno jestli remeslo nebo univerzita) ;-)

Josef
7. května • 23:09

Soulas bzzz. Jenže "exoti" to nepochopí. Přitom je jasné, že za takovou cenu jako diskutovaný MB se auta nepřidělují řadovým managerům či obchoďákům, kteří konči na úrovni Octavie. Ředitelé normálních firem potom a úrovni Superbu, Passatu a případně A4. Případy, kdy si někdo z VIP (jednatelů, významných advokátů-majitelů AK, primářů významných nemocnic, významných realitních makléřů - majitelů realitních společností, investičních společností, bankovních institucí apod) koupí a používají diskutovaný MB, tak je to třeba součástí firemní politiky a jejich prezentace vztahu k environmentu apod. Tento level VIP má samozřejmě rezervovány parkovací místa všude tam, kam jezdí. To napadne asi každého normálně myslícího jedince, tedy kromě zdejších "diskutujících" "exotů", kterým je všechno jasné a svými dezinformacemi nebo dokonce i urážkami značek a jejich modelů akorát otravují diskuse. Samozřejmě platí fakt, ať si každý koupí auto, které mu bude vyhovovat a může to být třeba i zde diskutovaný elektro MB. Nechápu, proč to řeší Zelnatí jedinci, když je zcela zřejmé, že si auto v takové cenové hladině nikdy kupovat nebudou. Mohli by naopak třeba uvítat, že každým koupeným a zprovozněným elektromobilem se jim zmenší případné fronty u čerpacích stojanů na benzin či naftu.

Petr
7. května • 18:50

A nebo pokud to bude mít trochu inteligentní člověk tak přes noc nabití na sto procent tedy dojezd 300 km čímž se dát pokrýt většina republiky pokud nebydlite v Asi a dá to na jeden zátah.Pak hodinovy oběd s dobitim u shoping centra a hurá domů. To už nevypada tak katastrofický, co

Nikdo
7. května • 20:50

Ty jsi fakt dutej jak buben. Kolik je ti roků? 12?

Petr
8. května • 19:57

Zabubnuj na mě prosím a vyvrat alespoň jeden z mojich argumentů. Jinak ten Nick si vybral vyborne

JirkaX
7. května • 19:15

blb znovu

Michal
7. května • 13:03

No aspoň nám to neukradnou.Max rychlost a 100km dojezd na ujizdění před policií není moc vhodné vozidlo.Řidiči elekto aut včetně Tesly jezdí pomalu a max občas ukážou že to umí zrychlit a zas se vrací na eko tempo.

odtrzena bezmezni vrstva
7. května • 15:28

To si jen myslite. Takovi Leslie Nielsen ci komisar Clouseau by Vam s tim ufrnkli, ani by jste nemrkl! :-D :-D :-D

Zelí
7. května • 15:36

Clouseau tomu celému ojrocirkusu šéfuje, nosí masku Junkera. Komedie vyvrcholí, když se odhalí.

R
8. května • 13:10

Jo, to pak vyvrcholim i ja :-D

leslie kreslie
7. května • 12:57

Tohle je auto pro managery dodavatelu automobiloveho prumyslu. :-) Specielne tedy pro dodavatele EV technologii do automotive. :-DTezko si predstavit, ze nedko jiny ma dobry dovod, neco takoveho kupovat. :-/

Pavel F.
7. května • 15:21

Tyhle auta se budou kupovat jako mamataxi s bonusem volného parkování po celé Praze. :-D

Protektor
7. května • 14:16

Kdyby to bylo trošku větší, na šopování po Praze ideál. Hezky frknout přes jeden a půl parkovacího místa a je to.

JirkaX
7. května • 11:40

maximálka 180, to pojezdí kdejaká škodovka..

Petr
7. května • 18:41

No jo ale za pět let ztratí majitel tě fosilní škodovky hodně času přestupem na metro jelikož ho z ty dálnice dal než na Cerný Most nepusti

Nikdo
7. května • 20:47

Ty jsi vůl :-D

Petr
8. května • 19:53

Niemande rikej to těm co si o nemeckych centrech se svým autem mohou nechat zdát už teď.

JirkaX
7. května • 19:14

blb

Doporučujeme

Články odjinud