Mercedes-Benz EQA se dvěma motory dorazil do Česka. Nejsilnější má 292 koní

5 komentářů

Kankunen
13. května • 8:56

Je třeba dodat, že když jedeš po dálnici tempem firemního Tranzita, tak to žere 30kWh. No pak je ještě tempo firemní Octávky a to je teprve sranda.

jogurt
13. května • 10:04

Tak když pominu to, že tempo firemního tranzita i firemní oktávky jsou za hranou zákona (stejně jako krádež rohlíků v samoobsluze nebo močení do fontány), není to zas až takové drama.
S 300kW 4x4 e-tronem 55, což má být veležrout, musím na 30kWh jet v zimě proti větru nad limitem, mít topení všech 4 sedadel i volantu zapnuté, jinak se po dálnici pohybuji za 26-27 a mimo dálnici za 22, po městě i méně. Což při brutto 95kWh akumulátoru není žádný problém.

Kankunen
13. května • 11:07

Na dálnicích během 85km kolem Lipska testu udržovali rychlosti kolem 130 km/h, průměr byl nakonec 115 km/h. Výsledky nepřekvapí. E-tron spotřeba 28,4 kWh. Co chceš dál vysvětlit.

jogurt
13. května • 12:26

A co jako mám chtít vysvětlovat? Já s tím mám narozdíl od tebe naježděno 80000km.

Jedna Bedna
13. května • 8:36

Stejná cena jako Q4 e-tron, takže není důvod jít do malého Mergla

Doporučujeme

Články odjinud