Je třeba dodat, že když jedeš po dálnici tempem firemního Tranzita, tak to žere 30kWh. No pak je ještě tempo firemní Octávky a to je teprve sranda.
Tak když pominu to, že tempo firemního tranzita i firemní oktávky jsou za hranou zákona (stejně jako krádež rohlíků v samoobsluze nebo močení do fontány), není to zas až takové drama.S 300kW 4x4 e-tronem 55, což má být veležrout, musím na 30kWh jet v zimě proti větru nad limitem, mít topení všech 4 sedadel i volantu zapnuté, jinak se po dálnici pohybuji za 26-27 a mimo dálnici za 22, po městě i méně. Což při brutto 95kWh akumulátoru není žádný problém.
Na dálnicích během 85km kolem Lipska testu udržovali rychlosti kolem 130 km/h, průměr byl nakonec 115 km/h. Výsledky nepřekvapí. E-tron spotřeba 28,4 kWh. Co chceš dál vysvětlit.
A co jako mám chtít vysvětlovat? Já s tím mám narozdíl od tebe naježděno 80000km.
Stejná cena jako Q4 e-tron, takže není důvod jít do malého Mergla
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.