Mercedes-Benz E63 AMG: „über E-Classe“ pálí gumy

Špičková verze řady Mercedes-Benz E-Class se představuje na dalším propagačním videu. A ty dvě minuty je opravdu nač se dívat.
Mercedes-Benz E63 AMG: „über E-Classe“ pálí gumy

Teprve před několika týdny se na autosalonu v Detroitu představila kompletně omlazená řada Mercedes-Benz E-Class, která zahrnuje jak konvenční sedan, kombi, kupé a kabriolet, tak i špičkové provedení Mercedes-Benz E63 AMG. A že je to pekelně rychlý stroj s ostrým zvukem, to je vidět z připojeného videa, které je prodlouženou verzí starších propagačních záběrů. Střídají se na něm stříbrný sedan a bílé kombi.

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Mercedes-Benz E63 AMG: 585 koní, 4Matic a stovka za 3,6 s

Připomeňme alespoň, že o pohon modelu Mercedes-Benz E63 AMG se stará osmiválec o objemu 5,5 l standardně naladěný na 557 koní (5500 ot/min) a 720 Nm dostupných v rozmezí od 1750 do 5250 ot./min. Zájemci mohou vybírat v případě karoserie sedan mezi pohonem zadní nápravy nebo systémem 4Matic.

Klasická zadokolka s karoserií sedan zvládne sprint z nuly na stovku za 4,2 s, verze s pohonem všech kol je rychlejší o půl vteřiny. K dispozici je také karoserie kombi, ta je ovšem spojena pouze s pohonem všech kol. Zrychlení na 100 km/h zvládnete s kombíkem za 3,8 s.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků