Mercedes-Benz E63 AMG od Alpha: z 0 na 160 km/h za 6,2 s

Pokud je vám 525 koní málo a na nejnovější verzi E63 AMG jste ještě nenašetřili, u Alpha Performance pro vás mají alternativu. A takto jezdí…

Teprve letos v lednu představené nové provedení špičkového sedanu Mercedes-Benz E63 AMG je na tom s výkonem pochopitelně lépe než jeho předchůdce, ovšem přestavba z dílen Alpha Performance překonává i je. Základem pro tuto novou stavbu je předchozí verze modelu Mercedes-Benz E63 AMG, jež s příplatkovou tovární sadou AMG Performance Package dosahuje ve standardu výkonu 556 koní (409 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E63 AMG od Alpha Performance vypadá na první pohled docela krotce...

Párem turbodmychadel dopovaný zážehový osmiválec AMG s objemem 5,5 l prošel u americké firmy Alpha Performance rozsáhlými úpravami, jejichž důsledkem je zvýšení výkonu na 862 koní (634 kW) a točivého momentu až na 1 218 Nm. Přestavbou prošla především soustava přeplňování, v níž byla většina původních dílů Garrett nahrazena díly novými, vyrobenými zvláště pro toto použití.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Skutečná legrace začne až po rozjezdu...

Jak vidíte také na níže připojeném videu, na první pohled se toho na tomto autě mnoho nezměnilo. Černý sedan naopak působí poměrně civilním dojmem, ovšem jeho jízdní výkony jsou úctyhodné. Z 0 na 96 km/h zrychlí za 3,3 s a hranice 161 km/h padne 6,6 s po rozjetí. Neméně působivé jsou i zrychlení 96 – 209 km/h za 6,58 s nebo čtvrtmíle za 10,7 s a s výslednou rychlostí 217 km/h.

Podobné úpravy vám u Alpha Performance vestaví také do modelů CL/CLS63 AMG, GL63AMG, ML63 AMG, SL63 AMG a S63 AMG ročníku 2012 a novějších.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků