Hlavně si nedávejte auto na servis do HK, je to katastrofa............
TADYTO AUTO TESTOVALI NA ZAČÁTKU ROKU NA http://www.auto.cz/?uid=404dd52a66184!!!
JE TO ÚPLNĚ SAMÝ AUTO. NENI VÁM TO TROCHU BLBÝ????
To máme brát jako pokus o vtip?
PROČ???? MYSLÍTE SI, ŽE SI Z VÁS DĚLAM SRANDU??
JÁ JEN ŘÍKAL, ŽE TOTO AUTO (PŘESNĚ TOTO!!) TESTOVALI NA AUTO.CZ
NIC VÍC.
Nene, psal jste, jestli nám to není blbý... Nechápu, co jste tím chtěl říct a proč navíc píšete s Caps Lockem...
TO JE DOCELA DOBRÝ ZABÝVAT SE TIM, JESTLI NĚKDO PÍŠE S CAPS LOCKEM. ALE ABYCH VÁM ODPOVĚDĚL: CHCI PSÁT CAPS LOCKEM.
TO JE JAKO PTÁT SE PROČ TESTUJETE AUTO, KTERÝ JE NA INTERNETU UŽ OTESTOVANÝ (PŘESNĚ TADYTO!!!!), TŘEBA TEN TEST NĚJAKÝ ČLOVĚK UŽ NEBUDE VNÍMAT A VY STE SI DĚLAL PRÁCI NAVÍC. NO NIC.
A JESTLI NĚKOMU PŘIJDE BLBÝ, ŽE TAK PÍŠU, TAK SI ZVYKEJTE. A JESTLI NECHCETE, NADÁVEJTE MI, PONIŽUJTE MĚ, JAK TO OBVYKLE ČEŠI DĚLAJÍ.
Většina aut už někde otestována byla, je zvláštní, že jste si toho všiml po několika letech... To, že na trhu je dvacet motoristických titulů a všechny testují ta samá auta, je už holt život.
Mimochodem, tento článek přečetlo téměř pět tisíc lidí, asi to nikomu jinému nevadí. Dobrou noc - nebo vlastně už ráno.
to BLIDLOCH ten internet v Bohnicky psycharne vam plati VZP?
no neřikal sem to????? Potrefená liška se vždycky ozve.
jo platí nám to VZP. Tobě to platí maminka?
No tu recenzi jsem shodou okolností na auto.cz psal já, je to tak že importér má auto určené pro novináře a pak dělá to auto kolečko po redakcích no a holt k někomu se zrovna tohle auto dostane dřív a k někomu později. Asi nechceme aby jen jedna redakce měla právo otestovat auto a druhý smolíček... více názorů, více prostřehu a ne každý čte vše....
Vlastnim 2003 Ecko(tohle,jen ne kombi) a nedam na nej dopustit.Je vyfocene na www.libimseti/majkusa.Ridil jsem strasne hodne americkych aut,vcetne chrysler 300c,ale ty jejich plecky,ktere v cesku lidi tak opevuji vedle mercedesu ani nelezely.A pokud nekdo z vas byl v chrysleru 300c za 28 000 dolaru,tak se vam bude chtit zvracet,protoze snad i Daewoo ma kvalitnejsi plasty(vsechno vrze,cokoliv vice zmacknu,tak se to promackava).Jo a jel jsem v 2004 C-class a panove,asi jsem rozmlsany s Ecka,ale des a hruza,mercedes se take mohl vice snazit s jeho zakldnim vozitkem.Pokud skocite hned do Cka,je to fajn,ale nedoporucuji jit do nej s Ecka,nedej boze Sklassy.MB fandum zdar!
Ale za jeho cenu (s příplatky) se dají pořídit 4 nové kombíky.
Ano, a nebo sto perfektních horských kol a nebo taky sto tun mrkve. Každý upřednostní něco jiného, někdo má rád pohodlíčko a luxus a ten mu ty čtyři kombíky asi neposkytnou, že.
posledni co se da do COMMANDU dokoupit preci neni jen telefon GSM!? co treba TV-tuner?
nedavno jsi nadaval,ze si se do ecka vzadu nevesel a tlacila te tam hlava,nic takoveho ovsem v testu neni,je tam pouze odpovidajici prostor pro osoby do 185cm a to ve vsech smerech,teda pokud nemas nejak obrovskou hlavu,ale opakuji do vysky 185cmtakze pokud si se v ecku zamerne roztahoval a natahoval aby jsi pak mohl kritizovat je to pekna prdelovsem pro tebe je i v oktavce mista dost,ale v ecku ne,uz jen z tohoto tveho prispevku mam pocit,ze jsi zaujaty az hanba,protoze podobne mista najdes i v a6,bmw5,volvu s60 apod...a to ani nemluvim o tvem inteligentnim prispevku plech ze stuttgartunazdar
Tuším, že tehdy šlo o sedan, kde je skutečně místa nad hlavou méně než v kombi.
to je sice mozne,ale stejne to pan Pierre zduraznoval tak jakoze mb je vpodstate kram za 2,000,000protoze s kazdym skym jsem se bavil o mb,a6,bmw5 apod. rikali,ze pro osoby normalniho vrustu je tam mista akorat,samozrejme pokud naschval nebudu davat hlavu co nejvyse a proste mu neverim,ze v oktavce ma mista habadej a v ecku ne,kdyby rekl,ze mu misto vadi i v oktavce nic bych nenamital,takhle me to nastvalo a ani nevim proc kdyz mb nemam a ani ho neplanuju
Test pěkný, ale ty fotky ... ! Vždyť je to jak rybím okem. Pánové, naučte se používat zoom a foťte z větší dálky, fotky budou vypadat líp. Z fotek je poznat, že je to MB, to je ok, ale je to jak když fotí moje babička. Dík J.
Zvlast foceni zavazadloveho prostoru sirokouhlym objektivem je opravdu efektni. Kufr je pak skoro nekonecnej.Doporucuji vse fotit ekvivalenti ohniskovou vzdalenosti 50 mm, aby nedochazelo ke zkreslovani perspektivy.
Parametry motoru v clanku nesedi s temi v tabulce na konci. Tusim ze plati ty v clanku..
Éčko má vyhřívaný sedačky, ale napadlo mě jestli se vůbec dělají auta který by měli vyhřívaný volant, protože to bych v zimě ocenil spíš než usmaženou pr*el.
Éčko má vyhřívaný volant za příplatek,kromě toho i zadní sedačky,další vozy které mají vyhřívaný volant tak je to BMW 5,Audi A8,W Phaeton.
Vyhřívaný volant mají všechny luxusní automobilky, ještě mě jen tak v letu napadá Lexus a Jaguar
A v nižších třídách nic? Když je minus 20 a ještě z auta ometám sníh tak mi jsou vyhřívany sedačky celkem nanic a ty jsou v příplatkový výbavě většiny aut. Navíc když jsem tak blbej že nenosím rukavice.
no vzhledem k tomu, že ten volant bez ohledu na značku stojí vždy kolem 30-40 tis Kč v příplatku tak se nijak nedomnívám, že by to byl ve střední třídě prodejní hit. Vždycky je to tak, že si musíš koupit dřevěný volant, nebo kůže/dřevo volant což je dvacka nahoru a vyhřívaný je další dvacka nahoru, pochopitelně se dá vyhřívaný dát jen k tomu dřevěnýmu, takže v ceníku třeba stojí "výhřívaný volant +15 tis", což by se ještě dalo překousnout, jenže vždy je u toho napsaný mikro písmem "jen s kódem xxx dřevěný volant" a to je pak dalších xx tisíc :)) No a ted si vem že si chceš pořídit Fabii za 300.000 kč, koupíš si volant za 40.000 ?
Jestli ono neni jednodussi si koupit nezavisle topeni. Pak ani nemusis z auta ometat ten snih a mas nejen vyhrate sedacky a volant, ale treba i radici paku ) A hlavne predehraty motor, takze si ho nenicis studenejma startama. Vyhrivani sedacek i volantu ma jedinou vyhodu: funguje rychle. Nezavisle (zejmena teplovodni - teplovzdusne je rychlejsi, ale zase nepredehriva motor) topeni proste potrebuje trochu casu. Ale jednak si muzes na tejden dopredu naprogramovat, kdy to ma zatopit a jednak si pred odchodem z domova ci kancelare muzes topeni zapnout dalkacem (dosah 700m) a nebo GSM telefonem (dosah az na nizkou obeznou drahu).
jo to je pravda. Lepší je si koupit o mírně vyšší cenu již továrně dodávané nezavislé topení což je cca 50 tis kč, který je o něčem jiným než vyhřívání čehokoliv, volantem konče.. I když ty sedačky jsou prostě dobrý, používám to na ohřívání zad, je to přijemný relax (když tedy není +20°C) Na druhou stranu se nesmí upřít snaha výrobců věci vylepšovat a přicházet pořád s něčím novým, pořád je lepší mít možnost, než tu možnost nemít.
To je jasny. Vyhoda vyhrejvanejch sedacek je samozrejme taky v cene - treba u Octavie jde tusim o par tisicovek - v podstate nechapu, proc se vubec najde nekdo, kdo si to neporidi. Co se vyhrejvanyho volantu tyce, tak bych rekl, ze je docela rozdil, jestli ten volant je nejakej hnusnej umelohmotnej (ten studi), nebo kozenej (ten az tak hrozne nestudi). Pokud vim, tak lze za relativne nizkou cenu vyhrivani sedacek dodelat dodatecne - na profesionalni urovni od firmy, ktera dodava ty sedacky treba prave pro Skodu. Ale proste nezavisle topeni je opravdu prima. Zejmena pokud ma clovek diesel, protoze ten vubec netopi - diky tomu, ze ten motor ma daleko vyssi ucinnost, nez benzin, tak jde daleko mene vykonu do ztratoveho tepla a treba pri -15 stupnich se v podstate auto jakz takz vyhreje nejdriv tak za 15 minut jizdy. A nejake nechani auta na volnobeh, aby se zahralo, to proste u dieselu moc nehrozi. Takze jedina cesta je instalace bufiku a na auto si behem snidane pipnout. Vyhodou je i "letni rezim" kdy jde auto na dalku vyvetrat.
S tím netopěním dieselů bych to zase neviděl tak špatně. Každé normální auto s moderním dieselem má elektrické topení, které právě supluje v prvních minutách neschopnost motoru vyvinout teplo. Takže mě to začně topit nechci říci okamžitě, ale po 3 minutách už začně foukat teplo, což není špatný. Jinak je tedy jako fakt, že když jsem v zimě přišel k autu, které sice bylo v garáži a chytil jsem se volantu brrr :)) tak jsem pochopil co by to auto potřebovalo :)) a to mám volant koženej. Zima je sfině, já to říkám pořád. Chci do Kalifornie
Moje rec. Myslis, ze tam jako duvod k udeleni azylu uznavaj to nase podelany pocasi?
mno, nevim jestli bych vymenil nasich -15C po 2 mesice v roce za jejich tornada a zemetreseni I kdyz takovej Svarcenegr misto Klause....
No, ono tech tornad vlastne tolik neni - USA jsou o neco vetsi, nez CR, takze se ty katastrofy, o kterych slysime v TV jaksi vice rozprostrou. Zase nemaj zaplavy (alespon ne tak casto). Pokud by se kazdej herec stal takovym politikem jako Ronnie, tak bych za tim Terminatorem docela spechal. Skoda, ze nekandidoval pod heslem podobnym jako jiny kandidat - a to: "Slibuji, ze nebudu delat NIC". To je totiz to nejlepsi, co muze politik udelat.
Řada těch "katastrof" se k nám ale vůbec nedostane. Známá z Georgie bydlí přímo u pobřeží a větry jí poškoděj barák (ne moc, ale třeba poničej terasu) tak jednou do roka. Tam je to holt standard. A když člověk jede po silnici a míjí dopravní značky "Hurrican evacuation route", tak si říká, že to nebude asi proto, že tam mají hurikán jednou za 100 let.
Pěkná recenze, řekl bych, že se na Autorevue zlepšujete...
V mých očích je éčko ze současných aut vyšší střední nejžádoucnější, s tímhle motorem a výbavou superkombinace.
LK: označením "auto střední třídy" není myšleno, že jde o auto pro střední třídu v sociálním slova smyslu, ale až to bude u nás fungovat i takto, bude hej...
Hmmm, pěkný auto. Ale určitě není na nějaký řezání zatáček. Mě by spíše sedělo více nové BMW 5 Touring. Má vyváženější design než toto Éčko..Jinak dle mého názoru BMW a MB jsou bezkonkurenční, Audi se může jít zahrabat(zejména nová A6-opravdu nezaujme, a když už, tak by musela stát podstatě méně)...v tom musím dát za pravdu Acemu2, který se o tom zmiňoval již v jiných diskuzích...
Ono u MB vytváří jeho menší sportovnost spíše zažité vzpomínky, než reálnou situaci. Ono když si koupíš kratšího sedana s pohonem všech kol a necháš ho postavit na vzduch, k tomu aktivní sedačky, řazení pod volantem, 7st převodovka, a třeba tyhle 18" kola, tak prostě nevěřím, že bude BMW nějak výrazně lepší. BMW sice je sám o sobě více zaměřen na sportovnost, ale aktuální generace Ečka je prostě více modulární a můžeš si sestavit jak superkomfortní limuzínu, tak i nezvladatelného dravce. Ke všemu pořád tu zustává výhoda prostě propracovanějšího a hlavně uživatelsky nastavitelného podvozku a brzd.
Co se týče toho kombi. Ono je to tak že Ečko je největší kombík co se dá v EU koupit, tedy je to baculatější a hlavně delší auto a je to fakt auto na používání, třeba to má v příplatku elektricky z podlahy vysunovatelnou nákladovou plošinu pro těžké předměty, nebo se dá do tohoto kombíku příkoupit třetí řada sedadel..... Kdežto BMW 5 v kombíku je stejně dlouhý jako sedan, z toho pramení jeho jízdní výhody a praktické nevýhody. Silně mi to připomíná komcepci Alfy, taky dělá kombíky, ale liší se to více méně jen vzhledem ne zásadní proměnou v praktickém smyslu.
Nicméně veselá k pobavení je záležitost s panoramatickým oknem, MB je umí do sedanu, ale ne do kombíku a u BMW je to zcela obráceně :))) Tolik jsem se těšil na panoramatické okno, než jsem zjistil, že do kombíku nejde, tak holt bude auto bez okna, ale je to věc, která mě mrzí velmi hodně.
Přesně tak. Opíjíš se zažitým image. Ač má u mne k srdci blíže BMW, věřím že MB ti díky své modularitě dokáže dodat tak špičkový okreskový brousič, že abys poznal rozdíl, musel bys jet na okruh, nebo mít talent jako Sebastian Loeb. Přirozeně to platí i obráceně v imageových kramflecích, ve kterých je silnější BMW. Řekl bych, že u těchto soupěřů rozhoduje pouze vzhled, image a cena.
pohon všech kol nelze kombinovat se 7stupňovým automatem, je to jen pro zadní pohon s 8- a 6válcem - motor M272 (CLS, SLK, S, CL, SL, E)
Samozřejmě že přímo (střední třída auta pro středí společenskou třídu) to tak nazývané není, ale obecně to tak opravdu funguje. Dokážete si představit typickou německou rodinu ze střední vrstvy, která má jako jediné auto zmíněnou Fábii Combi 1.2HTP? Docela úsměvná představa, že.
A typicka portugalska rodina ze stredni vrstvy? A typicka somalska rodina?
Jen bych doplnil k opětovnému rozjiždění s pomocí tempomatu, že buď necháte ryhlost na autě, nebo si ji můžete zvolit stiskem plynového pedálu - auto pak zrychluje tempem, které určíte - jemně, více, velmi razantně. Vycházím ze zkušeností v "mém" firemním C-klasse 220CDI Avantgarde, ve kterém tempomat oplývá shodnými funkcemi a takto funguje. Jinak pěkný test, snad jen bych doplnil bohaté monžosti nastavení osvětlení vozu, odjíždění sedaček a volantu při nastupování a vystupování atd...
Petr M.
Zcela jiste povedene a kvalitni auto, ale jak je sedan krasnej tak je kombik skaredej. Proporcne se jedna o silene nevyvazene auto (stejne jako Accord tourer)! BMW 5 Touring je o moc hezci Kdo nesouhlasite, jen do me
Mne se to doooost libi. Akorat mohli projevit vic invence u zadnich svetel, tyhle vypadaj jako z predchozi generace, pritom sedan dost odlisny od svyho predchudce. Ale cert to vem, to by mi nevadilo.
Fakt, že ty zadní lampy jsou snad stejné, jak u předchozího typu. Aje je to pěkné a solidní auto. A sedan - tomu snad z hlediska designu nelze nic vytknout. I jízdní vlastnosti super. Jen ta spolehlivost nových Eček - se softwarem je to vysloveně tragické. Skoro se tomu nechce věřit.
U Mercedesu je to hop nebo trop, když dostanete auto, které do první pravidelné servisní kontroly neprojeví žádnou závadu máte z 99% jistotu, že vydrží dalších xyz let bez jakýchkoli problémů. Když však nafasujete auto, které projeví už od začátku menší problém, máte 99% šanci, že "když se něco nedaří, tak se sere všechno."Mluvím z vlastních zkušenností, moje předposlední E byla jedna velká katastrofa, to nynější má 62tis. km hodně krušných časů a způsobů za sebou a šlape jak hodinky (ťuk ťuk na dřevo).
Ahoj,mam E 270 cdi s velkou navigaci a dvd.Navi jede,radio taky, cedečko, nebo dvd to vtáhne, laser to projede, ale pak to napíše, že tam není disk!Nevíš co by to mohlo být?Jsem z toho v pasti.Na vadnou součástku mi to nepřipadá, myslíš, že by to moha být sofwarová chyba? Přehrát software? Díky za odpověď David.
Ja videl v primem prenosu jak to vypada, kdyz nova E-classe dojede. Ten chudak majitel z toho nebyl moc happy, asi mel holt ten druhy model.
I to se stava. U toho E co se mi porad kazilo to bylo opravdu peklo, po necelych sto tisicich jsem ji musel odkoupit z leasingu a poslat do sveta. Nedlo se to vydrzet, vecne blbla elktrika, obcas si automat jen tak pro zpestreni nemohl rozmyslet co ma zaradit, odesla zadni naprava, no proste exkluzivni kousek ale nezanevrel jsem a jsem rad
Smůla je, když si během roku koupíte do firmy těch kousků několik a všechny mají tyhle "mušky". Naštěstí už to maj s lesingem za pár.
tak to mne sa zda ten kombik bozsky...ma to urcite vacsiu charizmu ako sedan...zaujimave ze u nas /svk-cz/ su kombiky strednej a vyssej strednej triedy velmi,velmi zriedkave, v zahranici vidiet dlhe e-cka, passaty, vectry a mondea ovela castejsie. / ale nie f tédeíčku :D/ N.
Ono je to taky dáno tím, že na téměř žádném luxusním kombíku nelze uplatnit odpočet DPH, což je další důvod proč luxusních kombíků moc nejezdí. To je velký rozdíl od střední třídy kde to pro změnu jde odečíst pomalu všude... No a zrovna tady u ečka je rozdíl téměř 100.000 Kč o proti sedanu. To si to každý 2x rozmyslí.
Nieje problem, ze u luxusnych kombikov sa neda odpocitat dph-cka.... problem je, ze sa da odpocitat u tych ostatnych neluxusnych.... je to v podstate jeden z "legalizovanych" danovych podvodov, pretoze 99% z tych kombikov v triede N1 sa v zivote na prevoz nakladu nepouzije.....
Proc to hned nazyvat danovym podvodem? Ze zijeme v zemi (regionu) ktera zdani co muze, neni spravne.Pokud auto pouzivam k podnikani, mel by byt umoznen odpis DPH at uz je to kombik nebo ne. Nebo snad doporucujes jezdit na jednani tramvaji?
No a, proč by se nemohlo jet na jednání tramvají? Bylo by to šetrnější k životnímu prostředí a firma by vydělala vic.
hehe
Mě by zajímalo, na Renault webu i v jejich reklamách je stále "nabídka" všech kombíků s odpočtem DPH pouze s doplněním přepážky, čili montážní vozidlo. Myslel jsem, že už to teď jde pouze přes N1, tzn, i se začerněnými okny- tedy ostatní automobilky to pouze takto nabízí. Jak to je?
Fakt nechapu, jak muze odpocet DPH nekdo povazovat za podvod. Naopak - DPH je proste kradez (odebrani penez proti vuli jejich majitele) a jeji nezaplaceni je pouze snahou nenechat se okrast (statem). Nebo snad ten, kdo kazde 3 roky zaplati 300 tisic na DPH za nove auto dostane od statu nejake lepsi sluzby, nez ten, kdo neustale otravuje zivotni prostredi a ohrozuje ostatni svym 10 let starym autem?
Na takovy prispevek lze reagovat snad pouze ve stylu tohoto clanku:
Dan Šťastný - Neplatič daní hrdinouhttp://www.libinst.cz/tl/tl_4_2002.pdf
niesom podnikatel, ale suhlasim
Je to tak....smutný...
mas naprostou pravdu
Diky
Já si myslím, že to bude i tím, že kupní síla průměrné české rodiny, když se zadluží až po uši, sahá tak na Fábii Combi 1.2HTP 40kW. Takže těžko tu chtít rodinná auta střední třídy, když tu žádnou reálnou střední třídu nemáme. To je můj názor na věc.
Fabka Combi sa so 40kw nepradava......
V ČR se neprodává, k mé hrůze však v zahraničí v zahraničí ano, konkrétně ve Francii, kde je to jediný motor, který je k mání s výbavou Classic !
No to je jedno, bylo to myšleno obecně na typ auta, jestli je to Renault Thalia apod. Nic proti těmto autům, myslím to spíš jako že u nás je vrchol i pro střední třídu prťavé, naprosto nevybavené auto (maximálně okna v elektrice a v nejlepším ještě manuální klima).40 nebo 47kW, je to jedno, pořádně se s tím jezdit stejně nedá.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.