Mercedes-Benz E (W212) s paketem na téma E63 AMG

I ze základní verze sedanu Mercedes-Benz E stávající generace můžete udělat dravce. Alespoň na první pohled.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz E Prior
  2. Fotogalerie

Německá ladičská společnost Prior Design patří k těm, které se hrdě přiznávají k tomu, že jim jde především o cenově dostupné vylepšování vzhledu, přičemž zlepšování jízdních výkonů a vlastností zůstává stranou jejich zájmů. A své řemeslo ovládá opravdu dobře, o čemž svědčí také nedávno představená sada aerodynamických doplňků pro BMW 3 (E90).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nyní u Prior Designu připravili bodykit s označením PD500, který na první pohled udělá špičkové provedení Mercedes-Benz E63 AMG i ze základního, dýchavičného „chrochtu“ řady Mercedes-Benz E (W212). Sada sestává z nových, napříč řadou sedanů W212 využitelných nárazníků (vzadu s difuzorem), prahových obkladů a potřebného spojovacího materiálu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz E Prior
  2. Fotogalerie

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků