Mercedes-Benz E: kombi a cabrio se opozdí

Stuttgartská třícípá hvězda i navzdory velmi dobrým prodejům nového modelu E musela vzhledem k současné celosvětové situaci poupravit své výrobní a prodejní plány. Výsledkem těchto opatření je několikaměsíční odklad příchodu některých modelů, přičemž nejvíce se to týká nového kabrioletu na bázi modelu E a jeho verze kombi.

Mercedes E „nahoě bez“ se měl představit dokonce již za pár měsíců ve Frankfurtu, avšak po celkovém přehodnocení plánů se automobilka rozhodla odložit jeho debut na březnový ženevský autosalon. Podobně to bude i s příchodem verze kombi, která se představí buď současně s otevřenou verzí, nebo dokonce až na podzim 2010 v Paříži. Dalším důvodem pro tyto odklady je fakt, že Mercedes se chce plně soustředit na inovovaný model CLS s úsporným šestiválcem Bluetec a spekuluje se dokonce, že ve vývoji je i nový vznětový čtyřválec, který se možno usadí i v třídě S.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E kupé
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků