Mercedes-Benz E-klasse s malým faceliftem (spy photos)

12 komentářů

737888840
16. listopadu • 20:54

Éčka byla vždy pěkná a vypadají hodnotně.Kvalita špičková,životnost lepší než BMW5 či A6,ale tito konkurenti lépe drží stopu v zatáčkách,pokud se bavíme o standardu.Ale Éčko je pohodlné a to je důležité,a má tak svou klientelu.Nakonec buďme rádi že je z čeho vybírat,nic není ideální.Nejhorší je,že nejvíc křičí Ti,co si to nemohou dovolit pořídit.(Možná na to mají,ale raději koupí Octavii II RS a malý byt)

Ace2
16. listopadu • 21:36

 lépe drží v zatáčkách ? A na to jsi přišel jako jak ? Zrovna E320CDI vs. nová A6 3.0TDI se testovala na grip za jak dlouho které auto přestane držet v zatáčce. Ečko se sice více naklánělo než A6, ale kroužilo bez zaváhání. Kdežto A6 letěla po čumáku ven ze zatáčky téměř ihned a to jí nepomohla ani výhoda tvrdšího podvozku a 17" kol o proti 16" na Ečku. Dokonce to má redaktor Zezulka na kameře...

pavel
14. listopadu • 17:43

pokud nahoře uvedený příspěvěk ohledně "vadných" brzd do W211 poukazuje na servisní opatření ohledně SBC (svolání cca 500 tis. vozidel tříd SL a E), tak se NIKDY nepřihodilo na vozidlech v provozu nic neobvyklého - celé to bylo jen preventivní opatření firmy Bosch, podrobnosti (snad) vědí majitelé těchto vozidel... kromě toho nelze než souhlasit s názory na účinnost SBC - je skvělá. Kromě toho tyto sytémy (a trovněž tak třeba řízení po drátě) budou zaváděny zřejmě stále častěji, to proto, že je třeba v kritické situaci udělat maximum pro odvrácení nejhoršího (a je třeba provést to rychle a hlavně správně), což člověk vzhledem k rychlosti vnímání své nervové soustavy jaksi není dost dobře schopen...

vedeni
16. listopadu • 12:43

Pokud vim, tak s SBC se uz do budoucna vubec nepocita, nebo se pletu? Nova S-Klasse to nema, budouci Ecko to taky mit nebude.

w211
16. listopadu • 10:35

nekolik pripadu zavad v provozu bylo deklarovano, minimalne jedna majitelka zaluje DC za selhani brzd s nasledkem nehody, tedy to NIKDY je ponekud odvazne tvrzeni :). nicmene neni to nijak caste a auto brzdi i pri poruse, asi jako normalni vuz pri poruse posilovace. je faktem, ze w211 je obecne lepsi nez jeji povest...

bob
14. listopadu • 13:32

Jak se v tom směje,parchant jeden...

Gas
14. listopadu • 1:37

po Face bude ještě hezčíííííííííííí

Tom
14. listopadu • 9:33

... jenom kdyz neselzou brzdy, jak uz byva dobrym zvykem ....

Carlsson
14. listopadu • 14:07

Tome nelez do diskuze který nerozumíš,udělej to pro sebe.My víme že si Brepta

MB
14. listopadu • 12:20

Prosim tě kolikrát se ti to stalo? Ani jednou, co? V MB E jsi nikdy neseděl, natož řídil, nemám pravdu?
Mám E 320 CDI naježděno mám přes 150tis km a žádnou závadu na brzdách jsem nikdy neměl!!! Většinu jízd absolvuji na Německých dálnicích s plynem na podlaze (styl brzda plyn) a ani při opakovaném prudkém brždění brzdy nijak zvlašť nevadnou, natož aby zcela selhaly! Stejně tak u předchozí generace mě nikdy nic takového nepotkalo!

manga
14. listopadu • 12:44

Ono taky kdybys s nimi nějakou nehodu měl, tak by jsi sem asi už nic nenapsal... ))

Ace2
14. listopadu • 11:38

to by mě zajímalo kolik km jsi s W211 najel... já dohromady (320CDI a 500) již 232tis km a ANI JEDNOU jsem nezaznamenal jakékoliv vybočení od normálu, natož závadu SBC brzd. Stále to jsou pro mě nejlépe fungující brzdy. Neznám auto, které by mělo lépe fungující brzdovou soustavu.

Doporučujeme

Články odjinud