Mercedes-Benz E-klasse dostane sportovní paket

Od března 2005 chce Mercedes-Benz svojí limuzíně třídy E vmáčknout více sportovního ducha, než má E-klasse kombi. Sportovní paket bude obsahovat osmnáctipalcová kola z lehkých slitin s originálním designem deseti dvojitých paprsků a logem uprostřed disku. Ráfky budou mít pneumatiky o rozměrech 245/40 vpředu a 265/35 vzadu.

Podvozek dostane tvrdší odpružení, řízení bude přímější, přední kotouče odvrtávané - to vše pro zlepšení jízdních vlastností. Sportovní kit na karoserii najdeme ve vytažených bočních prazích a modifikován je i zadní nárazník. Progresivnější bude i zvuk, protože výfuk dostane sportovní tlumič a chromované koncovky budou mít oválný tvar.

Uvnitř vozu budou sedačky s širším bočním vedením s antracitovým koženým čalouněním. Úpravou projde i volant a doplňky z ušlechtilé oceli můžeme najít například na řadící páce, na podložce pro nohu a pedálech. Sport paket dále obsahuje koberečky s emblémem Mercedes-Benz a pár dalších drobných detailů.

Sportovní paket bude možné objednat ke všem benzínovým verzím mimo E240 nezávisle na zvolené výbavě v cenách od 1 050 do 1 700 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků