Mercedes-Benz E All Terrain: Terénní kombi s hvězdou ve znaku

Stuttgartská automobilka se dlouho k oplastovaným kombi stavěla zády. V nejnovější generaci třídy E se však na módní vlně přeci jen svezla a připravuje konkurenta pro zavedené Audi A6 Allroad či Volvo V90 CrossCountry. 

Mercedes třídy E „Allroad“ nahradí na některých trzích klasické kombi

Mercedes třídy E „Allroad“ nahradí na některých trzích klasické kombi

Terénně laděné kombi bude další pařížskou hvězdou. Mercedes odhalil první fotky, které ukazují očekávatelné úpravy. Plastové prahy a lemy blatníků doplňují chromované spodní části nárazníků. Dalším velkým poznávacím znamením bude maska chladiče, která se designem inspiruje ve vozech SUV této automobilky.

Dá se očekávat, že motorová paleta modelu bude do značné míry kopírovat nabídku standardního kombi, nejžádanější budou především dnes prodávané dieslové verze 220d či šestiválcové 350d.

Při výletech mimo silnice by měl řidiči pomoci nový režim All-Terrain v rámci volby jízdních režimů Dynamic Select. Ten upraví reakce motoru, řízení, stabilizačních systémů a hlavně výškově stavitelné odpružení Airmatic. Samozřejmostí je pohon všech čtyř kol 4Matic.

Drsnější éčko by na trh mělo přijít začátkem příštího roku. Kromě zmíněných zavedených konkurentů ve vyšší střední třídě musíme hledat soupeře i mezi klasickými SUV, kde je poslední dobou velká tlačenice. Zajímavé bude sledovat, jestli třídu E bude v dobrodružnější verzi následovat také menší kombi třídy C.

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2008
Stav: 109 380 km
Cena: 150 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 268 945 km
Cena: 200 000 Kč
Mercedes A 1,5
Rok výroby: 2011
Stav: 76 386 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes E 3
Rok výroby: 2011
Stav: 103 871 km
Cena: 540 000 Kč
Mercedes 190 1,8
Rok výroby: 1991
Stav: 228 974 km
Cena: 100 000 Kč
Mercedes A 2,1
Rok výroby: 2003
Stav: 170 423 km
Cena: 70 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků