Mercedes-Benz E 500 zvládne po zásahu VÄTH rychlost 300 km/h

Mercedes třídy E v provedení 500 má pod kapotou osmiválec o objemu 4663 cm3 s výkonem 300 kW (408 k) a točivým momentem 600 Nm. Pokud vám to přijde málo, můžete sáhnout třeba po úpravě od VÄTH, která tyto základní parametry dost výrazně změní. Stát vás to ale bude 10 591 euro.

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Společnost VÄTH nabízí pro E 500 úpravu, díky které přeplňovaný osmiválec posílí na 404 kW (550 k) a jeho točivý moment naroste na hodně slušných 830 Nm. Nelze se divit tomu, že takto upravený éčkový sedan zvládne maximální rychlost 300 km/h.

Komu pouze vyšší výkon nestačí, ten samozřejmě může sáhnout také po dalších úpravách. Za 4 629 euro dostanete od VÄTH nerezový sportovní výfuk s dvěma dvojitými koncovkami, k dispozici je také karbonový difuzor (2 011 euro), jiné tlumiče (1 166 euro) nebo šestipístkové brzdy s kotouči o velikosti 390 mm.

Mercedes třídy E (W213) částečně odložil maskování

Mercedes třídy E (W213) částečně odložil maskování

A pokud vás zajímají kola, které má vyfocené auto, pak jde o dvacetipalcové disky obuté do pneumatiky o rozměru 255/30 R20 vpředu a 295/25 R20 vzadu. Přirozeně můžete upravit také interiér. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků