Mercedes-Benz E 500 zvládne po zásahu VÄTH rychlost 300 km/h

Mercedes třídy E v provedení 500 má pod kapotou osmiválec o objemu 4663 cm3 s výkonem 300 kW (408 k) a točivým momentem 600 Nm. Pokud vám to přijde málo, můžete sáhnout třeba po úpravě od VÄTH, která tyto základní parametry dost výrazně změní. Stát vás to ale bude 10 591 euro.

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Společnost VÄTH nabízí pro E 500 úpravu, díky které přeplňovaný osmiválec posílí na 404 kW (550 k) a jeho točivý moment naroste na hodně slušných 830 Nm. Nelze se divit tomu, že takto upravený éčkový sedan zvládne maximální rychlost 300 km/h.

Komu pouze vyšší výkon nestačí, ten samozřejmě může sáhnout také po dalších úpravách. Za 4 629 euro dostanete od VÄTH nerezový sportovní výfuk s dvěma dvojitými koncovkami, k dispozici je také karbonový difuzor (2 011 euro), jiné tlumiče (1 166 euro) nebo šestipístkové brzdy s kotouči o velikosti 390 mm.

Mercedes třídy E (W213) částečně odložil maskování

Mercedes třídy E (W213) částečně odložil maskování

A pokud vás zajímají kola, které má vyfocené auto, pak jde o dvacetipalcové disky obuté do pneumatiky o rozměru 255/30 R20 vpředu a 295/25 R20 vzadu. Přirozeně můžete upravit také interiér. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků