Mercedes-Benz E 500 zvládne po zásahu VÄTH rychlost 300 km/h

Mercedes třídy E v provedení 500 má pod kapotou osmiválec o objemu 4663 cm3 s výkonem 300 kW (408 k) a točivým momentem 600 Nm. Pokud vám to přijde málo, můžete sáhnout třeba po úpravě od VÄTH, která tyto základní parametry dost výrazně změní. Stát vás to ale bude 10 591 euro.

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Mercedes-Benz třídy E: Z Afriky do Goodwoodu na jednu nádrž

Společnost VÄTH nabízí pro E 500 úpravu, díky které přeplňovaný osmiválec posílí na 404 kW (550 k) a jeho točivý moment naroste na hodně slušných 830 Nm. Nelze se divit tomu, že takto upravený éčkový sedan zvládne maximální rychlost 300 km/h.

Komu pouze vyšší výkon nestačí, ten samozřejmě může sáhnout také po dalších úpravách. Za 4 629 euro dostanete od VÄTH nerezový sportovní výfuk s dvěma dvojitými koncovkami, k dispozici je také karbonový difuzor (2 011 euro), jiné tlumiče (1 166 euro) nebo šestipístkové brzdy s kotouči o velikosti 390 mm.

Mercedes třídy E (W213) částečně odložil maskování

Mercedes třídy E (W213) částečně odložil maskování

A pokud vás zajímají kola, které má vyfocené auto, pak jde o dvacetipalcové disky obuté do pneumatiky o rozměru 255/30 R20 vpředu a 295/25 R20 vzadu. Přirozeně můžete upravit také interiér. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků