Mercedes-Benz E 300 L: na velikosti záleží

Prodloužená verze střední řady Mercedesu s označením E 300 L byla představena čínskému lidu. A tomu také zůstane určena...

Rozvojové trhy se vyznačují tím, že zde menší vozy často plní úkoly, jež ve světě vyspělém přísluší větším modelům. Také z tohoto důvodu jsou zde tolik oblíbeny sedany odvozené z evropských automobilů nižších tříd, za příklad poslouží v Turecku vyráběný Renault Thalia. Tento jev se projevuje i v kategoriích vyšších, o čemž svědčí i řada premiér z letošního autosalonu v Pekingu, který své brány uzavře druhého květnového dne. Na tomto místě jsme vám představili prodlouženou verzi sedanu BMW nové řady 5 a nyní se můžete seznámit s obdobně situovaným modelem Mercedes-Benz 300 L.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Je však třeba dodat, že západní automobilky v Pekingu zároveň dokázaly, že své čínské zákazníky nehodlají nijak šidit, takže jsme se zde stali svědky i prezentací omezených, výhradně pro čínský trh určených sérií ze stájí značek Lamborghini nebo Bentley, jež jsme vám představili na tomto, resp. na tomto místě. Model E 300 L je dosud vůbec prvním vozem značky Mercedes určeným výhradně Číňanům. Jeho interiér nyní nabízí cestujícím na zadních sedadlech o 140 mm více prostoru pro kolena, neboť rozvor náprav nabyl na výsledných 3 014 mm. Celková délka vozu tak poskočila na 5 008 mm. Kromě verze E 300 L se bude nabízet i přímovstřikové provedení E 260 CGI L.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Oba modely se budou vyrábět v továrně Beijing Benz Automotive Corporation, jež je společným podnikem firem Mercedes-Benz a Beijing Automotive Industry Holding Company (BAIC). Luxusní vozy s prodlouženým rozvorem náprav v Číně zkrátka „letí“ a novinka se má postarat o další posilování prodejů značky Mercedes-Benz, která zde během prvního čtvrtletí letošního roku zaznamenala meziroční nárůst o 112 %.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E 300 L

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 192 892 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 47 545 km
Cena: 480 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků