Neměl jsem žádný trable s vozem neprostá spokojenost;-)
a jsem s tím autem velmi spokojený. Pohodlný, úsporný, za posledních 65 tis km jsem měnil jednou destičky, pneumatiky a žárovky. Teď jsem koupil DPF, který přijde namísto předkatalyzátoru, tím dostane auto zelenou plaketu s č. 4, může se pak zajet kamkoliv.Menší příznaky koroze mi bezplatně opravili na kulanci v Mercedesu v Mnichově, přelakovali celou střechu, kapotu a vyměnili zadní dveře, všechna ohrožená místa preventivně opravili také, trvalo jim to 12 dní. Teď vypadá to auto jako nové. Mám 204 tkm, stejně starý BMW nebo Pasát už vypadá hodně obnošeně.
Měl jsem služební masařku E320 CDI. Jako řadový zaměstnanec jsem ji nafasoval lehce jetou, 2 roky starou se 100tis km po jednom šéfovi, který přesedlal do nového modelu. Najezdil jsem s ní 350tis km na cestách Praha - Frankfurt a Praha - Berlín a to auto šlapalo jak hodinky. Pár mušek moje masařka měla - stejně jako v testu blbnul PP, občas hlásil chybu, která na voze nebyla, odešel motorek xenonů, odešel tuner od radia a bohužel se na voze objevila koroze - spodní část všech dveří. Ale to je všechno. Motoricky, převodovka, podvozek bez problému. Interiér celý v kůži po těch letech provozu nevykazoval většího opotřebení! Kloubouk dolů před MB. Dlouhodobou spotřebu na cestách s "plným plynem" (dle možností provozu na autobanu) jsem měl 7l, šlo to i po 6l ale taky za 10. Čistě města s krátkými trasy 12litrů žádný problem. Vloni jsem nafasoval nový vůz. Bohužel Passata 2,0 TDI :-( Halt i firma z Deutchlandu žačala šetřit
:-D:-D:-Dhehe, mne by stacil ako sluzobak aj ten passat...:-O:-O:-O;-)
no od auta 1.5 mega som cakal trosku viac...je tak stare ako moje za 200 a uz hrdzavie :-O? hmmm kde asi udelali soudrouzi chybu...inak pekny test..
Ach jo, nejdriv mysli, nez napises kravinu. Cekas, ze za 1,5 mega ti to vydrzi 30let bez rezu.
Bohužel, pokud jde o antikorozní odolnost a životnost některých dílů, byla "masařka" zklamáním pro víc lidí. Předchozí řada W 124 byla nekompromisně kvalitní, všude se používaly nejlepší dostupné komponenty a technologie. Tady už se šetřilo.
Proč 30 ? Stačilo by 12 let bez známek koroze. Já bych to tedy od auta za 1,5 mega čekal. A mysli nejdřív, než napíšeš kravinu.
asi tak...ma rovnako stare auto a dokonca este jedno starsie a nestali spolu ani zdaleko co ten medved a neni su hrdzave...v tom je problem B-]
NEvim to úplně na 100% ale myslim si že 270 CDI byli 5 válce nebo to vim špatně?
ano jsou to 5ti válce pochopitelně
Dobrý den, máte pravdu, 270CDI je pětiválec, o čemž píšu v odstavci Nabídka verzí. Děkuji všem za příspěvky!
AAA, no to mě dostalo, za kolik páni z Autorevue, jen tak dále a přijdete o dalšího čtenáře....B-]
Nekdo te snad nuti kupovat auta od tech gauneru? Bud rad, ze redakci pujci obcas nejaky auto k testu, se kterym si da nekdo tu praci.
Vzhledem k tomu, ze je to Classic, tak je predek dost nizko a odpovida urovni vysky podvozku u Avantgarde, cili to nekdo dodelaval. Jinak pane Suchanku z triple A, interni oznaceni pro T modell je S210, nikoli T210.
Přiznám se, že absence servisky by mně u vozu této třídy velmi znervózňovala. Že se dá serviska padělat vím, jistotu i se serviskou nemám nikdy, zato bez ní mám šanci velmi vysokou, že nějaký vážný důvod pro její absenci tu je.Jinak musím test pochválit, líbil se mi a konečně také zamířil do vod, které mně zajímají víc než testy dvanáct llet starého Citroenu Saxo apod. :-)
Ano, test se mi taky samozrejme libil, autor si dal celkem zalezet i na celkovych informacich a udajich o voze a zaslouzi pochvalu. A ani naznakem nema potrebu priblblych dvojsmyslu a osobnich subjektivnich nazoru jisteho jineho autora AR.
Mimo pár měřitelných faktů je celý test subjektivním názorem autora.
..stejne jako kazdy jiny. Potrefena husa holt kejha:-D
Ano, proto ses ozval. Opakujeme to snad u každého testu, že test nelze nikdy označit za objektivní, ale vždy za subjektivní vyjádření názoru redaktora k vozu, jehož názor získává tím více na váze, čím větší má zkušenosti a schopnosti.
Mám pocit, že furgon měl na mysli především poměrně nekonfliktní styl článku. Ty, máš-li na něco negativní názor, si neodpustíš jedinou možnost peprně to komentovat. Nekritizuju, pouze konstatuju.
nevim co mel namysli. Vim co napsal.
Pisu osobnich subjektivnich a ne subjektivnich. Od toho osobniho by se mel novinar oprostit a odpustit si tim sve osobni narazky ve dvojsmyslech ve vydanych clancich. Ale nekdo to proste pochopit nedokaze, nebo si to aslepon priznat.
Nevim jaky je fakticky rozdil mezi subjektivnim a osobne subjektivnim. Kdyz neco napisu ja, je to subjektivni a jelikoz to napisu ja, je to osobne subjektivni. Proste si neumim predstavit, ze napisu nejaky nazor a neni osobni. To jako, ze jini tedaktori pisou subjektivne, ale ne osobne, takze papouskuji co osobne subjektivne rekli jini? Jak muze byt neco co napisu ja jen subjektivni a jindy osobne subjektivni? Kdyz napisu "je to pekne" tak je to osobni nazor, kdyz napisu "sedi to" je to osobni atd... tedy leda ze bych napsal "on mi rekl, ze je to pekne" pak to neni osobne subjektivni, ale jeho subjektivni.To jako myslite vazne? Reknu vam, ze lepsi kravinu jsem uz dlouho neslysel.Myslim, ze se do toho jen nekdo zamotal. Ale to nic, jsem uz u nekterych zvykly.
Pane Ondrasiku, bez urazky, podle toho, co tu ctu nebudete prilis inteligentni clovek. Jedine, cim dokazete v pripade kritiky argumentovat, je lacina demagogie. Kdyz se pouziva fraze ve spojeni se slovem osobni, jedna se o tema, ktere neni pouze subjektivni, ale navic brane emotivne. Krasny priklad byl s Vasim ciste osobnim ironickym komentarem v clanku ( ktery se mi tu nedari najit, asi ho nekdo vymazal..(?)), kdy fabie, kdyz nebyla zvolena do finale COTY 2008 atd. Dalsi veci jsou namatkou treba totalni blaboly jako u clanku, kde nesmyslne michate prodejni cisla osobnich a uzitkovych vozu jiste znacky, nebo zcela zcestne podany clanek pri volbe auta snu od mutaci auto motor und sport, kdy jste vubec nepochopil, jaky byl pravy smysl ankety a vydate zcela zcestny lzivy clanek. V techto pripadech jste opet evidentni chybu neuznal a zacal argumentovat demagogii a osobnimi utoky, ktere inteligentnimu autorovi neprislusi.
Pánové, myslím, že se přete úplně zbytečně a je to trochu "jeden o koze a druhej o voze". Uz na zacatku trefil hřebíček na hlavičku LK, který správně pochopil předřečníka, chválícího objektivitu tohoto testu, že zde v podstatě oceňuje "nekonfliktnost" článku. Je fakt, že ironií je třeba velmi obezřetně šetřit. Jsem proto zvědav, co řeknete na můj test Matize, jenž se zde brzy objeví... Tak nebuďte vepři, totiž "ve při"! :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.