Mercedes-Benz E 200 CDI, základní nafta i pro kombi (česká cena)

Doplněno 17.8. Jako první jsme vám přenesli informace o novém kombi třídy E, nyní je na čase zveřejnit i ceny. Kombi E 200 CDI je na českém trhu k máni již od 1 142 000 Kč vč. DPH a pro podnikatele je pak připravena i verze s odpočtem DPH, která startuje na částce 990 000 Kč bez DPH.

 

Automobilka Mercedes-Benz rozšiřuje nabídku agregátů pro kombi třídy E. Novinka s označením E 200 CDI je vybavena naftovým čtyřválcem o objemu 2 148 ccm s výkonem 100 kW (136 k) a točivým momentem 340 Nm.

Díky tomuto agregátu zrychlí vůz na stovku za 10,5 s a dosáhne maximální rychlosti 202 km/h. Výkon bude na zadní kola přenášen buď pětistupňovým automatem nebo šestistupňovým manuálem.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků