Mercedes-Benz CLS63 AMG od Mansory: „karbonová“ kúra

Ladičská společnost Mansory v Ženevě vystavuje řadu perliček, jednou z nich je řádně přestavěný Mercedes-Benz CLS.

Na právě probíhajícím autosalonu v Ženevě je k vidění řada více či méně sériových exkluzivních superaut, mezi kterými vynikají především supersport Ferrari F12berlinetta a unikátní prototyp Lamborghini Aventador J. Dávají zde ale o sobě hlasitě vědět také renomované ladičské společnosti, a to včetně Mansory z německého Brandu.

McLaren MP4-12C jako Mansory s výkonem 670 koní

McLaren MP4-12C jako Mansory s výkonem 670 koní

Stánku Mansory pochopitelně dominuje monstrózní McLaren MP4-12C Mansory, ale k vidění je toho zde více. Za pozornost stojí například upravené „čtyřdveřové kupé“ Mercedes-Benz CL3 63 AMG, jež vyniká instalací celé řady nových dílů vyrobených, jak už jsme u Mansory zvyklí, převážně z uhlíkových kompozitů, případně materiálů svým povrchem kompozity připomínajících.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz CLS 63 AMG podle Mansory
Mercedes CLS 63 AMG: nové snímky a video s druhou generací

Mercedes CLS 63 AMG: nové snímky a video s druhou generací

M-B CLS 63 AMG Vath

Již vloni na podzim představila svoji interpretaci druhé generace Mercedesu CLS také ladičská firma Vath, jež z motoru 5,5 l BiTurbo vydolovala dokonce 660 koní a 990 Nm. Nevypadá tak extrémně jako novinka od Mansory, ale jede až 325 km/h.

Zádi čtyřdveřové karoserie pak dominuje nový nárazník s vestavěným difuzorem, který údajně v součinnosti s výraznější trhovou hranou na víku zavazadlového prostoru pomáhá snižovat vztlak ve vyšších rychlostech. Celkový dojem dotváří sada speciálně odlehčených kovaných ráfků s průměrem 20 palců, které obouvají pneumatiky o rozměru 265/30 ZR20 vpředu a 305/25 ZR20 vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zádi vozu dominuje členitý difuzor, interiéru pak nový volant

Pod kapotou trůní upravený zážehový osmiválec s objemem 5,5 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel. Zatímco ve svém továrním naladění dosahuje výkonu 557 koní (410 kW) a točivého momentu 799 Nm, díky novému programu řídicí jednotky a vylepšenému sání v provedení Mansory dává až 640 koní (471 kW), resp. 900 Nm dostupných v rozmezí od 2 000 do 4 500 ot./min.Úpravami prošel také interiér vozu, jenž se vyznačuje instalací hliníkových pedálů, novým celokoženým čalouněním a exkluzivně působícími prahovými obklady. Nový je multifunkční volant, který je spolu s detaily na středové konzoli a palubní desce zdoben díly z uhlíkových kompozitů.
 

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 192 892 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 47 545 km
Cena: 480 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků