Mercedes-Benz CLS63 AMG od Mansory: „karbonová“ kúra

Ladičská společnost Mansory v Ženevě vystavuje řadu perliček, jednou z nich je řádně přestavěný Mercedes-Benz CLS.

Na právě probíhajícím autosalonu v Ženevě je k vidění řada více či méně sériových exkluzivních superaut, mezi kterými vynikají především supersport Ferrari F12berlinetta a unikátní prototyp Lamborghini Aventador J. Dávají zde ale o sobě hlasitě vědět také renomované ladičské společnosti, a to včetně Mansory z německého Brandu.

McLaren MP4-12C jako Mansory s výkonem 670 koní

McLaren MP4-12C jako Mansory s výkonem 670 koní

Stánku Mansory pochopitelně dominuje monstrózní McLaren MP4-12C Mansory, ale k vidění je toho zde více. Za pozornost stojí například upravené „čtyřdveřové kupé“ Mercedes-Benz CL3 63 AMG, jež vyniká instalací celé řady nových dílů vyrobených, jak už jsme u Mansory zvyklí, převážně z uhlíkových kompozitů, případně materiálů svým povrchem kompozity připomínajících.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz CLS 63 AMG podle Mansory
Mercedes CLS 63 AMG: nové snímky a video s druhou generací

Mercedes CLS 63 AMG: nové snímky a video s druhou generací

M-B CLS 63 AMG Vath

Již vloni na podzim představila svoji interpretaci druhé generace Mercedesu CLS také ladičská firma Vath, jež z motoru 5,5 l BiTurbo vydolovala dokonce 660 koní a 990 Nm. Nevypadá tak extrémně jako novinka od Mansory, ale jede až 325 km/h.

Zádi čtyřdveřové karoserie pak dominuje nový nárazník s vestavěným difuzorem, který údajně v součinnosti s výraznější trhovou hranou na víku zavazadlového prostoru pomáhá snižovat vztlak ve vyšších rychlostech. Celkový dojem dotváří sada speciálně odlehčených kovaných ráfků s průměrem 20 palců, které obouvají pneumatiky o rozměru 265/30 ZR20 vpředu a 305/25 ZR20 vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zádi vozu dominuje členitý difuzor, interiéru pak nový volant

Pod kapotou trůní upravený zážehový osmiválec s objemem 5,5 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel. Zatímco ve svém továrním naladění dosahuje výkonu 557 koní (410 kW) a točivého momentu 799 Nm, díky novému programu řídicí jednotky a vylepšenému sání v provedení Mansory dává až 640 koní (471 kW), resp. 900 Nm dostupných v rozmezí od 2 000 do 4 500 ot./min.Úpravami prošel také interiér vozu, jenž se vyznačuje instalací hliníkových pedálů, novým celokoženým čalouněním a exkluzivně působícími prahovými obklady. Nový je multifunkční volant, který je spolu s detaily na středové konzoli a palubní desce zdoben díly z uhlíkových kompozitů.
 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků