Mercedes-Benz CLS63 AMG od Mansory: „karbonová“ kúra

Ladičská společnost Mansory v Ženevě vystavuje řadu perliček, jednou z nich je řádně přestavěný Mercedes-Benz CLS.

Na právě probíhajícím autosalonu v Ženevě je k vidění řada více či méně sériových exkluzivních superaut, mezi kterými vynikají především supersport Ferrari F12berlinetta a unikátní prototyp Lamborghini Aventador J. Dávají zde ale o sobě hlasitě vědět také renomované ladičské společnosti, a to včetně Mansory z německého Brandu.

McLaren MP4-12C jako Mansory s výkonem 670 koní

McLaren MP4-12C jako Mansory s výkonem 670 koní

Stánku Mansory pochopitelně dominuje monstrózní McLaren MP4-12C Mansory, ale k vidění je toho zde více. Za pozornost stojí například upravené „čtyřdveřové kupé“ Mercedes-Benz CL3 63 AMG, jež vyniká instalací celé řady nových dílů vyrobených, jak už jsme u Mansory zvyklí, převážně z uhlíkových kompozitů, případně materiálů svým povrchem kompozity připomínajících.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz CLS 63 AMG podle Mansory
Mercedes CLS 63 AMG: nové snímky a video s druhou generací

Mercedes CLS 63 AMG: nové snímky a video s druhou generací

M-B CLS 63 AMG Vath

Již vloni na podzim představila svoji interpretaci druhé generace Mercedesu CLS také ladičská firma Vath, jež z motoru 5,5 l BiTurbo vydolovala dokonce 660 koní a 990 Nm. Nevypadá tak extrémně jako novinka od Mansory, ale jede až 325 km/h.

Zádi čtyřdveřové karoserie pak dominuje nový nárazník s vestavěným difuzorem, který údajně v součinnosti s výraznější trhovou hranou na víku zavazadlového prostoru pomáhá snižovat vztlak ve vyšších rychlostech. Celkový dojem dotváří sada speciálně odlehčených kovaných ráfků s průměrem 20 palců, které obouvají pneumatiky o rozměru 265/30 ZR20 vpředu a 305/25 ZR20 vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zádi vozu dominuje členitý difuzor, interiéru pak nový volant

Pod kapotou trůní upravený zážehový osmiválec s objemem 5,5 l a přeplňováním dvojicí turbodmychadel. Zatímco ve svém továrním naladění dosahuje výkonu 557 koní (410 kW) a točivého momentu 799 Nm, díky novému programu řídicí jednotky a vylepšenému sání v provedení Mansory dává až 640 koní (471 kW), resp. 900 Nm dostupných v rozmezí od 2 000 do 4 500 ot./min.Úpravami prošel také interiér vozu, jenž se vyznačuje instalací hliníkových pedálů, novým celokoženým čalouněním a exkluzivně působícími prahovými obklady. Nový je multifunkční volant, který je spolu s detaily na středové konzoli a palubní desce zdoben díly z uhlíkových kompozitů.
 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 6 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky