Mercedes-Benz CLS Shooting Brake s cenou od 1,422 mil. Kč

V sobotu oficiálně odstartovaly prodeje nového luxusního kombi z dílen automobilky Mercedes-Benz. Model CLS Shooting Brake je k dostání v sedmi základních verzích a se spoustou příplatkové výbavy.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz CLS Shooting Brake
  2. Fotogalerie

Na předloňském autosalonu v Pekingu automobilka Mercedes-Benz představila svoji studii pojmenovanou Shooting Brake. Nejen že se stala předobrazem sériového provedení druhé generace „čtyřdveřového kupé“ Mercedes-Benz CLS, ale již o několik měsíců později bylo oznámeno, že se pro sériovou produkci počítá také s kombíkem CLS Shooting Brake. A o tom, že bude k mání také v ostrých verzích Mercedes-Benz CLS 63 AMG, snad tehdy nepochyboval nikdo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Shooting Brake je druhou karosářskou verzí řady CLS druhé generace

Základem se stávají vznětové verze. Nejlevnější z variant pro Mercedes-Benz CLS Shooting Brake nese označení CLS 250 CDI BlueEFFICIENCY s čtyřválcem 2,1 l s výkonem 204 koní (150 kW) a točivým momentem 500 Nm, s nímž zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,8 s, dosáhne rychlosti 235 km/h, vykáže průměrnou spotřebu 5,3 l/100 km a jeho cena začíná na částce 1 420 000 Kč včetně DPH.

Klepněte pro větší obrázek
Přehled cen a jízdních výkonů jednotlivých verzí CLS Shooting Brake

Ostatní motory pro CLS Shooting Brake jsou pak již alespoň šestiválcové, nejsilnější „nafťák“ nese označení CLS 350 CDI BlueEFFICIENCY, z objemu 3,0 l dosahuje výkonu 265 koní (195 kW) a stojí 1 512 000 Kč. Nabídka zážehových agregátů začíná verzí CLS 350 BlueEFFICIENCY s objemem 3,5 l, výkonem 306 koní (225 kW) a cenou startující na částce 1 542 000 Kč.

Náročnější zákazníci mohou zvolit osmiválec CLS 500 BlueEFFICIENCY s objemem 4,7 l , výkonem 408 koní (300 kW), zrychlením z 0 na 100 km/h za 5,3 s a cenou začínající na částce 1 894 800 Kč, jež zahrnuje také optický paket AMG, vzduchové pérování Airmatic, celokožené čalounění, třízónovou klimatizaci, denní svícení LED nebo nerezové pedály.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důraz na komfort a detaily z ušlechtilých materiálů v této cenové hladině jaksi očekáváme

Pro ty nejnáročnější je pak připravena špičková verze CLS 63 AMG o výkonu 525 koní (386 kW). Z klidu na 100 km/h zrychlí za 4,4 s, v průměru vykáže spotřebu 10,1 l/100 km a stojí 2 694 000 Kč. Standardem jsou ve všech případech sedmistupňové automatické převodovky 7G-TRONIC PLUS, pouze CLS 63 AMG je opatřeno skříní AMG SPEEDSHIFT MCT 7.

Fotogalerie: Mercedes-Benz CLS Shooting Brake oficiálně

Fotogalerie: Mercedes-Benz CLS Shooting Brake oficiálně

Všechny verze nového CLS Shooting Brake s výjimkou čtyřválcového dieselu zrychlují z 0 na 100 km/h za méně než 7 s a dosahují rychlosti elektronicky omezené na 250 km/h. Pro varianty CLS 350 CDI a CLS 500 je k dispozici také pohon všech kol 4MATIC za příplatek okolo 70 000 Kč. Samozřejmostí je mimořádně rozsáhlá nabídka laků, čalounění a příplatkové výbavy.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz CLS Shooting Brake
  2. Fotogalerie

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků