Mercedes-Benz CLS: luxusní sedan s tváří kupé (Ženeva živě)

30 komentářů

Dix
31. srpna • 17:19

CLS 350 (200 KW)  7-G Tronic  1 799 000 Kč

CLS 500 (225 KW)  7-G Tronic   2 222 000 Kč

CLS 55 AMG  (350 KW)              3 199 000 Kč  

 

KO
7. března • 22:25

Nejsem zrovna priznivcem mercedesu ci jine automobilky ale u tohoto modelu Mercedesu musim rict ze se opravdu poved. Skoda jen ze ma kasicka neobsahuje dostatek modrych zelenych ci jinych statnich papirku. Ach jak me srdecko breci (ale uz se to stalo vickrat

anonym
7. března • 19:05

Jinak zepredu to zase takovy sportak neni. Ty svetla, no nevim, asi to bude chtit trochu casu. Ale co ocenuju jsou moc pekny zrcatka, ktery az doposud (napr. E) vypadaly velmi odpudive a nesportovne.

Petr
6. března • 19:15

Pan ESO si ho určitě koupí resp. firma mu ho koupí a bude ho tady hájit proti všem.

Niemand
7. března • 9:29

To pochybuji (preci jenom je to neco jineho nez Ecko na "lizacku"). Hajit proti vsem ho nemusi, nebot minimalne ja ho budu hajit take. Doporucil bych se v tom aute projet a pak mluvit.

Co Vam vadi? Zda se Vam CLS malo kvalitni, pomaly, malo luxusni? 

anonym
7. března • 13:07

Muze mi nekdo rozume vysvetlit, co to je vlastne za tridu? Luxusnejsi ecko? Ne, ze by se mi nelibilo, ale pro koho je to urcene? Teda krome te palubky, ktera je velmi nemoderni a pro me i osklive navrzena. (hlavne ta prazdna drevena plocha)

Niemand
7. března • 15:09

Je to sedan krizeny kupe. Luxusnejsi nez trida E urcite je. Urcene je to pro lidi, pro ktere je E malo luxusni, S nevyjadruje jejich styl. Zkratka pro milionare (milionarku), ktery(a) se chce svezt luxusne, zaroven sportovne, nechce mit "Sko" jako kazdej zbohatlik. Asi je o takovy vuz zajem, tezko si predstavit, ze by Mercedes investoval nemale penize do projektu, ktery by nenasel zakaznika. Otazka palubni desky a jeji nemodernosti je ciste subjektivni. Drevo jako prvek luxusu se do auta teto kategorie hodi, nicmene i ja bych si dokazal predstavit trochu napaditejsi provedeni.

Ace2
7. března • 16:38

Auto by mělo přijít na trh až někdy koncem roku, tedy k tomu připočíst další 3 měsíce na vyřízení objednávky, když se auto zadá do vyroby, což znamená v nejlepším případě únor 2005. To je příliš pozdě, avšak uvidíme jaké budou přesné termíny pro dodání, rozhodně je tohle jeden z nejhezčích sedanu či coupe (každý at si vybere) na trhu, ale kdyby přišel o půl roku na trh dříve asi by se nikdo nezlobil.... Každopádně do léta ještě spousta času....

PS: s tím dřevem.... mám pocit, že jakmile to bude v provedení Avangarde či AMG, tak tam bude plech a jestli na některých místech dřevo tak černě mořené... viz stávající modely. Eventuálně je vždy k dispozici individuální program Designo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
anonym
7. března • 19:00

Misto dreva si tam muzu dat cokoli, to jo, me spis zarazilo tolik prazdneho mista. A takto umisteny displej to je uz opravdu prekonany. Je fakt, ze to bude asi urcite elegantnejsi kara nez nove esko.

Pete
7. března • 18:52

Libi se CLS...? Me teda jo. Mercedesu se zase jednou neco povedlo.

Ace2
7. března • 19:04

co líbí... je to masterpiece from the master craftsmen !!!

Petr
8. března • 12:44

Přístup na zadní sedačky musí být ovšem skvělý.

Petr Broža
7. března • 19:30

Je to fakt kus auta, rozhodně se mi líbí nejvíce ze všech Medů; hezké je rovněž nové SLK, to je rovněž masterpiece

Touareg
7. března • 20:41

Hej a co byste řekli na Allroad quattro s 4.2 V8, interiér do zelena, černo-zelené sedačky, alu kit,...
To je potom exklusivní interiér a vzhled! Ne jak tohle!

Petr Broža
7. března • 22:48

No, to jste asi neviděl CLS naživo  Je to nádherný kus auta.

Touareg
8. března • 19:53

A Vy jste asi neviděl Allroad...

Ace2: Na toto:  reagovat nebudu...

Petr Broža
8. března • 20:25

V Allroadu jsem jezdil, dobré auto, ale designem na CLS nemá; i když to je hodně subjektivní. Jak se říká někdo má rád holky, jiný vdolky.

Touareg
8. března • 20:46

P. Broža: proč by na CLS neměl vzhledem? CLS je fádní MB, který ničím z řady MB zaběhnuté už x let nevyčnívá.

CLS má pěkný int., ale Allroad ho může mít ještě lepší, a v tom to je...
Ještě bych se omluvil za nekorektní srovnání designů těchto aut: toto, sakra jak bych to řekl, hmm asi "coupé" se nikdy, opakuji nikdy nemůže srovnat s Allroadem jeĺikož by z bitvy vyšlo vždy s natrženou p*delí.

Petr Broža
8. března • 20:54

Ne, skutečně nelze CLS s Allroadem srovnávat, už jen proto, že jsou to zcela odlišná auta pro jinou klientelu. A navíc hodnocení designu je subjektivní, takže já mohu do alelujá tvrdit, že CLS se mi líbí více, vy budete zase tvrdit že se vám líbí více Allroad. A Pepa Novák bude říkat, že nejhezčí je BMW 6...

bingo
9. března • 17:29

nejhezčí je BMW 6... ale fakt

Touareg
9. března • 20:39

Samozřejmě se Allroad a CLS nedají mezi sebou porovnat, to je jasné. Já sem chtěl srovnat celkový feeling z těchto aut. Já proti MB nic nemám, já jen vím, že Audi nabídne svému uživateli víc.

Já sem si vždycky myslel, že crossover je "městský offroad" (třeba Jeep Compass), ale Allroad má dobré terénní vlastnosti a je celkem mohutný a není to jen kombi se vzduchovým podvozkem. To by pak mohl být srovnávací test: Allroad vs. E s airmaticem (?) vs. C5...

Z
10. března • 16:29

"Crossover" je de facto jakýkoliv auto, který je "poskládaný" z prvků typických pro 2 nebo víc tříd a nelze zařadit ani do jedné z nich.

Třeba Jeep Cherokee (první SUV) byl typický crossover - offroad se samonosnou karoserií. Allroad, Outback, Volvo X70 a právě představená Alfa 156 Crosswagon jsou také crossovery - kombíky, které mají zvednutý podvozek. Terénní vlastnosti jsou potom srovnatelné nebo lepší než mnohá SUV, ale karoserie má k SUV nebo offroadům hodně daleko. Crossover z opačné strany je nový Aviator (kdysi jsem ho linkoval do "amerických aut"), nebo Nissan Murano - auto s karoserií SUV na podvozku osobáku. Taky Lancia dělá crossovery - např. nová Musa - luxusní miniauto...

Funcarver
9. března • 2:20

Vypadá ta záď v reálu lépe než na fotkách? Přiznám se, že se mi na těch fotkách hrozně nelíbí (přiúomíná mi Forda Cougar, nebo záď starých Camar)... Ten design se mi jeví jako velmi americký.  Vůbec, celé auto se mi na fotkách nelíbí, ale v reálu to nemusí být tak špatné.

Petr Broža
9. března • 19:10

V reálu vypadá velmi dobře. Skutečně. Ale ne každému musí padnout do oka, to uznávám. Ale dle zájmu odborné veřejnosti to bylo jedno z "nejobletovanějších" aut na autosalonu, následovala A6 a BMW 5 Touring.

Touareg
8. března • 21:05

A mohl bych se zeptat pro jakou klientelu jsou tyto auta?

Petr Broža
9. března • 19:12

To je jasné už z typu auta: CLS je luxusní sedan s tváří kupé, Allroad klasický crossover (v luxusním pojetí).

---
8. března • 23:46

Příspěvek smazán. Prosíme diskutující, aby se navzájem neuráželi. Redakce

Ace2
7. března • 21:23

tonda
6. března • 16:37

"CLS je nová třída mnichovské automobilky Mercedes-Benz."

hm od kdy ma mercedes sidlo v mnichove ? a ja si vzdy blahovemyslel, ze v stuttgartu

docela hrubka, na to ze, je to v perexu

Petr Broža
6. března • 16:45

To je tak, když člověk dělá mnoho věcí najednou.

Doporučujeme

Články odjinud