Mercedes-Benz CLS: luxusní sedan s tváří kupé (Ženeva živě)

tonda  |  06. 03. 2004 16:37

"CLS je nová třída mnichovské automobilky Mercedes-Benz."

hm od kdy ma mercedes sidlo v mnichove ? a ja si vzdy blahovemyslel, ze v stuttgartu

docela hrubka, na to ze, je to v perexu

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  06. 03. 2004 16:45

To je tak, když člověk dělá mnoho věcí najednou.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 03. 2004 19:15

Pan ESO si ho určitě koupí resp. firma mu ho koupí a bude ho tady hájit proti všem.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  07. 03. 2004 09:29

To pochybuji (preci jenom je to neco jineho nez Ecko na "lizacku"). Hajit proti vsem ho nemusi, nebot minimalne ja ho budu hajit take. Doporucil bych se v tom aute projet a pak mluvit.

Co Vam vadi? Zda se Vam CLS malo kvalitni, pomaly, malo luxusni? 

Odpovědět  |   | 
anonym  |  07. 03. 2004 13:07

Muze mi nekdo rozume vysvetlit, co to je vlastne za tridu? Luxusnejsi ecko? Ne, ze by se mi nelibilo, ale pro koho je to urcene? Teda krome te palubky, ktera je velmi nemoderni a pro me i osklive navrzena. (hlavne ta prazdna drevena plocha)

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  07. 03. 2004 15:09

Je to sedan krizeny kupe. Luxusnejsi nez trida E urcite je. Urcene je to pro lidi, pro ktere je E malo luxusni, S nevyjadruje jejich styl. Zkratka pro milionare (milionarku), ktery(a) se chce svezt luxusne, zaroven sportovne, nechce mit "Sko" jako kazdej zbohatlik. Asi je o takovy vuz zajem, tezko si predstavit, ze by Mercedes investoval nemale penize do projektu, ktery by nenasel zakaznika. Otazka palubni desky a jeji nemodernosti je ciste subjektivni. Drevo jako prvek luxusu se do auta teto kategorie hodi, nicmene i ja bych si dokazal predstavit trochu napaditejsi provedeni.

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  07. 03. 2004 16:38

Auto by mělo přijít na trh až někdy koncem roku, tedy k tomu připočíst další 3 měsíce na vyřízení objednávky, když se auto zadá do vyroby, což znamená v nejlepším případě únor 2005. To je příliš pozdě, avšak uvidíme jaké budou přesné termíny pro dodání, rozhodně je tohle jeden z nejhezčích sedanu či coupe (každý at si vybere) na trhu, ale kdyby přišel o půl roku na trh dříve asi by se nikdo nezlobil.... Každopádně do léta ještě spousta času....

PS: s tím dřevem.... mám pocit, že jakmile to bude v provedení Avangarde či AMG, tak tam bude plech a jestli na některých místech dřevo tak černě mořené... viz stávající modely. Eventuálně je vždy k dispozici individuální program Designo.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  07. 03. 2004 18:52

Libi se CLS...? Me teda jo. Mercedesu se zase jednou neco povedlo.

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  07. 03. 2004 19:04

co líbí... je to masterpiece from the master craftsmen !!!

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  07. 03. 2004 19:30

Je to fakt kus auta, rozhodně se mi líbí nejvíce ze všech Medů; hezké je rovněž nové SLK, to je rovněž masterpiece

Odpovědět  |   | 
Touareg  |  07. 03. 2004 20:41

Hej a co byste řekli na Allroad quattro s 4.2 V8, interiér do zelena, černo-zelené sedačky, alu kit,...
To je potom exklusivní interiér a vzhled! Ne jak tohle!

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  07. 03. 2004 21:23

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  07. 03. 2004 22:48

No, to jste asi neviděl CLS naživo  Je to nádherný kus auta.

Odpovědět  |   | 
Touareg  |  08. 03. 2004 19:53

A Vy jste asi neviděl Allroad...

Ace2: Na toto:  reagovat nebudu...

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  08. 03. 2004 20:25

V Allroadu jsem jezdil, dobré auto, ale designem na CLS nemá; i když to je hodně subjektivní. Jak se říká někdo má rád holky, jiný vdolky.

Odpovědět  |   | 
Touareg  |  08. 03. 2004 20:46

P. Broža: proč by na CLS neměl vzhledem? CLS je fádní MB, který ničím z řady MB zaběhnuté už x let nevyčnívá.

CLS má pěkný int., ale Allroad ho může mít ještě lepší, a v tom to je...
Ještě bych se omluvil za nekorektní srovnání designů těchto aut: toto, sakra jak bych to řekl, hmm asi "coupé" se nikdy, opakuji nikdy nemůže srovnat s Allroadem jeĺikož by z bitvy vyšlo vždy s natrženou p*delí.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  08. 03. 2004 20:54

Ne, skutečně nelze CLS s Allroadem srovnávat, už jen proto, že jsou to zcela odlišná auta pro jinou klientelu. A navíc hodnocení designu je subjektivní, takže já mohu do alelujá tvrdit, že CLS se mi líbí více, vy budete zase tvrdit že se vám líbí více Allroad. A Pepa Novák bude říkat, že nejhezčí je BMW 6...

Odpovědět  |   | 
Touareg  |  08. 03. 2004 21:05

A mohl bych se zeptat pro jakou klientelu jsou tyto auta?

Odpovědět  |   | 
---  |  08. 03. 2004 23:46

Příspěvek smazán. Prosíme diskutující, aby se navzájem neuráželi. Redakce

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Petr Broža  |  09. 03. 2004 19:12

To je jasné už z typu auta: CLS je luxusní sedan s tváří kupé, Allroad klasický crossover (v luxusním pojetí).

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Funcarver  |  09. 03. 2004 02:20

Vypadá ta záď v reálu lépe než na fotkách? Přiznám se, že se mi na těch fotkách hrozně nelíbí (přiúomíná mi Forda Cougar, nebo záď starých Camar)... Ten design se mi jeví jako velmi americký.  Vůbec, celé auto se mi na fotkách nelíbí, ale v reálu to nemusí být tak špatné.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  09. 03. 2004 19:10

V reálu vypadá velmi dobře. Skutečně. Ale ne každému musí padnout do oka, to uznávám. Ale dle zájmu odborné veřejnosti to bylo jedno z "nejobletovanějších" aut na autosalonu, následovala A6 a BMW 5 Touring.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
bingo  |  09. 03. 2004 17:29

nejhezčí je BMW 6... ale fakt

Odpovědět  |   | 
Touareg  |  09. 03. 2004 20:39

Samozřejmě se Allroad a CLS nedají mezi sebou porovnat, to je jasné. Já sem chtěl srovnat celkový feeling z těchto aut. Já proti MB nic nemám, já jen vím, že Audi nabídne svému uživateli víc.

Já sem si vždycky myslel, že crossover je "městský offroad" (třeba Jeep Compass), ale Allroad má dobré terénní vlastnosti a je celkem mohutný a není to jen kombi se vzduchovým podvozkem. To by pak mohl být srovnávací test: Allroad vs. E s airmaticem (?) vs. C5...

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Z  |  10. 03. 2004 16:29

"Crossover" je de facto jakýkoliv auto, který je "poskládaný" z prvků typických pro 2 nebo víc tříd a nelze zařadit ani do jedné z nich.

Třeba Jeep Cherokee (první SUV) byl typický crossover - offroad se samonosnou karoserií. Allroad, Outback, Volvo X70 a právě představená Alfa 156 Crosswagon jsou také crossovery - kombíky, které mají zvednutý podvozek. Terénní vlastnosti jsou potom srovnatelné nebo lepší než mnohá SUV, ale karoserie má k SUV nebo offroadům hodně daleko. Crossover z opačné strany je nový Aviator (kdysi jsem ho linkoval do "amerických aut"), nebo Nissan Murano - auto s karoserií SUV na podvozku osobáku. Taky Lancia dělá crossovery - např. nová Musa - luxusní miniauto...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 03. 2004 12:44

Přístup na zadní sedačky musí být ovšem skvělý.

Odpovědět  |   | 
anonym  |  07. 03. 2004 19:00

Misto dreva si tam muzu dat cokoli, to jo, me spis zarazilo tolik prazdneho mista. A takto umisteny displej to je uz opravdu prekonany. Je fakt, ze to bude asi urcite elegantnejsi kara nez nove esko.

Odpovědět  |   | 
anonym  |  07. 03. 2004 19:05

Jinak zepredu to zase takovy sportak neni. Ty svetla, no nevim, asi to bude chtit trochu casu. Ale co ocenuju jsou moc pekny zrcatka, ktery az doposud (napr. E) vypadaly velmi odpudive a nesportovne.

Odpovědět  |   | 
KO  |  07. 03. 2004 22:25

Nejsem zrovna priznivcem mercedesu ci jine automobilky ale u tohoto modelu Mercedesu musim rict ze se opravdu poved. Skoda jen ze ma kasicka neobsahuje dostatek modrych zelenych ci jinych statnich papirku. Ach jak me srdecko breci (ale uz se to stalo vickrat

Odpovědět  |   | 
Dix  |  31. 08. 2004 17:19

CLS 350 (200 KW)  7-G Tronic  1 799 000 Kč

CLS 500 (225 KW)  7-G Tronic   2 222 000 Kč

CLS 55 AMG  (350 KW)              3 199 000 Kč  

 

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A