Musím říct že tento nový design se mi velice líbí na CLS ale na Áčku mi to nesedí.Uvidime jak se s tím popasuje new S.
Nějak jsem nepochopil proč by se mělo jednat o hybrid ? V článku není ani zmínka že by auto poháněl ještě jiný motor než ten spalovací.
Asi proto, ze Mercedes se naučil uz konečně používat 48V síť, kterou už nějakou dobu využívá Audi. Je to tedy “mild hybrid”.
Hodnota napětí nemá nic společného se zařazením do kategorie hybrid nebo mild hybrid. Aby tam auto patřilo, musel by se na jeho pohonu přímo podílet kromě spalováku i jiný motor, Nic takového ale z článku nevyplývá.
Dávat takhle najevo svoji pologramotnost chce kuráž (nebo nízké IQ). Kdybys uměl číst, tak by ses dozvěděl že reverzibilní alternátor tam přidává až 250nm a 16 kW. A díky němu muže plachtit bez motoru.Proto Mildhybrid.
No,Octavia ma dalsiho konkurenta...Nicmene o vitezva srovnavaciho testu od p.Micky nemam pochyb!
...vitezi..
Asi bych nechtěl být druhým majitelem, až se tyhle eco přidavky začnou srát. Ale to už Mercedes neštve, dnes už to nejsou držáky na milion kilometrů z fleku jako kdysi (a to nejen dle mé zkušenosti s řadou Mercedesů, ale i srovnávaček měření kvality...).
vesmes nahradili mechanicky namahane spojove casti elektromotorama, teoreticky to tedy vydrzi dele nez ty mechanicke casti ktere to cele spojovali dohromady B-] bude proste zalezet na kvalitach tech elektromoturku, a ver ze pokud se to zacne sypat, hodne rychle se to rozkrikne a Mercedes zase bude muset maknout, tak jako kdysi u Ecka
No pokud by dnesni auto melo NECO vydrzet, odrazilo by se to samozrejme zasadne na cene.
Mercedes je prostě Mercedes(od tř. C nahoru)...tak to prostě je bylo a bude
Zcela určitě (ve tvých snech).
V mých taky nazdar.
Mercedes je prostě Mercedes dokud se mu neposere elektronika, pak už je to taky jen kus šrotu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.