Mercedes-Benz CLK Cabrio: první fotky, první informace

Tam, kde se nejmodernější technologie snoubí s elegantním vzhledem a dokonalým pohodlím, nechybí absolutní potěšení z jízdy. Zhruba tak prezentoval Mercedes právě představenou novou generaci modelu CLK Cabrio. Nutno podotknout, že tato „letáková“ věta asi nejlépe vystihuje to, čím tento nový čtyřsedadlový kabriolet od Mercedesu opravdu je.

Potenciální zákazníky ohromí Mercedes CLK Cabrio množstvím vymožeností. Jejich výčet začíná plně automatickou skládací střechou, která se jedním zmáčknutím knoflíku neslyšně složí, či rozloží nad hlavami pasažérů, pokračuje dešťovým senzorem, tempomatem, automatickou klimatizací, multifunkčním koženým volantem a končí příplatkovým navigačním systémem, inteligentní automatickou klimatizací se systémem Thermotronic (se slunečním senzorem) či silnými bi-xenonovými světlomety.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nové CLK Cabrio je oproti svému předchůdci zase o něco delší.
Konkrétně o 71 mm. Jeho délka je tedy 4644 mm.

Tradiční důraz na dostatek prostoru ocení tentokrát především cestující na zadních sedadlech, v jejichž zájmu došlo k růstu automobilu do šířky i délky. Se zvětšováním vozu šla ruku v ruce také bezpečnostní opatření. Karoserie byla posílena o díly z kvalitní slitiny oceli, prostory vozu byly napěchovány adaptivními airbagy. Opravdové potěšení z jízdy přichází teprve s kvalitním a pokud možno výkonným motorem. I na to bylo v případě nového modelu Mercedes Cabrio CLK pamatováno.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Interiér nepostrádá očekáváný luxus, z prodloužení vozu
těží zejména cestující na zadních sedadlech, ti mají nyní
až o 44 mm více místa v oblasti kolen.

Volba padne na jeden z pěti motorů. Na vrcholu budou stát dva osmiválce. První má výkon 225 kW/306 k a objem pět litrů (CLK 500), druhým je špičková verze CLK 55 AMG s výkonem 270 kW/367 k. Na nižším stupni stojí dva šestiválce: CLK 240 (2.6 l 125 kW/170 k) a CLK 320 (3.2 l 160 kW/218 k). Nabídku motorů uzavře CLK 200 Kompressor se čtyřválcem o výkonu 120 kW/163 k a objemu 1.8 litru s menším apetitem konzumující pouhých 8.8 l benzinu na sto kilometrů (o 7% méně než jeho předchůdce). CLK Cabrio bude představeno na ženevském autosalonu a do výloh by se mělo dostat v průběhu jarních měsíců. Ceny by měly být následující: CLK 200 - 41 644 EUR; CLK 240 - 44 602 EUR; CLK 320 - 51 214 EUR; CLK 500 - 62 408 EUR; CLK 55 AMG - 83 868 EUR.

Klepněte pro větší obrázek
V základu můžete řádit na 16palcových
pneumatikách rozměru 205/55 vpředu
a 225/50 vzadu. Osmiválcové modely
pak mohou mít 17 až 18palcová kola.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 15 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků