Mercedes-Benz CLK 500, konečně nový osmiválec

Také model CLK se dočkal nového osmiválce z produkce Mercedesu. Pro kupé i kabriolet bude k dispozici inovovaný motor o objemu 5,5 litru s osmi válci do V, který disponuje výkonem 285 kW (388 k) a točivým momentem 530 Nm, nyní 225 KW (306 k).

CLK 500 s tímto motorem zrychlí na stovku za 5,2 s a dosáhne maximální rychlosti 250 km/h. To vše při kombinované spotřebě 11,4 l na 100 k. Výkon bude přenášet na zadní kola sedmistupňový automat 7G-Tronic.

 

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků