Mercedes-Benz CLA má po decentním faceliftu. Ukáže se v New Yorku

Další premiérou pro autosalonu v New Yorku je modernizovaný Mercedes-Benz CLA a CLA Shooting Brake. Zásadní změny ovšem nečekejte. Decentně byl vylepšen vzhled a pár novinek se nastěhovalo do interiéru.

Modernizovaný Mercedes CLA a CLA Shooting Brake poznáte hlavně podle upraveného předního nárazníku a masky chladiče, která je standardně černá. Drobné úpravy se týkají i zadního nárazníku a koncovek výfuku. Do nabídky pak dorazily také nové pětipaprskové disky, které budou dostupné ve dvou barevných odstínech.

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Více změn se týká interiéru, kam se například nastěhoval nový tenčí displej multimediálního systému, nové dekory a lepší čalounění. Upravoval se rovněž přístrojový štít a rozšířena byla i výbava. CLA i CLA SB teď mohou mít třeba bezdotykové otevírání zavazadelníku, systémy Apple CarPlay a Android Auto, objevuje se taktéž přednárazový systém nebo diodová hlavní světla.

Nabídka motorizací začíná na provedení CLA 180 d, což je naftová patnáctistovka o objemu 1461 cm3 a s výkonem 80 kW (109 k). Takový Mercedes umí stovku za 11,6 s (respektive 11,9 s v kombinaci s automatem), na druhou stranu má být hlavní výhodou spotřeba, která se podle oficiálních údajů pohybuje u verze BlueEfficiency Edition pod čtyřmi litry.

Na brzdě: Audi RS3 Sportback

Na brzdě: Audi RS3 Sportback

V případě benzinových motorů tvoří polovinu nabídky přeplňovaná šestnáctistovka, která u základní varianty 180 disponuje parametry 90 kW (122 k). Na vrcholu pořád stojí provedení AMG s přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 280 kW (381 k) a s točivým momentem 475 Nm, kterého se mimochodem také týká pár změn.

Například diodová světla jsou teď standardem, upravovala se aerodynamika tak, aby se snížil odpor vzduchu a v interiéru najdeme opět upravený přístrojový štít.

Oficiální premiéru má modernizované CLA naplánovanou na příští týden, kdy začne autosalon v New Yorku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků