Mercedes-Benz CLA má po decentním faceliftu. Ukáže se v New Yorku

Další premiérou pro autosalonu v New Yorku je modernizovaný Mercedes-Benz CLA a CLA Shooting Brake. Zásadní změny ovšem nečekejte. Decentně byl vylepšen vzhled a pár novinek se nastěhovalo do interiéru.

Modernizovaný Mercedes CLA a CLA Shooting Brake poznáte hlavně podle upraveného předního nárazníku a masky chladiče, která je standardně černá. Drobné úpravy se týkají i zadního nárazníku a koncovek výfuku. Do nabídky pak dorazily také nové pětipaprskové disky, které budou dostupné ve dvou barevných odstínech.

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

Více změn se týká interiéru, kam se například nastěhoval nový tenčí displej multimediálního systému, nové dekory a lepší čalounění. Upravoval se rovněž přístrojový štít a rozšířena byla i výbava. CLA i CLA SB teď mohou mít třeba bezdotykové otevírání zavazadelníku, systémy Apple CarPlay a Android Auto, objevuje se taktéž přednárazový systém nebo diodová hlavní světla.

Nabídka motorizací začíná na provedení CLA 180 d, což je naftová patnáctistovka o objemu 1461 cm3 a s výkonem 80 kW (109 k). Takový Mercedes umí stovku za 11,6 s (respektive 11,9 s v kombinaci s automatem), na druhou stranu má být hlavní výhodou spotřeba, která se podle oficiálních údajů pohybuje u verze BlueEfficiency Edition pod čtyřmi litry.

Na brzdě: Audi RS3 Sportback

Na brzdě: Audi RS3 Sportback

V případě benzinových motorů tvoří polovinu nabídky přeplňovaná šestnáctistovka, která u základní varianty 180 disponuje parametry 90 kW (122 k). Na vrcholu pořád stojí provedení AMG s přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 280 kW (381 k) a s točivým momentem 475 Nm, kterého se mimochodem také týká pár změn.

Například diodová světla jsou teď standardem, upravovala se aerodynamika tak, aby se snížil odpor vzduchu a v interiéru najdeme opět upravený přístrojový štít.

Oficiální premiéru má modernizované CLA naplánovanou na příští týden, kdy začne autosalon v New Yorku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků