Mercedes-Benz Citan si odnesl z testu Euro NCAP pouze tři hvězdy

11 komentářů

defender110
25. dubna • 11:39

To už i ta Lodgy je nad na tom líp ne? Navíc vypadá otřesně, na blití. A cena určitě nebude kolem 200tis, což by tak max. odpovídalo.

robert
25. dubna • 11:13

..a co že je najednou bezpečnost tak důležitá? Když dostala dvojková ochcávka čtyři hvězdy v době, kdy každý renault vyjížděl s 5*, tak to každej bagatelizoval a o škodovce se mluvilo jako o zázračném autě s bezedným kufrem. To, že při čelním nárazu se přístrojovka lámala jak sklo nikoho nezajímalo.

x12345678
25. dubna • 15:24

Každý ne. Kangoo dostal s bídou 3. On nebyl zas až tak velký problém udělat auto na výsledek v eNCAP. Stačilo vevařit do levé půlky auta traverzu. Ale pokud jste narazil do stromu pravou půlkou, bylo to horší...

Lukas
25. dubna • 0:00

A co cekali? Stary Kangoo ktery nejde bez nesmyslnych investic prekopat.4-6aurbagu to mit bude, ESP to ma, pipani pasu u ridice to ma, co by jeste nechteli?Zatim sem CITANa nepotkal jinde nez u dealeru MB, potazmo jako jejich predvadecky.....

x12345678
25. dubna • 13:15

Taky proč kupovat renault a udržovat ho při životě ho za ceny mercedesu... to by udělal jen blázen.

Jim
24. dubna • 17:34

Ani mě to nepřekvapuje. Renault s hvězdou na masce nemůže kvalitou překypovat.

Jim
24. dubna • 17:34

Ani mě to nepřekvapuje. Renault s hvězdou na masce nemůže kvalitou překypovat.

řidič
24. dubna • 18:32

A co má co Renault společného s namontovanými bezpečnostními prvky v Citanu?? To jim je tam měl namontovat?? A proč?
Renault má už dlouhodobě pět hvězd standartně, zatímco německé automobily jen občas, v minulosti vůbec. Tak tady necintejte!

Jirka
24. dubna • 22:44

Posledních letech se pět hvězd považuje za standart, kdo má čtyři nebo méně má ostudu. EuroNCAP tím ztrácí smysl, je načase zhoršit podmínky nárazu, například místo 64km/h 80.

josephko
24. dubna • 16:59

Mercedes v tomto tisícročí šetrí viac než sa na výrobcu luxusných áut patrí. Nevyplatilo sa mu to pri Maybachu a ani pri éčkovom modeli v minulých generáciách.
A pravdupovediac v dodávkach Mercedes nikdy nehral prvú ligu. Také Vito vyrábané v Španielsku trpelo nespoľahlivosťou a hrdzavelo až-až. A aj staršie Sprintery sú zvyčajne výrazne poznačené hrdzou.
Rovnako aj medzi kamiónmi patrí Mercedes do priemeru. Pred ním sú Scania, Volvo, DAF aj nemecký MAN.
Takže Citan postavený filozofiou "za málo peňazí málo muziky" len potvrdzuje postavenie Mercedesu medzi úžitkáčmi. Už len ten nápad urobiť malú dodávku pomocou outsidera tohoto segmentu Renaltu hovorí za všetko.

wolff
24. dubna • 15:57

No.
Tak já to raději nebudu komentovat, jo?

Doporučujeme

Články odjinud