Mercedes-Benz Citan: Když upravené Kangoo dostane další úpravu

Je to už nějaký ten pátek, kdy Mercedes-Benz obohatil svou nabídku o model Citan. Ten dokonce propagoval samotný MacGyver, ale to nic nemění na faktu, že jde v podstatě pouze o upravený Renault Kangoo, což nakonec odhalily také testy Euro NCAP, kde Citan příliš nezabodoval.

Video | Bezpečnost | Kombi | Crashtesty | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz Citan si odnesl z testu Euro NCAP pouze tři hvězdy

Každopádně upravené Kangoo se dočkalo ještě další úpravy. Konkrétně se o ni postarala společnost Hartmann. Co je nového? Citan dostal jiné nárazníky, samozřejmě větší kola (dostupná v různých barvách) a nový výfukový systém zakončený rozměrnou koncovkou.

Design | Zajímavosti | Tuning | Mercedes-Benz | Premiéry | Příslušenství | Užitková auta

Mercedes Citan jako MetroStream a MetroProtect Hartmann

Hartmann zároveň přidal sportovní odpružení a o 25 mm nižší světlou výšku. Přeprogramováním řídící jednotky lze vylepšit i výkon motoru, stejně tak je možné nechat si nastavit ostřejší reakce ne pedál plynu. To vše podtrhnou folie, které dají výsledku hned tři barvy. Pozornost při rozvážení rohlíků máte zcela určitě zajištěnou.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků