Mercedes-Benz Citan dostal prodlouženou karoserii pro sedm lidí

Prémiové dvojče Renaultu Kangoo se dočkalo nové karosářské varianty, která v případě potřeby pojme až 3,5 krychlového metru nákladu.

Mercedes-Benz Citan je nyní k mání v prodloužené verzi. Při délce 4705 mm je o 384 mm delší než dosud prodávaný model a pojme o půl krychlového metru víc nákladu. To ovšem jen v případě, že odstraníte sedadla ve třetí řadě a sklopíte celou druhou řadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová varianta Citanu přidává nejen litry navíc, ale i třetí řadu sedadel

Nově prodloužený Citan je totiž sedmimístný mikrobus. Prodloužená verze skříňové varianty byla v nabídce už dříve.

Mercedes-Benz Citan si odnesl z testu Euro NCAP pouze tři hvězdy

Mercedes-Benz Citan si odnesl z testu Euro NCAP pouze tři hvězdy

Zdrojem hnací síly je známý Renaultův diesel o objemu 1,5 l. Mercedes ho nabízí ve dvou variantách: 90 koní/200 Nm a 110 koní/240 Nm.

Mercedes-Benz Citan je užitkový model, ve kterém i laik na první pohled rozpozná překarosovaný Renault Kangoo. Spolu s ním se také vyrábí v severofrancouzském Maubeuge.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků