Mercedes-Benz chystá třídvéřové kombi na bázi třídy E

Když vloni na podzim představila automobilka Mercedes-Benz na autosalonu v Paříži svůj futuristický koncept s názvem Fascination, mysleli jsme, že jde o jasnou přípravu na přichod novéh třídy E a její dvoudvéřové provedení. Nyní se však zdá, že koncept Fascination však až natolik jasné postavení neměl a podle některých informací se právě tato studie stane jakýmsi základním kamenem nového segmentu, podobně, jako tomu před léty bylo při uvedení modelu CLS.

Půjde zřejmě o tzv. shooting brake, což je svým způsobem třídveřové kombi. Těžko říci, koho by tato koncepce uspokojovala, nicméně různé „smíšené vozy“ jsou teď v módě, a tak si zřejmě i podobné „stylové kombi“ najde bez větších potíží svou klientelu.
V této souvislosti připomeňme, že dva nové přírůstky do rodiny nové třídy E, kombi a kabrio, odhalí automobilka zřejmě v září na frankfurtském autosalonu. Kdy a zda vůbec se výše zmiňovaného novátorského vozu dočkáme, zatím není jasné.
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz ConceptFascination
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků