Mercedes-Benz: ceny novinek v třídách E a R

Mercedes Benz začne již brzy prodávat Éčko s novým motorem 420 CDI. Limuzína s osmiválcovým naftovým motorem bude na německém trhu prodávána za částku 61 364 Euro (přibližně 1,78 milionu korun). Pod kapotou se bude nacházet, jak již z názvu vyplývá, naftový osmiválec o výkonu 230 kW (314 k) a kroutícím momentu 730 Nm. E 420 s tímto motorem zvládá sprint na stovku za 6,1 s a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Přes tyto výkonové parametry si vezme pouze 9,3 l na 100 km v kombinovaném cyklu. Ve výbavě najdeme vzduchový podvozek, automatickou převodovku 7G-Tronik, více-zónové klimatizace a další prvky přirozeně patřící k tomuto luxusímu vozu.

Zároveň s uvedením ceny E420 CDI Mercedes oznámil i ceny svého modelu R. Cena R-klasse bude začínat na 51 504 Euro (přibližně 1,5 milionu Kč) za model R 350 s výkonem 200 kW (272 k). Model R 320 CDI s nafťákem o výkonu 164 kW (224 k) bude stát 52 200 Euro (cca 1,52 milionu Kč) a za top model R 500 s výkonem 225 kW (306 k) si Mercedes řekne o 64 960 Euro (cca 1,9 milionu Kč).

Je otázkou, zda zákazníci připlatí přes 13 000 Euro za 30 koní, byť model R500 bude mít větší základní výbavu.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků