Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s

Na seznam frankfurtských premiér můžeme přidat další vskutku velice zajímavou novinku. Brabus ukáže ve světové premiéře upravený Mercedes-Benz C63 AMG S, který disponuje po zásahu této společnosti výkonem 600 koní a točivým momentem 800 Nm. Maximálka je přesně 300 km/h.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Nutno podotknout, že už standardní C 63 AMG S samo o sobě představuje slušnou raketu, protože z osmiválcového motoru, který jsme si mimochodem vyzkoušeli pod kapotou Mercedesu-AMG GT S, dává v sériové verzi plných 375 kW (510 k) a 700 Nm. Brabus dosáhl parametrů 441 kW (600 k) a 800 Nm v podstatě pouze výměnou softwaru řídicí jednotky.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

V praxi pak upravené „céčko“ osazené osmiválcem zvládne stovku za 3,8 s a maximálně se rozjede místo původních 250 km/h na rovných 300 km/h. Samozřejmostí jsou ještě další úpravy zahrnující všechno možné od dílů vylepšujících aerodynamiku, přes dvacetipalcová kola s pneumatikami Continental, Pirelli nebo Yokohama, až po sportovní výfuk. 

Upravená třída C nebude na stánku Brabusu sama. Tahle společnost už dříve oznámila, že přiveze také vylepšené AMG GT, které ale nabídne až 800 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 36 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků