Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s

Na seznam frankfurtských premiér můžeme přidat další vskutku velice zajímavou novinku. Brabus ukáže ve světové premiéře upravený Mercedes-Benz C63 AMG S, který disponuje po zásahu této společnosti výkonem 600 koní a točivým momentem 800 Nm. Maximálka je přesně 300 km/h.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Nutno podotknout, že už standardní C 63 AMG S samo o sobě představuje slušnou raketu, protože z osmiválcového motoru, který jsme si mimochodem vyzkoušeli pod kapotou Mercedesu-AMG GT S, dává v sériové verzi plných 375 kW (510 k) a 700 Nm. Brabus dosáhl parametrů 441 kW (600 k) a 800 Nm v podstatě pouze výměnou softwaru řídicí jednotky.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

V praxi pak upravené „céčko“ osazené osmiválcem zvládne stovku za 3,8 s a maximálně se rozjede místo původních 250 km/h na rovných 300 km/h. Samozřejmostí jsou ještě další úpravy zahrnující všechno možné od dílů vylepšujících aerodynamiku, přes dvacetipalcová kola s pneumatikami Continental, Pirelli nebo Yokohama, až po sportovní výfuk. 

Upravená třída C nebude na stánku Brabusu sama. Tahle společnost už dříve oznámila, že přiveze také vylepšené AMG GT, které ale nabídne až 800 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků