Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s

Na seznam frankfurtských premiér můžeme přidat další vskutku velice zajímavou novinku. Brabus ukáže ve světové premiéře upravený Mercedes-Benz C63 AMG S, který disponuje po zásahu této společnosti výkonem 600 koní a točivým momentem 800 Nm. Maximálka je přesně 300 km/h.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Nutno podotknout, že už standardní C 63 AMG S samo o sobě představuje slušnou raketu, protože z osmiválcového motoru, který jsme si mimochodem vyzkoušeli pod kapotou Mercedesu-AMG GT S, dává v sériové verzi plných 375 kW (510 k) a 700 Nm. Brabus dosáhl parametrů 441 kW (600 k) a 800 Nm v podstatě pouze výměnou softwaru řídicí jednotky.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

V praxi pak upravené „céčko“ osazené osmiválcem zvládne stovku za 3,8 s a maximálně se rozjede místo původních 250 km/h na rovných 300 km/h. Samozřejmostí jsou ještě další úpravy zahrnující všechno možné od dílů vylepšujících aerodynamiku, přes dvacetipalcová kola s pneumatikami Continental, Pirelli nebo Yokohama, až po sportovní výfuk. 

Upravená třída C nebude na stánku Brabusu sama. Tahle společnost už dříve oznámila, že přiveze také vylepšené AMG GT, které ale nabídne až 800 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků