Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s

Na seznam frankfurtských premiér můžeme přidat další vskutku velice zajímavou novinku. Brabus ukáže ve světové premiéře upravený Mercedes-Benz C63 AMG S, který disponuje po zásahu této společnosti výkonem 600 koní a točivým momentem 800 Nm. Maximálka je přesně 300 km/h.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Nutno podotknout, že už standardní C 63 AMG S samo o sobě představuje slušnou raketu, protože z osmiválcového motoru, který jsme si mimochodem vyzkoušeli pod kapotou Mercedesu-AMG GT S, dává v sériové verzi plných 375 kW (510 k) a 700 Nm. Brabus dosáhl parametrů 441 kW (600 k) a 800 Nm v podstatě pouze výměnou softwaru řídicí jednotky.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

V praxi pak upravené „céčko“ osazené osmiválcem zvládne stovku za 3,8 s a maximálně se rozjede místo původních 250 km/h na rovných 300 km/h. Samozřejmostí jsou ještě další úpravy zahrnující všechno možné od dílů vylepšujících aerodynamiku, přes dvacetipalcová kola s pneumatikami Continental, Pirelli nebo Yokohama, až po sportovní výfuk. 

Upravená třída C nebude na stánku Brabusu sama. Tahle společnost už dříve oznámila, že přiveze také vylepšené AMG GT, které ale nabídne až 800 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků