Mercedes-Benz C63 AMG S v podání Brabusu umí stovku za 3,8 s

Na seznam frankfurtských premiér můžeme přidat další vskutku velice zajímavou novinku. Brabus ukáže ve světové premiéře upravený Mercedes-Benz C63 AMG S, který disponuje po zásahu této společnosti výkonem 600 koní a točivým momentem 800 Nm. Maximálka je přesně 300 km/h.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Nutno podotknout, že už standardní C 63 AMG S samo o sobě představuje slušnou raketu, protože z osmiválcového motoru, který jsme si mimochodem vyzkoušeli pod kapotou Mercedesu-AMG GT S, dává v sériové verzi plných 375 kW (510 k) a 700 Nm. Brabus dosáhl parametrů 441 kW (600 k) a 800 Nm v podstatě pouze výměnou softwaru řídicí jednotky.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

V praxi pak upravené „céčko“ osazené osmiválcem zvládne stovku za 3,8 s a maximálně se rozjede místo původních 250 km/h na rovných 300 km/h. Samozřejmostí jsou ještě další úpravy zahrnující všechno možné od dílů vylepšujících aerodynamiku, přes dvacetipalcová kola s pneumatikami Continental, Pirelli nebo Yokohama, až po sportovní výfuk. 

Upravená třída C nebude na stánku Brabusu sama. Tahle společnost už dříve oznámila, že přiveze také vylepšené AMG GT, které ale nabídne až 800 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků