Mercedes-Benz C63 AMG: rychlý kombík od Edo Competition

Německý ladič Edo Competition si tentokrát vzal na paškál vrcholné provedení stávající generace Mercedes-Benz C63 AMG v provedení kombi.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Edo
  2. Fotogalerie

Renomovaná německá firma Edo Competition má za sebou již řadu precizně provedených a po stránce výkonu výrazně posílených přestaveb skutečně exkluzivních předloh. Připomeňme třeba plnokrevného italského býka Lamborghini Gallardo SLE, německý supersport Mercedes-Benz SLR McLaren BlackArrow nebo polozávodní speciál Maserati MC12. Ale tím to u Edo Competition nekončí, na své si přijdou také ti, kteří na skutečný supersport nemají dostatek prostředků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C63 AMG Kombi v provedení Edo Competition

C63 AMG od HMS

Teprve před několika dny jsme vám představili sedan M-B C63 AMG přepracovaný konkurenční firmou HMS

Již ale dosud zatím poslední projekt Porsche Panamera Turbo S Edo naznačil, že i u Edo Competition se rozhodli rozšiřovat nabídku svých konverzí o poněkud civilnější vozy.

Čerstvou novinkou stává přestavba takřka rodinného kombi, ovšem s výkonem zvýšeným na pekelnou hranici 600 koní. Je to o něco méně než u nedávné stavby Mercedes-Benz C63 AMG od HMS, ale na kombík to stačí. Vůz vychází z modelu Mercedes-Benz C63 AMG naposledy modernizovaného na počátku loňského roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cílem tvůrců bylo dosáhnout špičkového výkonu i bez použití přeplňování

Sada modifikací směřující k posílení výkonu a točivého momentu zahrnuje kompletně novou výfukovou soustavu včetně speciálních svodů a katalyzátorů, upravené sání a nový program řídicí jednotky. Výsledkem je výkon rovných 600 koní (441 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 680 Nm, což je o 43 koní, resp. 80 Nm více než ve standardním, továrním odladění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Exteriéru vozu dominují polepy připomínající nedávnou kreaci Porsche Panamera Turbo S Edo

To vše při zachování atmosférického plnění, tedy bez „foukaného“ dopingu! Nové jsou u této stavby Edo Competition také devatenáctipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky Michelin o rozměru 235/35 vpředu a 265/30 vzadu, jež vozu zaručí spolehlivou stabilitu až do rychlosti 340 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I přes karoserii kombi vypadá tento vůz opravdu působivě

Interiér může být na přání zákazníka opatřen specifickým čalouněním kvalitní kůží dle jeho vkusu případně některou ze sad obkladových prvků z uhlíkových kompozitů.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Edo
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 320 000 Kč
Mercedes GLA 2,1
Rok výroby: 2017
Stav: 14 855 km
Cena: 800 000 Kč
Mercedes R 3
Rok výroby: 2007
Stav: 189 683 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes SL 3,5
Rok výroby: 2009
Stav: 59 580 km
Cena: 580 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků