Mercedes-Benz C63 AMG: rychlý kombík od Edo Competition

Německý ladič Edo Competition si tentokrát vzal na paškál vrcholné provedení stávající generace Mercedes-Benz C63 AMG v provedení kombi.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Edo
  2. Fotogalerie

Renomovaná německá firma Edo Competition má za sebou již řadu precizně provedených a po stránce výkonu výrazně posílených přestaveb skutečně exkluzivních předloh. Připomeňme třeba plnokrevného italského býka Lamborghini Gallardo SLE, německý supersport Mercedes-Benz SLR McLaren BlackArrow nebo polozávodní speciál Maserati MC12. Ale tím to u Edo Competition nekončí, na své si přijdou také ti, kteří na skutečný supersport nemají dostatek prostředků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C63 AMG Kombi v provedení Edo Competition

C63 AMG od HMS

Teprve před několika dny jsme vám představili sedan M-B C63 AMG přepracovaný konkurenční firmou HMS

Již ale dosud zatím poslední projekt Porsche Panamera Turbo S Edo naznačil, že i u Edo Competition se rozhodli rozšiřovat nabídku svých konverzí o poněkud civilnější vozy.

Čerstvou novinkou stává přestavba takřka rodinného kombi, ovšem s výkonem zvýšeným na pekelnou hranici 600 koní. Je to o něco méně než u nedávné stavby Mercedes-Benz C63 AMG od HMS, ale na kombík to stačí. Vůz vychází z modelu Mercedes-Benz C63 AMG naposledy modernizovaného na počátku loňského roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cílem tvůrců bylo dosáhnout špičkového výkonu i bez použití přeplňování

Sada modifikací směřující k posílení výkonu a točivého momentu zahrnuje kompletně novou výfukovou soustavu včetně speciálních svodů a katalyzátorů, upravené sání a nový program řídicí jednotky. Výsledkem je výkon rovných 600 koní (441 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 680 Nm, což je o 43 koní, resp. 80 Nm více než ve standardním, továrním odladění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Exteriéru vozu dominují polepy připomínající nedávnou kreaci Porsche Panamera Turbo S Edo

To vše při zachování atmosférického plnění, tedy bez „foukaného“ dopingu! Nové jsou u této stavby Edo Competition také devatenáctipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky Michelin o rozměru 235/35 vpředu a 265/30 vzadu, jež vozu zaručí spolehlivou stabilitu až do rychlosti 340 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I přes karoserii kombi vypadá tento vůz opravdu působivě

Interiér může být na přání zákazníka opatřen specifickým čalouněním kvalitní kůží dle jeho vkusu případně některou ze sad obkladových prvků z uhlíkových kompozitů.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Edo
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků