Mercedes-Benz C63 AMG: rychlý kombík od Edo Competition

Německý ladič Edo Competition si tentokrát vzal na paškál vrcholné provedení stávající generace Mercedes-Benz C63 AMG v provedení kombi.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Edo
  2. Fotogalerie

Renomovaná německá firma Edo Competition má za sebou již řadu precizně provedených a po stránce výkonu výrazně posílených přestaveb skutečně exkluzivních předloh. Připomeňme třeba plnokrevného italského býka Lamborghini Gallardo SLE, německý supersport Mercedes-Benz SLR McLaren BlackArrow nebo polozávodní speciál Maserati MC12. Ale tím to u Edo Competition nekončí, na své si přijdou také ti, kteří na skutečný supersport nemají dostatek prostředků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C63 AMG Kombi v provedení Edo Competition

C63 AMG od HMS

Teprve před několika dny jsme vám představili sedan M-B C63 AMG přepracovaný konkurenční firmou HMS

Již ale dosud zatím poslední projekt Porsche Panamera Turbo S Edo naznačil, že i u Edo Competition se rozhodli rozšiřovat nabídku svých konverzí o poněkud civilnější vozy.

Čerstvou novinkou stává přestavba takřka rodinného kombi, ovšem s výkonem zvýšeným na pekelnou hranici 600 koní. Je to o něco méně než u nedávné stavby Mercedes-Benz C63 AMG od HMS, ale na kombík to stačí. Vůz vychází z modelu Mercedes-Benz C63 AMG naposledy modernizovaného na počátku loňského roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cílem tvůrců bylo dosáhnout špičkového výkonu i bez použití přeplňování

Sada modifikací směřující k posílení výkonu a točivého momentu zahrnuje kompletně novou výfukovou soustavu včetně speciálních svodů a katalyzátorů, upravené sání a nový program řídicí jednotky. Výsledkem je výkon rovných 600 koní (441 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 680 Nm, což je o 43 koní, resp. 80 Nm více než ve standardním, továrním odladění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Exteriéru vozu dominují polepy připomínající nedávnou kreaci Porsche Panamera Turbo S Edo

To vše při zachování atmosférického plnění, tedy bez „foukaného“ dopingu! Nové jsou u této stavby Edo Competition také devatenáctipalcové lité ráfky obouvající pneumatiky Michelin o rozměru 235/35 vpředu a 265/30 vzadu, jež vozu zaručí spolehlivou stabilitu až do rychlosti 340 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I přes karoserii kombi vypadá tento vůz opravdu působivě

Interiér může být na přání zákazníka opatřen specifickým čalouněním kvalitní kůží dle jeho vkusu případně některou ze sad obkladových prvků z uhlíkových kompozitů.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Edo
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků