Mercedes Benz C63 AMG: osm válců k dobru (spy photos)

7 komentářů

Thomas
24. července • 23:49

Podle mne bude mít více než 400 koní, vždyť standardní pětikilo bude mít 388 koní. AMG musí mít větší odstup než 12 koníků... Tipl bych to na 481 koníí jako u stávajícího CLK 63 AMG.Klidně by tam mohli dát plnou verzi, tj. 514 koní, ale marketingově to musí udržet pod výkony éčka a CLSka. Marketing ničí auta! Od té doby, co blbečkové s kalkulačkou počítají o kolik stoupne prodej auta, když bude vyhovovat i 150 kilovým americkým děvčatům (nebo o kolik stoupnou zisky automobilky když sníží výkon u céčka tak aby si lidi raději koupili éčko) jde skutečný duch auta do sr...ek.Pamatujete si někdo na doby kdy hlavním cílem bylo postavit co nejkvalitnější auta? Jo, mercedesy se tenkrá nelíbily všem, ale vydržely všechno.Globalizace za ...aná! (nejsem bláznivý aktivista - nechal jsem se unést)

RedBaron
23. července • 19:17

V posledním CARAUTO píšou, že dokonce bude možné úplně vypnout ESP, údajně k tomuto přistoupí na nátlak zákazníků, kteří rádi jezdí na Nürburgring a taky na to prý neradi čtou kritiku v časopisech :-P

Tonda
23. července • 19:55

ESP na MB jde vypout už teď úplně (+bonus: vypne se současně i ABS) - jenom to není ofiko dokumentované... říká se tomu "dynamometrický režim"
B-]
ale nechtěl bych ale řešit nějakou záruční vadu, kdyby na to přišli :-D:-D

tuky
23. července • 3:34

400+k a jedna hnana naprava je trochu moc pre male auta...Mame ropnu krizu, ta preco nedavat 6.2litrove motory pod kapotu nizsej strednej triedy...// aby som stale nenadaval na BMW a nevelebil MB, rad by som videl porovnanie rozdeleni hmotnosti E90 a noveho C [nehovoriac o MB a Audi ESP nastaveni]

Thomas
23. července • 17:40

To je auto pro lidi, kteří takový výkon na zadní nápravě ocení - sportovní výkony v civilním voze - ty si to kupovat nemusíš. Pokud se týká jedné hnané nápravy, pak připomínám, že např. ve skutečně špičkových asfaltových disciplínách nejezdí s pohonem 4 kol nikdo, a to mají mnohem více koní a mnohem menší hmotnost - vše zadní náhon. Pohon přední nápravy (kromě toho, že znamená větší hmotnost, větší třecí síly a celkově větší hmotnost pohyblivých částí) mimo jiné zabíjí cit v řízení a možnost tzv. řídit auto v zatáčce plynem. Já na silná auta se zadním náhonem nedám dopustit - uznávám však že nejsou pro každého.

Jarda
24. července • 18:59

Tohle podepisuju :-)

Deli
23. července • 8:58

tak ropná krize je to poslední co potencionálního kupce zajímá...:-P

Doporučujeme

Články odjinud