Mercedes-Benz C63 AMG: léčba kompresorem od HMS Tuning

U HMS Tuningu připravili vylepšenou verzi Mercedesu C63 AMG, jež se vyznačuje především instalací přeplňovacího kompresoru.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG HMS
  2. Fotogalerie

V závislosti na odvaze a movitosti zákazníka u HMS Tuningu nabízejí tři stupně ladění, z nichž i to nejslabší je alespoň o 100 koní silnější než nejvýkonnější tovární verze. Ale pouze o výkon nejde, neboť německá ladičská společnost HMS připravila pro Mercedes-Benz C63 AMG kompletní sadu modifikací, jež posouvá základní povahu vozu do jiných sfér.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C63 AMG v ladění německou firmou HMS

A pokud vám přeplňování na motoru sportovního auta nevadí, je to volba právě pro vás. NA první pohled si všimneme výrazného předního nárazníku z uhlíkových kompozitů, který je konstruován tak, aby do něj bylo bez potíží možno vestavět sériová čidla parkovacího asistenta i výsuvné ostřikovače světlometů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Karoserie dostala řadu nových dílů vyrobených z uhlíkových kompozitů

Z uhlíkových kompozitů jsou pak vyrobeny také další karosářské díly včetně rozšířených podběhů, odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru a difuzoru v zadním nárazníku. Podvozek dostal posílenou brzdovou soustavu s odvrtávanými ocelovými kotouči, tlumiče KW Clubsport a pětipaprskové, devatenáctipalcové lité ráfky Jade R HMS-Edition obouvající pneumatiky o rozměru 255/35 vpředu a 285/30 vzadu.

Mercedes C63 AMG v drsné edici Black Series

Mercedes C63 AMG v drsné edici Black Series

A konečně k motoru. Atmosféricky plněný zážehový osmiválec ve své základní tovární verzi dosahuje výkonu 457 koní (336 kW) a točivého momentu rovných 600 Nm, ve špičkovém provedení Mercedes-Benz C63 AMG Black Series pak 517 koní (380 kW), resp 620 Nm. Objem 6,2 l již sám o sobě naznačuje bohatí možnosti dalších posunů, zvláště pokud dojde na přeplňování.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Srdcem úprav HMS pro Mercedes C63 AMG je přeplňování kompresorem, jemuž byla přizpůsobena celá řada součástí

U HMS nabízejí hned tři stupně ladění, jež vynikají špičkami 625 koní (460 kW) a 805 Nm, 640 koní (470 kW) a 840 Nm a 690 koní (508 kW) a 876 Nm. Pro instalaci řemenem hnaného a kapalinou chlazeného kompresoru byla samozřejmě vyšlechtěna celá sada nových nebo přepracovaných dílů. Sada pro třetí, nejsilnější stupeň stojí sama o sobě v přepočtu 610 000 Kč a její odborná instalace pak nějakých 86 000 Kč.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG HMS
  2. Fotogalerie
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky