Mercedes-Benz C63 AMG: léčba kompresorem od HMS Tuning

U HMS Tuningu připravili vylepšenou verzi Mercedesu C63 AMG, jež se vyznačuje především instalací přeplňovacího kompresoru.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG HMS
  2. Fotogalerie

V závislosti na odvaze a movitosti zákazníka u HMS Tuningu nabízejí tři stupně ladění, z nichž i to nejslabší je alespoň o 100 koní silnější než nejvýkonnější tovární verze. Ale pouze o výkon nejde, neboť německá ladičská společnost HMS připravila pro Mercedes-Benz C63 AMG kompletní sadu modifikací, jež posouvá základní povahu vozu do jiných sfér.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz C63 AMG v ladění německou firmou HMS

A pokud vám přeplňování na motoru sportovního auta nevadí, je to volba právě pro vás. NA první pohled si všimneme výrazného předního nárazníku z uhlíkových kompozitů, který je konstruován tak, aby do něj bylo bez potíží možno vestavět sériová čidla parkovacího asistenta i výsuvné ostřikovače světlometů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Karoserie dostala řadu nových dílů vyrobených z uhlíkových kompozitů

Z uhlíkových kompozitů jsou pak vyrobeny také další karosářské díly včetně rozšířených podběhů, odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru a difuzoru v zadním nárazníku. Podvozek dostal posílenou brzdovou soustavu s odvrtávanými ocelovými kotouči, tlumiče KW Clubsport a pětipaprskové, devatenáctipalcové lité ráfky Jade R HMS-Edition obouvající pneumatiky o rozměru 255/35 vpředu a 285/30 vzadu.

Mercedes C63 AMG v drsné edici Black Series

Mercedes C63 AMG v drsné edici Black Series

A konečně k motoru. Atmosféricky plněný zážehový osmiválec ve své základní tovární verzi dosahuje výkonu 457 koní (336 kW) a točivého momentu rovných 600 Nm, ve špičkovém provedení Mercedes-Benz C63 AMG Black Series pak 517 koní (380 kW), resp 620 Nm. Objem 6,2 l již sám o sobě naznačuje bohatí možnosti dalších posunů, zvláště pokud dojde na přeplňování.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Srdcem úprav HMS pro Mercedes C63 AMG je přeplňování kompresorem, jemuž byla přizpůsobena celá řada součástí

U HMS nabízejí hned tři stupně ladění, jež vynikají špičkami 625 koní (460 kW) a 805 Nm, 640 koní (470 kW) a 840 Nm a 690 koní (508 kW) a 876 Nm. Pro instalaci řemenem hnaného a kapalinou chlazeného kompresoru byla samozřejmě vyšlechtěna celá sada nových nebo přepracovaných dílů. Sada pro třetí, nejsilnější stupeň stojí sama o sobě v přepočtu 610 000 Kč a její odborná instalace pak nějakých 86 000 Kč.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG HMS
  2. Fotogalerie

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků