Mercedes-Benz C63 AMG dostane osmiválec z AMG GT

Mercedes-Benz C63 AMG dostane osmiválec z AMG GT

Automobilka Mercedes-Benz potvrdila příchod ostrého modelu C63 AMG, který opět dostane osmiválec. Šéf divize AMG Tobias Moers řekl, že má automobilka závazky vůči svým tradičním zákazníkům a že jim prostě osmiválec dluží.

Vlastně tak odmítl spekulace o přeplňovaném šestiválci a možná si i na dálku trochu rýpnul do jedné konkurenční značky, která si s tradicemi moc hlavu neláme. Zdvihový objem nového motoru v C63 AMG se sice snížil o 2,2 litru proti předchozímu atmosférickému reaktoru (mimochodem, jestli se nepleteme, tak to byl po voze Rolls-Royce Phantom nejobjemnější atmosférický motor montovaný do sériového evropského auta), ale dvě turbodmychadla zase tuto ztrátu bezpečně dohánějí.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Osmiválec 4.0 AMG Bi-Turbo, který známe třeba z nového kupé AMG GT, nabídne v novém C63 AMG výkon 375 kW (510 k) a masivní točivý moment 700 Nm. Ještě jednou to zopakujeme. 700 Nm! V malém sedanu třídy C. To jsou čísla, před kterými blednou i nová BMW M3 a M4.

Ještě je sice předčasné spekulovat, jak bude nový Mercedes C63 AMG jezdit, ale něco nám napovídá, že to zase bude politicky nekorektní raketa, na kterou už jen chybí nalepit na víko kufru označení C 200 CDI. Doufáme, že dorazí i kombík.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků