Mercedes-Benz C63 AMG dostane osmiválec z AMG GT

Mercedes-Benz C63 AMG dostane osmiválec z AMG GT

Automobilka Mercedes-Benz potvrdila příchod ostrého modelu C63 AMG, který opět dostane osmiválec. Šéf divize AMG Tobias Moers řekl, že má automobilka závazky vůči svým tradičním zákazníkům a že jim prostě osmiválec dluží.

Vlastně tak odmítl spekulace o přeplňovaném šestiválci a možná si i na dálku trochu rýpnul do jedné konkurenční značky, která si s tradicemi moc hlavu neláme. Zdvihový objem nového motoru v C63 AMG se sice snížil o 2,2 litru proti předchozímu atmosférickému reaktoru (mimochodem, jestli se nepleteme, tak to byl po voze Rolls-Royce Phantom nejobjemnější atmosférický motor montovaný do sériového evropského auta), ale dvě turbodmychadla zase tuto ztrátu bezpečně dohánějí.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Osmiválec 4.0 AMG Bi-Turbo, který známe třeba z nového kupé AMG GT, nabídne v novém C63 AMG výkon 375 kW (510 k) a masivní točivý moment 700 Nm. Ještě jednou to zopakujeme. 700 Nm! V malém sedanu třídy C. To jsou čísla, před kterými blednou i nová BMW M3 a M4.

Ještě je sice předčasné spekulovat, jak bude nový Mercedes C63 AMG jezdit, ale něco nám napovídá, že to zase bude politicky nekorektní raketa, na kterou už jen chybí nalepit na víko kufru označení C 200 CDI. Doufáme, že dorazí i kombík.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků