Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Ostrá verze nového C Coupé dostala osmiválec z AMG-GT, ale na dietě rozhodně není. Hmotnost 1800 kg je na tuto třídu hodně.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz C63 AMG Coupé

Čekání je u konce, ostrý Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně dorazil. Jak se dalo čekat, vychází přímo z nedávno představené nové generace Mercedesu třídy C Coupé, ale pohání ho dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,0 l původem z Mercedesu-AMG GT.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I když má C63 AMG Coupé hmotnost 1800 kg, nebude s ním mít foukaný osmiválec moc práce. Uvnitř dostanete samozřejmě sportovní sedačky a pár detailů, které AMG odliší od obyčejné čtyřválcové naftové verze v AMG Paketu

Pokud jde o osmiválec, je k dispozici ve dvou verzích. Základní „slabší“ C63 AMG Coupé má výkon 350 kW (476 k) v 5500 až 6250 ot./min. a točivý moment 650 Nm v 1750 až 4500 ot./min. S provozní hmotností 1785 kg (žádná lehká váha, třeba BMW M4 má hmotnost 1537 kg) se dostane na stovku za rovné čtyři sekundy a rozjede se na 250 km/h, kde ji zastaví omezovač.

Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Silnější C63 S AMG Coupé má výkon zvětšený na 375 kW (510 k) a točivý moment povyrostl na 700 Nm. Vzrostla i hmotnost, na 1800 kg, ale zrychlení na stovku je lepší o jednu desetinku sekundy. Maximální rychlost opět hlídá omezovač na 250 km/h, ale v obou verzích si můžete připlatit za jeho posunutí na 290 km/h.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé jezdí na adaptivním podvozku, má standardně sedmistupňový automat AMG Speedshift MCT a také samosvorný diferenciál na zadní poháněné nápravě. Silnější verze S dostala navíc aktivní uložení motoru.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Už standardní výfuk C63 AMG Coupé má nastavitelnou klapku, která při popojíždění tlumí zvuk, abyste v pět ráno nebudili sousedy nebo neprudili londýnské aktivisty. Nicméně můžete si připlatit za sportovní výfuk, který místo automatiky nechá nastavení klapky na vás.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz C63 AMG Coupé
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků