Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně oficiálně

Ostrá verze nového C Coupé dostala osmiválec z AMG-GT, ale na dietě rozhodně není. Hmotnost 1800 kg je na tuto třídu hodně.
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz C63 AMG Coupé

Čekání je u konce, ostrý Mercedes-Benz C63 AMG Coupé konečně dorazil. Jak se dalo čekat, vychází přímo z nedávno představené nové generace Mercedesu třídy C Coupé, ale pohání ho dvěma turby přeplňovaný osmiválec 4,0 l původem z Mercedesu-AMG GT.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I když má C63 AMG Coupé hmotnost 1800 kg, nebude s ním mít foukaný osmiválec moc práce. Uvnitř dostanete samozřejmě sportovní sedačky a pár detailů, které AMG odliší od obyčejné čtyřválcové naftové verze v AMG Paketu

Pokud jde o osmiválec, je k dispozici ve dvou verzích. Základní „slabší“ C63 AMG Coupé má výkon 350 kW (476 k) v 5500 až 6250 ot./min. a točivý moment 650 Nm v 1750 až 4500 ot./min. S provozní hmotností 1785 kg (žádná lehká váha, třeba BMW M4 má hmotnost 1537 kg) se dostane na stovku za rovné čtyři sekundy a rozjede se na 250 km/h, kde ji zastaví omezovač.

Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Silnější C63 S AMG Coupé má výkon zvětšený na 375 kW (510 k) a točivý moment povyrostl na 700 Nm. Vzrostla i hmotnost, na 1800 kg, ale zrychlení na stovku je lepší o jednu desetinku sekundy. Maximální rychlost opět hlídá omezovač na 250 km/h, ale v obou verzích si můžete připlatit za jeho posunutí na 290 km/h.

Mercedes-Benz C63 AMG Coupé jezdí na adaptivním podvozku, má standardně sedmistupňový automat AMG Speedshift MCT a také samosvorný diferenciál na zadní poháněné nápravě. Silnější verze S dostala navíc aktivní uložení motoru.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Už standardní výfuk C63 AMG Coupé má nastavitelnou klapku, která při popojíždění tlumí zvuk, abyste v pět ráno nebudili sousedy nebo neprudili londýnské aktivisty. Nicméně můžete si připlatit za sportovní výfuk, který místo automatiky nechá nastavení klapky na vás.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz C63 AMG Coupé
  2. Fotogalerie: Mercedes-Benz C63 AMG Coupé
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků