Mercedes-Benz C450 AMG 4MATIC je odpověď na M Performance

V Detroitu se představil Mercedes-Benz C450 AMG Sport a nejedná se o nic jiného než o přímou konkurenci pro modely BMW M Performace. Stejně jako soupeř z Mnichova se i Mercedes vydal do teritoria sportovně laděných, ale ne tak drsně zaměřených modelů. Prvním počinem je Mercedes GLE 450 AMG Coupé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes C450 AMG 4MATIC bude k dispozici nejen jako sedan, ale i jako kombi. Konstrukce podvozku je odvozena od ostré verze C63 AMG. I interiér se od běžné verze dost liší. Zajímavé je, že na cedulkách a nápisech AMG se docela šetřilo

Model C450 AMG 4MATIC ale není jenom obyčejné céčko s naftovým čtyřválcem s AMG paketem, kterých potkáváme plno. Tohle je plnohodnotný model s jinak nastaveným podvozkem a řízením, většími brzdami a také silnějším motorem.

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Pohon obstarává dvěma turby přeplňovaný šestiválec 3,0 l o výkonu 270 kW (367 k) v 5500 až 6000 ot./min. a točivém momentu 520 Nm, který je k dispozici v rozmezí 2000 až 4200 ot./min. Síla putuje na všechna kola přes sedmistupňový automat. Vpředu najdete chlazené 360mm kotouče, vzadu mají kotoučové brzdy průměr 320 mm.

Stovka je záležitostí 4,9 s (kombi je o desetinku pomalejší) a maximální rychlost je omezena na 250 km/h. Mercedes udává spotřebu 7,6 litru na 100 km (7,7 l pro kombi). Výkon je rozdělen mezi nápravy v poměru 33:67 ve prospěch té zadní a když už jsme u náprav, jejich architektura se inspiruje u vrcholné verze C63 AMG

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků