Mercedes-Benz C450 AMG 4MATIC je odpověď na M Performance

V Detroitu se představil Mercedes-Benz C450 AMG Sport a nejedná se o nic jiného než o přímou konkurenci pro modely BMW M Performace. Stejně jako soupeř z Mnichova se i Mercedes vydal do teritoria sportovně laděných, ale ne tak drsně zaměřených modelů. Prvním počinem je Mercedes GLE 450 AMG Coupé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes C450 AMG 4MATIC bude k dispozici nejen jako sedan, ale i jako kombi. Konstrukce podvozku je odvozena od ostré verze C63 AMG. I interiér se od běžné verze dost liší. Zajímavé je, že na cedulkách a nápisech AMG se docela šetřilo

Model C450 AMG 4MATIC ale není jenom obyčejné céčko s naftovým čtyřválcem s AMG paketem, kterých potkáváme plno. Tohle je plnohodnotný model s jinak nastaveným podvozkem a řízením, většími brzdami a také silnějším motorem.

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Mercedes-Benz A 45 AMG vs. Subaru WRX STi: Střet civilizací

Pohon obstarává dvěma turby přeplňovaný šestiválec 3,0 l o výkonu 270 kW (367 k) v 5500 až 6000 ot./min. a točivém momentu 520 Nm, který je k dispozici v rozmezí 2000 až 4200 ot./min. Síla putuje na všechna kola přes sedmistupňový automat. Vpředu najdete chlazené 360mm kotouče, vzadu mají kotoučové brzdy průměr 320 mm.

Stovka je záležitostí 4,9 s (kombi je o desetinku pomalejší) a maximální rychlost je omezena na 250 km/h. Mercedes udává spotřebu 7,6 litru na 100 km (7,7 l pro kombi). Výkon je rozdělen mezi nápravy v poměru 33:67 ve prospěch té zadní a když už jsme u náprav, jejich architektura se inspiruje u vrcholné verze C63 AMG

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 48 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků