Mercedes-Benz C350 CGI BlueEfficiency: úsporný a výkonný

Mercedes-Benz postupně odhaluje své úsporné motory s přívlastkem BlueEfficiency, které postupně začnou vytěsňovat ostatní „neekologické“ agregáty z nabídky. Další novinkou nesoucí toto označení je zážehový 3,5 litrový šestiválec, který po úpravách nabídne nejen nižší spotřebu ale i o málo vyšší výkon, pojďme se tedy hned podívat „na čísla“.

Inovovaný šestiválec nabízí nyní 215 kW (oproti předchozím 200 kW) a to díky drobným úpravám v řídící jednotce, o 10 procent nižší spotřebu pak dosáhl přes novou technologii vstřikování a řadu šetřících prvků, jako třeba pneumatikám s nižším valivým odporem. Co se týče kombinované spotřeby, výrobce udává hodnotu 8,3 l/100 km, což je na zážehový agregát tohoto výkonu a objemu velmi slušné, a jako třešnička na dortu se jeví informace, že šestiválec splňuje emisní normy Euro 5.

I navzdory „zelenšímu“ naladění agregátu, se vůz může pochlubit celkem slušným zrychlením, z nuly na stovku mu to potrvá pouhých 6,2 vteřin. Závěrem připomeňme, že agregát bude zpočátku dostupný pouze k výbavovému stupni Elegance a sekundovat mu bude převodovka 7G-Tronic. Mercedes C350 CGI se v Evropě dostane do prodejů přibližně koncem měsíce za přibližně stejnou cenu, jako stávající C350.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes Benz C350 CGI BlueEfficiency
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků