Mercedes-Benz C320 4matic: luxus do dvou milionů (megatest)

34 komentářů

pavel
24. července • 12:22

ten kamarád co se diví pedálu spojky u automatické převodovky musí být (při vší úctě) poměrně neinformovaný jedinec...

pavel
24. července • 12:19

tam je ale nesmyslů... kůže ve standardu není (nevím, kde na to autor přišel - spojuje s ní výbavu Avantgarde, což je nesmysl)

řadicí páka u automat. převodovky není - je to "volič převodovky"

Martin Dubský
22. května • 14:11

...autor clanku asi neumi dosti dobre nemecky ani anglicky....protoze kdyz se zminuje ze automaticka prevodovka u tohoto vozu ma dva rezimy SPORT a WINTER(zima) tak se velioce plete,,,,,

.....prevodovka má dva rezimy a to zadny SPORT :) ....ale Rezim Summer(léto) a Winter(zima)

----rozdíl mezi těmito režimy je ten že když zapnete rezim Winter tak se automat rozjizdi na druhy rychlostni stupen :)

....autor asi ani nepochopil po jezdeni s timto vozem ze automaticka prevodovka se prizpusobuje stylu jizdy ridice= TZN: kdyz jedete sportovne tak automat radi nahoru az tesne u hranice ,,cervenych,, otacek....

....kdyz jedete plynule a nepouzivate zrychlovani typu KICK DOWN kdy seslapnete pedal plynu az na podlahu a automat naprikald na dlanici pri 130km/h rychlosti podradi z 5 na 3(coz je podle me docela sranda) :)...kdyz nic z tohoto nepouzivate tak automat radi plynule a tak ze ani nevite ze radil :)))

                                                

Flipper Tom
22. května • 13:23
Zdenek
21. května • 14:05

Mate zajimave nazvy souboru s fotkama

Petr Broža
21. května • 17:12

Toť náš redakční systém. Když je ale fotek hodně, už se v nich začínám ztrácet...

ZN
19. května • 20:10

Ja si myslim, ze tenle meda ji moc na odbyt nejde. NIC MOC KARA. Ale takovy trojkovi bago v trilitru. To je neco uplne jineho.

Petr xyz
19. května • 14:21

Ne z E ale samo že z C...

Petr xyz
19. května • 14:20

Ty  přední sedačky jsou v E-čku moc pohodlné , nejaději bych ty z Superba,  se kterým teď jezdím, vyhodil. Pánové ze Škodovky vymysleli pěknou hrůzu. Po 200 km mám záda jak z mučírny,  zlaté sedačky v Octávii.   

Jack D.
19. května • 12:42

určitě musím uznat, že ten článek je výborný, dlouhý a obsáhlý. Jen některé drobnosti k nejčastějším MB nu nás. Mám pocit, že třída "A" není nejrozšířenější u nás ( alespoň ne v naší metropoli ) Když jezdím a dívám se kolem sebe, nejvíce jsou vidět "éčka" a to zejména teď ta nová. Ani se nedivím, dle mého subjektivního názoru se koncept nového E hodně povedl, je to výborný kompromis mezi C a "S klassou" a tak jsou vidět nová éčka hlavně jako taxíci pro velké hotely apod...

 Co se týče kapitoly o dostatku místa v zadu, myslím že je to spíše Váš subjektivní názor. Stejně jako je můj, že je tam toho místa docela dost málo, jak jsem psal v článku o C 32 AMG. A to nejsem nějak přerostlý, když jsem si tam jednou sednul přirovnal bych to k velikosti místa v Octavii, když jsou přední sedačky posunuty téměř úplně dozadu, což není nejpohodlnější. Ale jak říkám je to subjektivní

Vše dobré
JD

Petr Broža
19. května • 12:59

Místa vzadu je dostatek, naopak, v octavii je ho podstatně méně. Seděl jsem vpředu velmi pohodlně (tj. styl natažené nohy, záda ležmo) a za takto nastavenou sedačku jsem se bez problému usadil. Oproti Octavii je to hodně velký rozdíl. Mám 177 cm...

Jack D.
19. května • 16:44

Tak buď AMG zmenšuje prostor a nebo nevím  Já se svými 175 cm jsem se necitíl nejlíp! Ale možné je, že jsem rozmazlen prostorem za volantem, který céčko dopřává.  Navíc nejsem sám, přítelkyně taky hudruje když někdy musí sedět vzadu a to rozhodně není žádný čahoun. Možná to ani tak není o prostoru, ale o pocitu když dozadu nastupujete. Teď jsem si to byl zkusmo otestovat a nejhorší je nastoupit, pak už to jakž takž jde.

Petr Broža
19. května • 17:33

Tak se někdy se svým "áemgéčkem" stavte v redakci, uděláme praktický testík

Mimochodem, pokud jako řidič sedíte na sedačce přilepené k zemi, pak se nedivte, že se cestujícímu vzadu zdá, že má málo místa, když nemá kam zasunout chodidla

Petr Herma
19. května • 14:03

A ja bych se tam se svymi 197cm vesel ?

Petr Broža
19. května • 14:08

Bez problému se tam vešel 192cm vysoký kamarád, jen nad hlavou už to bylo horší... To je daň za rychlejší sklon střechy.

krTEKK
19. května • 11:09

takze k 320 4matic nelze mit manualni prevodovku ani za priplatek ( nebo spis slevu vlastne ) ?? To je skoda...at zije BMW 330xi!!

Huf
22. května • 14:21

Moje řeč!!! BMW E46 je pro mně nesrovnatelně lepší kočár. Ať už 330i, nebo nový 330d (i v coupé). M paket (podvozek, kola,  plasty, vnitřek) a hotovo. MB je pro starší a usedlejší.

Petr Broža
22. května • 16:43

A co takhle verze AMG? Také jsou pro staříky?

Huf
22. května • 18:28

AMG je cool, ale M3 je zase lepší. Pro mně. Mám prostě tu roztočenou vrtulu rád. Je mému chápaní sportovních aut pro běžné ježdění asi nejblíž. MB je okázalý a postrádá tu intuitivní sportovnost, kterou má každá lepší trojka vrozenou. Nic proti MB C, ale považuju ho prostě za pohodlnější a tudíž méně sportovní alternativu E46. To, co vyhovuje mně (tvrdý podvozek, větší síly na pedály a podobně) může typickému klientu MB připadat jako nevhodné a o tom to je. Každý jsme jiný.

Mně ta sevřenost interiéru trojky prostě sedí, stejně jako design exteriéru a sedáky (M paketové). Až budu mít 1,5M na auto (tedy 10M na kontě), tak neváhám ani minutu a jdu do coupé 330d nebo i.

Rozhodně ale nechci MB hanět. Prostě není pro mně.

Tonda
22. května • 15:14

Proč by měl být pro starší a usedlejší ?

Peter
22. května • 12:31

do vsetkych MB od 3,2l sa dodava automat,manual nie je mozny, narozdiel od bmw.

LK
19. května • 10:13

Cituji:
Tento motor dokáže rozpohybovat 1650 kg těžký vůz za osm sekund.

Ono tam chybí na jakou rychlost (100km/hod, že , takhle to vypadá tak, že človek nastartuje auto, šlápne na plyn, osm vteřin řve motor a po těch osmi vteřinách se teprve auto začne rozjíždět

m&m
19. května • 16:58

FAKT DOBRE UPRESNENI...

Petr Broža
19. května • 11:45

Na stovku samozřejmě...

Ondra
19. května • 10:00

Jak muze u auta, ktery je v originale s nahonem na zadek, verze 4x4 uzrat misto v kufru?  To snad plati pro auta s prednim pohonem, kde potom verze s pohonem 4x4 musi dozadu pod kufr vmestnat jeste diferencial zadni napravy (viz Octavia napr.). Ale u Medveda tam ten diferak prece je i v normalni verzi  Ale jestli se mylim a 4Amatic tam ma jeste neco extra co normalni Cecko nema, tak se rad necham poucit

viz: "necelých 450 litrů je docela málo i na nižší střední třídu. Může za to pohon všech čtyř kol"

Petr Broža
19. května • 10:14

Verze bez pohonu všech kol má objem 455 l, s pohonem všech kol 430 litrů.

pavel
24. července • 12:12

je mi líto, ale píšete bludy - obě verze (4Matic i normální s pohonem jedné nápravy) mají stejně velký zavazadlový prostor - 455 litrů

Michal
19. května • 8:07

Ten test je vážně maso, tak dlouhý článek o autu jsem ještě nečetl  Super, jen tak dál. V jiných automagazínech se o autu většinou člověk nic nedozví.

svb
19. května • 8:31

Nojo Petr Megabroža se na megatesty a megarecenze specializuje

(btw - ta spotřeba me nepřekvapuje, má to motor s dvojnásobným obsahem a dvojnásobným výkonem než znám já, takže i má dvojnásobnou spotřebu akorát by to mohli poctivě napsat do parametrů...)

matuS
19. května • 4:17

"dvojtonova" klima, to si asi myslel "dvojzonova" nie?

a este si napisal, ze pod okienkom v kaplicke je predny parkovaci asistent a ze sa tomu budes venovat viacej...nic viacej som nenasiel a podla mna v kaplicke su graficky znazornene aj predny aj zadny parkovaci asistent.. tak ako to je?

ace2
1. července • 12:28

Ne Matus. Mercedes má parkovací asistent vyřešený tak že máš pod předním oknem na palubce takovou černou lištu v které jsou z každé strany do středu posazené diody. Tedy levá a pravá strana nárazníku. Čím více se příbližuješ tím více se rozsvěcuje diod ke středu a až se rozsvítí červená tak to začne pípat. No a zadní sensor je vyřešen úplně stejně jen je umístěn nad zadním oknem, takže ho vidíš jak ve zpětném zrcátku odrazem, tak i když couváš s otočenou hlavou. Chytré že ? Ale přišel na to Cadillac :)

Čus Ace2

Petr Broža
19. května • 8:21

Už je to opraveno a doplněno.

Encore
19. května • 12:45

Trochu se mi nezda jedna veta v poslednim odstaveci. viz.: "Pokud hledáte právě pohodlí a vyžadujete německé auto s konzervačním designem, je být Mercedes-Benz třídy C dobrou volbou."

Nevim ale me to moc cesky neprijde. O konzervacnim designu jsem jeste neslysel a mam takovej pocit, ze v ty vedeljsi vete je slovo "být" tak trochu navic. Je fakt, ze uz jsem skoro tri mesice v Nemecku, tak treba se to ted da rict i takhle .

Jinak abych jenom nekritizoval, clanek je super, je pravda, te takovyhle megatesty se jen tak nevidi. Verim, ze pripadnemu zajemci to muze hodne pomoct.

 

Petr Broža
19. května • 13:05

U tak dlouhých článků to zkrátka uteče, na což se samozřejmě nechci vymlouvat...

Právě píšu Audi A8, kde je tolik různých "věciček", že článek bude o polovinu delší než tento mercedes...

Doporučujeme

Články odjinud