podařilo se mi sedět ve stejné verzi jako redakci AR a musím říct že se mi zdál hluk od kol docela velký a když vezmu v potaz že je to mercedes.... motor sem neslyšel aerodinamický byl určitě v normě ale ten odkol byla to hruza možná to bylo jen něco na daném autě ale...
hodně zaleží na pneu,čím širší tím větší hluk.
jo je to možný ale řek bych že zimní pneu snad dali i redakci přece nechcou mít na krku smrt redakce AR
faktom je ze nove Cecko ma prekvpujuco o niecom enej priestoru vzadu ako stary model W202. ale inak je to uzasne auticko :)
p.s. neviem preco, ale cervena a biela farba sa mi na mercedesoch vobec nepaci ..
Ta červená mne dost zaujala a musím říct, že i kolemjdoucí. A Éčko v bílé také nevypadá špatně.
ako uznavam ze na tych obrazkoch vyzera dobre (hlavne pekne disky), ale v realy po dlhsom provoze nic moc (berem to podla bielych a cervenych taxikov vo viedni)
Tam mám ňáke´j dojem, že radost z jízdy existuje jedinně u BMW
Také jsem si dlouho myslel, že BMW nabízí vrchol jízdních vlastností v konkrétní třídě. Znám velmi dobře poslední 3 i 5. V únoru jsem s kamarádem vyrazil do Alp se Subaru Legacy 3,0 a svůj názor musel pozměnit
Subaru je subaru a malo ktery auto se mu v jizdnich vlastnostech vyrovna. Viz. takova impreza - pozitek z jizdy je proste bezkonkurencni. Sice to neni zadnej luxus oproti treba BMW 3 nebo A4 za stejnou cenu, ale ani audi ani bwm takovej pozitek z jizdy nikdy nenabidne.
Toto auto by som si nikdy nekúpil. Nemá zadný stierač (ako mnoho ďalších sedanov).Zadný stierač by mal byť na autách povinný.
zase dalsi s octaviou bez stieraca co ? :) je vidno ze si na sedane asi nikdy nejazdil, nehovoriac o mercedese. samo som zatial jazdil s dvomi Ceckami sedan a stierac mi nikdy nechybal :)
Oj tak to ja jsem minulou zimu jel ve sluzebnim Passatu sedan (B5) a zadni sterac mi chybel hodne. Ale ´je to tim, ze jsem zvykly - ve vsech svych autech jsem je mel.
S velkým zájmem jsem si přečetl Váš test. Mám Céčko 220CDI r.v. 02 a tam kde mohu srovnávat se závěry testu souhlasím. Zajímavé je i srovnání s 325. Rád bych se zeptal jestli jste měl možnost porovnat současné C s poslední A4, co se jízdních vlastností týče, předokolka x zadokolka, pohodlí, prostor v interieru apod. V poslední době se mi výrobky z Ingostadu začínají nějak víc líbit . Děkuji
A4 jsem právě dotestoval, ale bylo to quattro; předokolku A4 jsem ještě neměl (naposledy to byl Avant quattro). Osobně bych asi volil MB-C, právě proto, že nabízí pohon zadních kol. Nějak k tomu tíhnu Ale nutno dodat, že pohon všech kol má A4 zmáknutý dobře a na sněhu je to paráda. Tam, kde jsem s MB-C zapadl, jsem s quattrem projel bez problému. Bohužel MB-C má 4matic jen pro šestiválce.
Čtyřkolka je čtyřkolka, s tím nikdo nic nenadělá. Kde se Vám celkově "sedělo" a "jelo" lépe, v MB-C nebo A4 (pokud odmyslíme rozdílné jízdní vlastnosti quattra oproti zadokolce a jiné motory)??? Porovnání prostoru pro cestující vpředu a vzadu, ergomonie řidiče, zavazadlový prostor apod.
Pokud odmyslím jiné systém pohonu kol a motory, tak MB-C. A před ním je ještě BMW 3er (stará i nová).
Hmm, a ja mam naopak iny nazor. Mne sa naljepsie slo s MB-C, ako s novou trojkou. Ale uznavam ze tu rozdiely, ktore su len o preferenciach vodicov a subjektivnych dojmoch. Mne sa napr. na novej BMW-3 nepaci, ze ma moc tuhe ovldanie(posilovac) volantu a vsteko je teda prisposobene sportovejsie, ale brzdy su priserne jemne :(. Ale to su detaily. A napr. man. prevodovka u diezla je hnus :(. Tak isto, ako pri 200CDI. Ale automat je ovela lepsi. Podla mna rozdiel medzi MB-C a BMW-3 je len o preferenciahc a osobnych pocitoch, ci radsej viac komfortu, a menej "sportu" alebo opacne.Kazdopadne su to super auta :))).
Jasně že je to o pocitech...
Píšete , že na tempomatu lze nastavit omezení max rychlosti (LIM), kterou nelze překročit ať mačkáte plyn sebevíce. Není to tak, pokud pedál stisknete přes "tlakový" bod až na doraz, tak lze nastavenou max. rychlost překročit. Překročení max rychlosti není možné pouze u nastavení omezovače na zimní gumy - lze v menu PP.
Je to možné, auto už nemám po ruce, takže nemohu ověřit, ale nezbývá než věřit
Je to všude stejné - pod pedálem plynu je nějaké "tlačítko", které u automatu slouží k aktivaci kick downu + odpojení funkce LIM a u manuálu jen k odpojení LIM. Stačí se podívat pod pedál Ale tohle byla jen drobnost Podle mě jste ještě mohl trochu víc "rozpitvat" PP, protože ne všechny auta mají volbu x jazyků, komfortních funkcí, omezovače rychlosti pro zimní gumy atd... Trvalo mi týden, než jsem se s tím PP sžil
tyden PP v C klasse = rok idrive v 7er
iDrive v 5er už je o poznání přítulnější, v 7er je to výsměch jakékoliv ergonomii.
No vidíte: vám trvalo týden, než jste se sžil s PP a já se musel za necelých šest dnů sžít s celým autem
To jo ale já nedělal velký test pro čtenáře BTW: četl jste si něco v návodech nebo vás taky odradila jejich tloušťka????
Nějaké drobnosti jsem tam hledal, ale moc jsem jím nelistoval.
...ano mohu jedine potvrdit!! ....takto to funguje u MB s automatem, lae polozme si otazku: má takovýto bod i verze s manualni prevodovkou?? ....mercedes bez automatu sem neridil, tak by me to zajimalo.
C270CDI: Tuhle featurku má i manuální převodovka - měli jsme kdysi C Sportcoupe 200K (MR2001)s 6ti kvaltem a tam to takto fungovalo také.
"Samozřejmě pokud to přeženete, může se stát, že záď dostane vůz do přetáčivého smyku. Zejména teď na mokrých a zasněžených vozovkách to nebyl žádný problém. A motor je dost silný na to, aby se záď utrhla i na suchu. Zkrátka pokud si se zadním náhonem rozumíte, dokážete zatáčku projet rychleji než s předokolkou, je ale dobré vědět, co dělat v případě přetáčivého smyku (mě se osvědčilo kontra a vyšlápnutí spojky)" ....Tak nevím, to auto nemělo funkční ESP? V kombinaci s automatem to třeba zrovna na sněhu nemá chybu. Skoro to dělá dojem, že se to nedá dostat do smyku, leda vypnout to ESP...
PS. Tady to píšu: "V základu je stabilizační systém, který se vyplatí v případě „hrátek“ vypnout. Zapíná totiž poměrně brzy a silně se plete do řízení; na druhou stranu v případě potíží dokáže pomoci, např. rozjezd do kopce na sněhu bych si bez asistence ESP asi těžko dokázal představit."
Jojo, vím Problém je, že ale nelze ESP vypnout zcela, třeba jako u BMW. Pořád se do toho plete i když je ve stavu off
To je bohužel pravda, ale zasahuje dle mého názoru podstatně později. U některých vozů nejde třeba vypnout vůbec a to považuji za ještě horší.
Proč by to tak mělo vadit? Třeba mě ESP zasahuje až opravdu v krizi a že se nedá vypnout mi nevadí.
Někomu to třeba vadí; proč musí výrobci omezovat řidiče jen proto, že mají pocit, že ví, co je pro řidiče nejlepší?
-LK-: někdo vdolky, někdo holky. Já, ač si nemyslím, že jsem řidič mistr světa, si rád zkusím někde, kde je bezpečno, jak se auto chová úplně bez pomoci elektronických skřítků. Někdo třeba ESP nevypne za celoud dobu, co auto má. Navíc, třeba vyhrabat s s řetězama odněkud ze sněhu je s ESP zcela nemožné.
ESP je protismyk. Protiprokluz je TCS a to je snad vypínatelné v jakémkoliv autě, co ho má.
-LK-: Takový auto jsem zatím neviděl
Na středové konzoli mám čudlík "Trac on/off" (což je vypínání TCS a pro automat pokyn pro rozjezd na dvojku), ESP vypnout nejde vůbec. Fakt.
To je otázka: většina aut má pouze tlačítko pro vypnutí ESP, které vypíná současně ASR. Zvláštní tlačítka pro vypnutí ESP a ASR mnoho aut nemá, resp. ještě jsem v takovém neseděl.
Jenom mala poznamka, obvykle je jedno tlacitko a to ma vice funkce kratke stisknuti vypina TC a dlouhe ESP...
To jsem samozřejmě zkoušel, ale délka stisku na to nemá vliv.
Taková funkce toho tlačítka bohužel v Mercedesu není Nezmiňuje se o tom ani manuál pro uživatele.
Jasně, ESP je sériové, ale když si chce člověk zajezdit, tak ho vypíná. Třeba při posledním testu (A4 quattro) jezdím defacto pouze bez ESP, jinak se špatně odhadují vlastnosti samotného podvozku, když vám do toho ESP moc "mluví".
Musím potvrdit, mám služební 220CDI s automatem a s ESP to na sněhu nemá problémy - jistě, trochu si uklouzne, ale vzápětí ok. Spíš mi vadí, že to ESP nejde úplně vypnout a když si člověk chce udělat někde na parkovišti na sněhu radost, tak mu do toho stále "kecá"
Pane Broža, máte tam chybičku. U W203 nebyla čirá optika ani u xenonů - před faceliftem!!!
Skutečně? Mám (měl) jsem za to, že ano...
mno ja bych rek, ze skutecne "predfaceliftovane" C-cko s xenonama melo cirou optiku.
chybicka se vloudila ...tady to na cirou optiku vypada : http://www.motoforum.pl/39/c4matic01.jpg
omg ty ses lamka :) ....to je nove cecko :) s bixenonama :) my se tu bavime o predfaceliftovem, ktere ma tady clovek viz foto ze srazu o par radku nahore, a u toho ty pu se rozhodne cira optika nedelala!
Staré Céčko má 4 žebra v mřížce, nové jen tři. Podle tohoto klíče to spíš vypadá na staré Céčko.
je to na 100% "staré" céčko. Vím ,čím jezdím BTW: mřížky v masce nejsou důležité, protože různé verze před faceliftem měly různé mřížky ! Mám dokonce pocit, že tohle "moje" má nějaký sportpaket, protože když jsem porovnával jiný C Avantgarde, tak spodek nárazníku byl jiný
přestaňte už s těma nesmyslama!!!! W203 před faceliftem NEMÁ čirou optiku ani s xenonama, vyjímku tvoří bi-xenony, který přišly na podzim 2003, facelift od jara 204 má čirou optiku vždypane Brožo - mohl byste si alespoň jednou, než článek uveřejníte na netu, Vámi napsané po sobě přečíst? těch chyb je opravdu nepočítaně... nebo snad nemáte v redakci nikoho na korektury??mimochodem, měl jsem před rokem na služební cestu C 200 K s automatem, vozidlo bylo NAPROSTO tiché, spotřeba po 900 km všech druhů silnic byla 7,8 l/100 km
Je fakt, ze tohle jsem dost nepochopil. Mercedes byla jedina znacka, ktera v tomto tisicileti okamzite nepresla na cire optiky svetlometu. Je zajimave videt treba Kiu, Hyundai nebo jine podobne korejske vozidlo s cirou optikou a vedle mladsi Mercedes s temi jejich desivymi svetly.
Také se mi zdá, že s xenony čirá optika byla...
Dnes som videl jedno C-cko s xenonmi.. som schvalne poratal aj mriezky na chladici.. malo ich 4 a malo to ciru optiku.. zeby to bolo v ramci mimoriadnej vybavy? ;)
Předfaceliftová verze čirou optiku u xenonů bohužel nemá (mám verzi r.v. 2002)!
Určitě nebyla - tohle je auto s xenonama před faceliftem Fotka je ze srazu čtenářů v Táboře
Bohužel, ne Můžu říct, že xenony na "C" před f-liftem svítí spíše jako lepší H7čky Dokonce bych řekl, že i Fabie s xenonama svítí líp.
:) lol mel jsem verzy cecka pred W203, tzn. bez cire optiky, mel jsem xenony, a musim vyvratit vase tvrzeni ze sviti hur nez obyc H7, svitivost tech xenonu je o 60% lepsi nez svitivost jakekoli H7. Nyní mám uz ňáký ten pátek W203 s bi-xenonama, rozdíl oproti xenonům jsem nepoznal(jen nepatrne lepsi) ale konecne uz diky technologi (bi) svitej xenony jako dalkovky.
CDI: no já mám právě taky xenony před faceliftem (Avantgarde) a musím říct, že spokojenej nejsem seřízení ok, výbojky ok, ale prostě to není ono Fotka "mýho" auta ze srazu v Táboře: http://arsraz.duphs.cz/imagepages/image26.htmlJeště otázečka k těm bixenonům - já teď řeším ,že si je nechám vyměnit, tak se vás chci zeptat, jestli jste je taky měnil, nebo jestli jste kupoval jiný auto? Ptal jsem se v M3000 a cena za výměnu je cca 50tis vč. práce, takže do toho asi půjdu - respektive mám souhlas od firmy. Jde mi jen o případné "háčky" při výměně - tedy pokud jste to podstupoval. Díky
jinak jeste k te vymene za 50k :) ...podle me je to zbytecne, na svitivosti vám to stejnak moc nepřídá, domluvte se s prodejcem a pucte s icecko s bixenonama pak jedte nekam v noc a porovnejte vese xenony s bixenonama, rozdil je opravdu nepatry a za 50k rozhodne nestoji. Jediné co změní výrazně je svícení do dálky(dálkoffky) a taky design vozu :) ....být vámi bych raději jel do německa a za těch 50k si nechal od firmy brabus upravit motor :) jezdí to pak líp :) mám takhle upravene 270 cdi :)
to už mám za sebou - noční srovnání a rozdíl tam pro mě opravdu je velmi ve prospěch těch nových světel s čočkou. Je možné, že mi víc vyhovuje světlo z čoček než z parabol, protože mám právě Fabii s xenonama, kde jsou čočky a z ní vidím lépe. Jinak upgrade motoru by mi ve firmě asi neprošel a hlavně už bych to neriskoval - ten motor není nejmladší
...jj mel jsem stejne auto jako vy, akorat elegance a jiny motor :) Výměnu jsem podstoupil, ale né světel, ale celého auta, protoze to předchozí se porouchalo.
Aha, myslím, že jsem o tom někde četl - něco s automatem, že jo? Tak snad ta výměna za B xenony proběhne v pořádku - dle servisu je mimo parabol všechen HW i SW stejný. Už se moc těším, protože mě opravdu tyhle xenony nenadchly Každopádně díky za info BTW: auto mám zrovna v servisu na "B" prohlídce a už po druhý zjistili, že prolíná olej z diferenciálu (najeto 125tisíc). Přitom nikde mimo hor (břicho o zvýšený zmrzlý střed silnice) spodkem nedrhnu. Stalo se vám to už taky???? Jinak jsem docela překvapen (pozitivně) protože je nutno vyměnit i přední kotouče a výdrž 125.000km mi přijde velmi dobrá vzhledem ke stylu mé jízdy.
"...dotaz mé ženy"Tak Vy jste se oženil? Gratuluju
Taky jsem koukal. Ze by mi unikla nejaka bleskovka o svatbe Petra Brozi?
Já to také nikde nijak nepropagoval
Motor 1.8K byl přinejmenším dostastačující pro tuhle „malou limuzínu“, spotřeba ale nepatřila k nejnižším.
Interiér je pěkně zpracovaný, moc mi ale nesedla páčka na ovládání tempomatu. Trčela do prostoru za volantem jako ulomené tykadlo přerostlého brouka. Zajímavě jsou řešeny parkovací asistenty.
Klasický problém sedanů je úzké hrdlo do zavazadlového prostoru, výjimku netvoří ani Céčko. Červená barva tomuto autu dost sedla, spousta lidí, kteří se nazajímají o automobily, v tom viděla „ministerský vůz“.
Jeden kamarád mi napsal: "Kde's vzal auto za tři mega?" Zkrátka nepoznal, že má čest s levným modelem nabídky. A to dle mého názoru nepozná většina lidí...
Když jsem přijel z Německa se svou Sevillou (ročník 98) a jel to ukázat rodičům, mamka povídala: to jsem netušila, že sis kupoval nové auto. Byl jsem s tím v servisu na výměnu oleje a přijímací technik říká "teda takovýhle auto a jen rok starý" (protože v TP mám přihlášení 2004
W203 je krasavec, coz ovsem neplati pro kompars v interieru. S tim sestivalcem je to vecne dilema... neco za neco.
Mimochodem p. Broza, jak u Vas reaguji lide z okoli na takove vozy ?
Jak přesně to myslíte?
no ked s tym parkujete pred panelakom.
Ale já nebydlím v paneláku, ale hezké normální čtvrti v normální ulici, kde má podobná auta kždý druhý.
A kde to je? Ze by Masarykova ctvrt? Jinak super vozitko. Moc se mi libi.
v normální čtvrti...v normální ulici....kde má tyhle auta každý druhý.....hmm tak tam bych chtěl bydlet taky
Facelift mu jen prospěl.je fakt hezký.
To jsou mi novinky ... Mercedes a "Freude am Fahren" ... kde já to jenom slyšel?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.