Mercedes-Benz C160K: nejlevnější základ

Během tohoto roku rozšíří modelovou řadu kupé třídy C (SportCoupé) nová základní verze C160K. Ta má stejně jako silnější modely C180K, C200K či C230K zážehový motor o objemu 1.8 l, ovšem s níže položeným maximem výkonu, pouhých 90 kW. Točivý moment dosahuje díky kompresoru na 190 Nm. Silnější modely mají 105, 120 a 141 kW. S tímto motorem zrychlí C160K na stovku za 11,4 s, a to se spotřebou 8 l na 100 km. S automatem je o něco pomalejší (11,9 s), vyšší je i spotřeba (8,2 l).

Novinka bude stát v Německu 24 700 eur, což je o 1 700 eur méně než kolik stojí model C180K. Na českém trhu stojí C180K 769 tisíc, C160K by tedy mohl stát o nějakých 50 tisíc méně, cca 720-730 tisíc. Ve standardu je přitom automatická klimatizace, ABS, ESP, tempomat, sportovní sedačky, brzdový asistent či kola s pneumatikami 205/55 R16.

Tip: Test Mercedes-Benzu C230K

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků