Mercedes-Benz C160K: nejlevnější základ

Během tohoto roku rozšíří modelovou řadu kupé třídy C (SportCoupé) nová základní verze C160K. Ta má stejně jako silnější modely C180K, C200K či C230K zážehový motor o objemu 1.8 l, ovšem s níže položeným maximem výkonu, pouhých 90 kW. Točivý moment dosahuje díky kompresoru na 190 Nm. Silnější modely mají 105, 120 a 141 kW. S tímto motorem zrychlí C160K na stovku za 11,4 s, a to se spotřebou 8 l na 100 km. S automatem je o něco pomalejší (11,9 s), vyšší je i spotřeba (8,2 l).

Novinka bude stát v Německu 24 700 eur, což je o 1 700 eur méně než kolik stojí model C180K. Na českém trhu stojí C180K 769 tisíc, C160K by tedy mohl stát o nějakých 50 tisíc méně, cca 720-730 tisíc. Ve standardu je přitom automatická klimatizace, ABS, ESP, tempomat, sportovní sedačky, brzdový asistent či kola s pneumatikami 205/55 R16.

Tip: Test Mercedes-Benzu C230K

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků