Mercedes-Benz C160K: nejlevnější základ

Během tohoto roku rozšíří modelovou řadu kupé třídy C (SportCoupé) nová základní verze C160K. Ta má stejně jako silnější modely C180K, C200K či C230K zážehový motor o objemu 1.8 l, ovšem s níže položeným maximem výkonu, pouhých 90 kW. Točivý moment dosahuje díky kompresoru na 190 Nm. Silnější modely mají 105, 120 a 141 kW. S tímto motorem zrychlí C160K na stovku za 11,4 s, a to se spotřebou 8 l na 100 km. S automatem je o něco pomalejší (11,9 s), vyšší je i spotřeba (8,2 l).

Novinka bude stát v Německu 24 700 eur, což je o 1 700 eur méně než kolik stojí model C180K. Na českém trhu stojí C180K 769 tisíc, C160K by tedy mohl stát o nějakých 50 tisíc méně, cca 720-730 tisíc. Ve standardu je přitom automatická klimatizace, ABS, ESP, tempomat, sportovní sedačky, brzdový asistent či kola s pneumatikami 205/55 R16.

Tip: Test Mercedes-Benzu C230K

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků