Mercedes-Benz C160K: nejlevnější základ

Během tohoto roku rozšíří modelovou řadu kupé třídy C (SportCoupé) nová základní verze C160K. Ta má stejně jako silnější modely C180K, C200K či C230K zážehový motor o objemu 1.8 l, ovšem s níže položeným maximem výkonu, pouhých 90 kW. Točivý moment dosahuje díky kompresoru na 190 Nm. Silnější modely mají 105, 120 a 141 kW. S tímto motorem zrychlí C160K na stovku za 11,4 s, a to se spotřebou 8 l na 100 km. S automatem je o něco pomalejší (11,9 s), vyšší je i spotřeba (8,2 l).

Novinka bude stát v Německu 24 700 eur, což je o 1 700 eur méně než kolik stojí model C180K. Na českém trhu stojí C180K 769 tisíc, C160K by tedy mohl stát o nějakých 50 tisíc méně, cca 720-730 tisíc. Ve standardu je přitom automatická klimatizace, ABS, ESP, tempomat, sportovní sedačky, brzdový asistent či kola s pneumatikami 205/55 R16.

Tip: Test Mercedes-Benzu C230K

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků