Céčko se zážehovou 1,6 95kW, no to bude pěknej žebrák a navíc se zadním náhonem! Dopředu lituju každýho, kdo si to pořídí.Když už by to muselo být benzínový Céčko, tak jedině C400 4Matic.
Mercedes (popř.BMW) se zadním náhonem bych už NIKDY nekoupil. Je to auto jen na suché léto do roviny.Stačí lehce zasněžený uklouzaný kopeček a Méďa trapně končí po pár metrech a musí couvat dolů. Kolem se přežene bez problémů cokoliv s předním náhonem,včetně zde opovrhovaných Škodovek.3-[Když Mercedes nebo BMW, tak jedině 4x4!!!
Kúp si kvalitné zimné gumy a nebudeš mať žiaden problém ...to isté som tvrdil keď som kúpil Cko a mal ešte staré gumy...kúpil som wintercontact 850 a akoby som vymenil auto ...B-]
Väčšina ľudí, ktorí majú peniaze a nepotrebujú si liečiť nejaký mindrák, nepoužíva auto ako vyjadrenie svojho "sociálneho statusu", ale jednoducho potrebuje pomôcku k životu.Inak na tomto aute je mi sypatické najmä to, že konečne označenie odpovedá starým zvykom - sedí to s objemom motora.Ak sa do toho dá doplatiť aspoň obyčajný tempomat, mne by to bohate stačilo aj s týmto výkonom. V aute adrenalín a stres nepotrebujem, mám toho dosť v robote.
Spociatku sa mi nove C velmi nepacilo, ale musim uznat ze ten dizajn ma nieco do seba. No a 95kW je myslim si uplne dostatocnych na normalne /ba aj svizne, kde vieme naco je ta vec pravo dolu a nemame obe ruky lave/ jazdenie. Klasicke predsudky na temu *socka* su ukazkou tunajsieho primitivizmu, za kazdu cenu to chce ukazat *mam na to*.Tieto zakladne motorizacie maju co ponuknut, mam například velmi dobru skusenost s 520d. Pokial ten motor dokaze v pohode nabehat aspon 300.000, potom za mna + :-)
Základní motorizace by mi nevadila. Horší to bude s výbavou, kde si člověk objedná pár základních věcí (tempomat, výhřev sedaček, automatické stěrače/světla, loketní opěrku, ALU kola a double-klimu) a hned to nebude 800k, ale 1100k. Ty příplatky u MB jsou (dle ceníku) dost vysoké.
Měl jsem za to, že berou od Rendlu jen nafty, máte nějaký odkaz na to, že to jsou i benzíny?
Zážehový 1,6 4válec M 270 je vlastním produktem MB a vyrábí se v DE:http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M_270/... ...
Jinak ten motor je původně od Renaultu, velice spolehlivý a kultivovaný a především úsporný. Narozdíl od koncernových sraček :-)
Tohle není od renaultu, ten jim dodával atmosférický motor pokud se nemýlím. Tento je turbovaný.
No aspoň, že to není tři hrnek. ..-)
Na ježdění po městě a občas i dále proc ne. Nove C je dobre auto a i s tímhle motorem to nebude brzda provozu.
jednoznačně lepší volby než všechny Superby dohromady, kdo se jednou projede pochopí a když to bude na vzdálenost okolo 300 km už se do těch sraček od Škodovky nikdy nevrátí
Koupí tohoto modelu se zařadíš do kategorie socka. Protože to auto prostě vypadá jako pro socky. Zatímco Superb bude ve vnitřku rozměrově na úrovni Ečka, ne Cčka. Ale taky bude mít lepší výbavu a hlavně zůstatkovou cenu. B-]
V Mercedesu a socka? V autě roku prémiové značky a socka :-D. Krom toho za ty prachy bude i Superb celkem nic moc...
socky se poznají tak, že si myslí, že když někde mají o 15 cm víc místa, že jedou v lepším autě
Je to tak. Vlhky sen ceskych Pepiku - cili Superb, je oproti Ccku jen nalestena bida a opet odflaknute auto, kde jen pridali hezky obal a jeden destnik navic.
Pravděpodobně jsi jel stejných 300 km jak v novém Superbu, tak i základním Céčku za stejných 700 tisíc Kč a můžeš hodnotit. Díky.
jel jsem v novém Superbu a je to pdobný kostitřas jako nový Passat, se kterým sdílý platformu, prozradím vám tajemství, tvrdý nekonfortí podvozek poznáte už při pár kilometrech nebo spíše stovek metrů
BLBCE!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.