Mercedes-Benz C160 bude nejlevnější (a nejslabší) model třídy C

jednoznačně lepší volby než všechny Superby dohromady, kdo se jednou projede pochopí a když to bude na vzdálenost okolo 300 km už se do těch sraček od Škodovky nikdy nevrátí

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  06. 04. 2015 09:58

Pravděpodobně jsi jel stejných 300 km jak v novém Superbu, tak i základním Céčku za stejných 700 tisíc Kč a můžeš hodnotit. Díky.

Odpovědět  |   | 

jel jsem v novém Superbu a je to pdobný kostitřas jako nový Passat, se kterým sdílý platformu, prozradím vám tajemství, tvrdý nekonfortí podvozek poznáte už při pár kilometrech nebo spíše stovek metrů

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 06. 04. 2015 10:14

Odpovědět  |   | 
miroslav  |  06. 04. 2015 14:45

BLBCE!

Odpovědět  |   | 
Martin  |  06. 04. 2015 10:02

Koupí tohoto modelu se zařadíš do kategorie socka. Protože to auto prostě vypadá jako pro socky. Zatímco Superb bude ve vnitřku rozměrově na úrovni Ečka, ne Cčka. Ale taky bude mít lepší výbavu a hlavně zůstatkovou cenu.

Odpovědět  |   | 

socky se poznají tak, že si myslí, že když někde mají o 15 cm víc místa, že jedou v lepším autě

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 06. 04. 2015 10:12

Odpovědět  |   | 
Mitch  |  06. 04. 2015 11:28

Je to tak. Vlhky sen ceskych Pepiku - cili Superb, je oproti Ccku jen nalestena bida a opet odflaknute auto, kde jen pridali hezky obal a jeden destnik navic.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  06. 04. 2015 12:13

V Mercedesu a socka? V autě roku prémiové značky a socka . Krom toho za ty prachy bude i Superb celkem nic moc...

Odpovědět  |   | 
R  |  06. 04. 2015 16:37

Na ježdění po městě a občas i dále proc ne. Nove C je dobre auto a i s tímhle motorem to nebude brzda provozu.

Odpovědět  |   | 
Míra S.  |  06. 04. 2015 17:04

Jinak ten motor je původně od Renaultu, velice spolehlivý a kultivovaný a především úsporný. Narozdíl od koncernových sraček

Odpovědět  |   | 
R  |  06. 04. 2015 17:07

No aspoň, že to není tři hrnek. ..-)

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  06. 04. 2015 21:52

Tohle není od renaultu, ten jim dodával atmosférický motor pokud se nemýlím. Tento je turbovaný.

Odpovědět  |   | 

Měl jsem za to, že berou od Rendlu jen nafty, máte nějaký odkaz na to, že to jsou i benzíny?

Odpovědět  |   | 
stargazer  |  09. 04. 2015 12:38

Zážehový 1,6 4válec M 270 je vlastním produktem MB a vyrábí se v DE:
http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M_270/... ...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  06. 04. 2015 20:55

Spociatku sa mi nove C velmi nepacilo, ale musim uznat ze ten dizajn ma nieco do seba. No a 95kW je myslim si uplne dostatocnych na normalne /ba aj svizne, kde vieme naco je ta vec pravo dolu a nemame obe ruky lave/ jazdenie. Klasicke predsudky na temu *socka* su ukazkou tunajsieho primitivizmu, za kazdu cenu to chce ukazat *mam na to*.Tieto zakladne motorizacie maju co ponuknut, mam například velmi dobru skusenost s 520d. Pokial ten motor dokaze v pohode nabehat aspon 300.000, potom za mna +

Odpovědět  |   | 
boss-ivoss  |  07. 04. 2015 08:26

Základní motorizace by mi nevadila. Horší to bude s výbavou, kde si člověk objedná pár základních věcí (tempomat, výhřev sedaček, automatické stěrače/světla, loketní opěrku, ALU kola a double-klimu) a hned to nebude 800k, ale 1100k. Ty příplatky u MB jsou (dle ceníku) dost vysoké.

Odpovědět  |   | 
Jean  |  07. 04. 2015 07:37

Väčšina ľudí, ktorí majú peniaze a nepotrebujú si liečiť nejaký mindrák, nepoužíva auto ako vyjadrenie svojho "sociálneho statusu", ale jednoducho potrebuje pomôcku k životu.
Inak na tomto aute je mi sypatické najmä to, že konečne označenie odpovedá starým zvykom - sedí to s objemom motora.
Ak sa do toho dá doplatiť aspoň obyčajný tempomat, mne by to bohate stačilo aj s týmto výkonom. V aute adrenalín a stres nepotrebujem, mám toho dosť v robote.

Odpovědět  |   | 
stargazer  |  09. 04. 2015 12:28

Mercedes (popř.BMW) se zadním náhonem bych už NIKDY nekoupil. Je to auto jen na suché léto do roviny.
Stačí lehce zasněžený uklouzaný kopeček a Méďa trapně končí po pár metrech a musí couvat dolů. Kolem se přežene bez problémů cokoliv s předním náhonem,včetně zde opovrhovaných Škodovek.
Když Mercedes nebo BMW, tak jedině 4x4!!!

Odpovědět  |   | 
JaroB  |  09. 04. 2015 23:51

Kúp si kvalitné zimné gumy a nebudeš mať žiaden problém ...to isté som tvrdil keď som kúpil Cko a mal ešte staré gumy...kúpil som wintercontact 850 a akoby som vymenil auto ...

Odpovědět  |   | 
stargazer  |  09. 04. 2015 12:48

Céčko se zážehovou 1,6 95kW, no to bude pěknej žebrák a navíc se zadním náhonem! Dopředu lituju každýho, kdo si to pořídí.
Když už by to muselo být benzínový Céčko, tak jedině C400 4Matic.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A