Mercedes-Benz C160 bude nejlevnější (a nejslabší) model třídy C

Verze C160 bude k dispozici výhradně s pohonem zadních kol a manuální šestistupňovou převodovkou.
Mercedes-Benz C160 bude nejlevnější (a nejslabší) model třídy C

Automobilka Mercedes-Benz uvede v průběhu dubna na trh ještě levnější (a samozřejmě také slabší) model třídy C. Bude se jmenovat Mercedes C160 a dostane přeplňovanou šestnáctistovku o výkonu skromných 95 kW (129 koní). To je o 20 kW méně než dosavadní vstupní model C180.

Verze C160 bude k dispozici výhradně s pohonem zadních kol a manuální šestistupňovou převodovkou. V základu dostanete jen plechová 16" kola, ale samozřejmě také plnou bezpečnostní výbavu, i když adaptivní tempomat a podobné věci asi nebudou ani za příplatek. Přesnou specifikaci zveřejní automobilka během několika dnů.

Světové auto roku není ani Mustang, ani Passat. Uspěl Mercedes-Benz

Světové auto roku není ani Mustang, ani Passat. Uspěl Mercedes-Benz

Model C160 by se na našem trhu mohl s cenou dostat pod 800 000 korun, ale počkejme si na oficiální ceník automobilky. Verze C180 dnes stojí od 842 160 korun. K modelu C160 nebude možné přikoupit automat, ale bude se prodávat i jako kombi.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Do konce roku bychom měli vidět ještě kupé a kabriolet třídy C a Mercedes dokonce zvažuje na rok 2016 i čtyřdveřové kupé jako soupeře pro BMW řady 4 Gran Coupé.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků