Mercedes-Benz C160 bude nejlevnější (a nejslabší) model třídy C

Verze C160 bude k dispozici výhradně s pohonem zadních kol a manuální šestistupňovou převodovkou.
Mercedes-Benz C160 bude nejlevnější (a nejslabší) model třídy C

Automobilka Mercedes-Benz uvede v průběhu dubna na trh ještě levnější (a samozřejmě také slabší) model třídy C. Bude se jmenovat Mercedes C160 a dostane přeplňovanou šestnáctistovku o výkonu skromných 95 kW (129 koní). To je o 20 kW méně než dosavadní vstupní model C180.

Verze C160 bude k dispozici výhradně s pohonem zadních kol a manuální šestistupňovou převodovkou. V základu dostanete jen plechová 16" kola, ale samozřejmě také plnou bezpečnostní výbavu, i když adaptivní tempomat a podobné věci asi nebudou ani za příplatek. Přesnou specifikaci zveřejní automobilka během několika dnů.

Světové auto roku není ani Mustang, ani Passat. Uspěl Mercedes-Benz

Světové auto roku není ani Mustang, ani Passat. Uspěl Mercedes-Benz

Model C160 by se na našem trhu mohl s cenou dostat pod 800 000 korun, ale počkejme si na oficiální ceník automobilky. Verze C180 dnes stojí od 842 160 korun. K modelu C160 nebude možné přikoupit automat, ale bude se prodávat i jako kombi.

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Do konce roku bychom měli vidět ještě kupé a kabriolet třídy C a Mercedes dokonce zvažuje na rok 2016 i čtyřdveřové kupé jako soupeře pro BMW řady 4 Gran Coupé.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků