Mercedes-Benz C kombi: příprava na odpočet (spy photos)

Když byla před nedávnem stuttgartským výrobcem uvedena nová generace třídy C, bylo jasné, že verze kombi na sebe nenechá příliš dlouho čekat. Všeobecně se předpokládá, že na trh přijde na podzim tohoto roku.

Tomu by napovídalo i to, že se špionážním fotografům podařilo zacyhtit verzi kombi s minimálním maskováním při testování na polygonu ve Stuttgartu. Byť je celá zadní část auta polepená černou folií, lze snadno vytušit siluetu karoserie i tvar pátých dveří. Pryč je plynule se svažující střecha kombi předchozí generace, dnes jsou v módě hrany. Střecha novinky je protažena dozadu a na ni navazuje téměř svislé zadní okno. Lze tedy očekávat, že významně vzroste přepravní kapacita hlavně při sklopených sedadlech, což se určitě bude hodit, až české zastoupení značky bude řešit homologaci N1 přestavby. Nemůžu se ale ubránit dojmu, že tvar zádě byl okopírován z Opelu Vectra Combi.

Jedinou částí, která tak zůstává utajena, jsou zadní světlomety. Ovšem podle našich zdrojů budou naprosto shodné s těmi na sedanu.

Kombík bude možno objednávat se stejnými motory i výbavami jako sedan.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Mercedes-Benz C kombi

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků