tento mercedes je nepekny, ma nevyvazene proporcie, nemozem sa ne naho zvyknut, ma velke zadne svetla, uzucky predok a davaju na neho smiesne kolesa
C-klasse je moc hezký auto, určitě vypadá líp jak Audi A4 nebo BMW 3. Asi bych si vybral C280, to by mi stačilo.
No, lepe nez trojka nevypada, ale i tak se mi libi. Je to hezky auto. Mame dve v praci a svezeni s nim je parada. Trochu si ale uz nechali ujet vlak konkurenci. Ale musim rici, ze CDI je fakt usporny naftak. S lehkou nohou po nemecky dalnici i pod 5l.
Tak to ovšem s hodně lehkou nohou!!! NApříč Německem mám s prázdným C 220CDI 6,5l/100km při průměrné rychlosti okolo 120km/hod. Praha -Rozvadov při temptomatu 140km/hod mám 5,2l, pokud to chci stačit pod 5,0 musím mít průměr okolo 75km/hod. P.S. Mám již třetí CDI, celkem jsem s nimi nalítal už 250tis km a něco o nich vím
C180K (105 kW): 899 000 Kč C200K (120 kW): 1 043 000 Kč C230K (150 kW): 1 059 000 Kč Nejsou vyse uvedeny motory jeden a ten samej t. j. 1.8 s kompressorem?? Jako treba 1.8 T u VW Group vykon byl od 150-225. Pokud ano, pak je mozna lepsi koupit C180K udelat nejaky "tuning" a za 50.000 Kc mit C230K t. j. usetrit 100.000 Kc ???
On tam byl a předpokládám, že i nadále bude, rozdíl ve výbavách, po dorovnání je cenový rozdíl menší. Pokud se nepletu tak 200CDI a 220CDI je taky jeden motor.....Není mi jasné, proč vypadnul diesl 270CDI, přece jenom skok mezi 220CDI a 320CDI je 55kW a hlavně cenový rozdíl je už veliký. 270CDI by podle mě zapadla do "středu" nabídky. Navíc se 270 CDI prodalo více než 320CDI..... V Stuttgartu ale jistě vědí přoč to udělali
Ano, je to stále 1.8K.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.