Mercedes-Benz C-klasse s novými top-šestiválci

Mercedes-Benz třídy C dostane nové šestiválcové motory, které budou tvořit vrchol nabídky. Motor C350 bude mít výkon 200 kW, motor C320 CDI pak 165 kW. Novými motory a sportovním paketem bude céčko soupeřit s novou řadou BMW 3.
Mercedes-Benz C-klasse s novými top-šestiválci

Dva nové šestiválce

Do čela nabídky naftových motorů se v třídě C postaví nový vidlicový šestiválec s označením C320 CDI a výkonem 165 kW (224 k). Až dosud byl nejvýkonnějším nafťákem pětiválcový agregát s označením C270 CDI s výkonem 125 kW (170 k). Silnější pohonná jednotka má v kombinaci s optimalizovaným sedmistupňovým automatem 7GTronic maximální kroutící moment 510 Nm. Kdo zvolí klasický šestirychlostní manuál, musí se spokojit pouze s 415 Nm. Není bez zajímavosti, že motor používá třetí generaci vstřikování Common Rail s piezoelektrickým ovládáním vstřikovačů.

C320 CDI v provedení sedan a automatickou převodovkou akceleruje z klidu na stovku za sympatických 6,9 s a nejvyšší rychlost bude standardně elektronicky omezena na 250 km/h. U manuálu se rychlosti 100 km/h dočkáte za 8,1 s a maximálky 246 km/h. U spotřeby uvádí Mercedes-Benz průměrnou hodnotu 6,9-7,6 l/100 km. Filtr pevných částic (v Německu ve standardu) pomohl splnit emisní normy Euro 4. Cena za sedan C320 CDI je 38 338 eur (cca 1 250 000 Kč) a u kombi čekejte cenu 40 078 eur (cca 1 300 000 Kč).

Nejsilnější benzínový šestiválec s objemem 3.5 l disponuje výkonem rovných 200 kW (272 k) a maximálním kroutícím momentem 350 Nm. Tento agregát bude oproti zmiňovanému nafťáku v nabídce i pro sportovní kupé. Nový Mercedes-Benz C350 v kombinaci s příplatkovým automatem 7GTronic vystřelí z nuly na stovku za 6,4 s a nejvyšší rychlost je opět omezena na 250 km/h. Udávaná kombinovaná spotřeba je 9,5-10,1 l/100 km. Sedan C350 si pořídíte za 39 498 euro a kombi bude vaši kapsu stát 41 238 euro.

Paket Sport a Sport Plus

Od března 2005 bude pro sedan, kombi i kupé k dispozici speciální sportovní paket ve variantách Sport a Sport Plus. Kit bude mít jiný optický styling, než model AMG. V základní výbavě bude modifikovaná přední maska, oplechování zádě, sedmnáctipalcová šestipaprsková kola z lehkých slitin, pneumatiky o rozměru 225/45 R17 vpředu a 245/40 R17 vzadu a bi-xenonové světlomety. Verze Plus bude mít ještě navíc upravené boční prahy a sportovní podvozek.

Dalším poznávacím prvkem bude chromovaná mřížka chladiče, kliky v barvě vozu, chromovaný výfuk, stínítka na světlometech a nápis Sport Edition. V interiéru bude celokožený sportovní volant, audiosestava s CD přehrávačem, vlastní koberečky, chromovaná hlavice řadící páky a další doplňky. Mercedes-Benz má pro tuto edici nachystáno perleťové lakování v barvách černá a stříbrná. Interiér bude mít černé obložení.

Tip: Mrkněte se na sportovní paket pro E-klasse nebo si přečtěte informace o připravované nové generaci S-klasse.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků