Mercedes-Benz C: čerstvý vzhled a nová výbava (představení)

Od dubna se na našem trhu začne prodávat faceliftovaný Mercedes-Benz třídy C. Krátce jsme se o něm zmínili nedávno, dnes přidáváme 24 nových fotografií (kupé, limuzína i kombi), plakáty a další podrobnější informace.
Mercedes-Benz C: čerstvý vzhled a nová výbava (představení)
Seznam kapitol
  1. Vnější změny, vylepšené řízení a podvozek
  2. Nová výbava, vylepšené motory, C55 AMG

Mercedes-Benz třídy C se v současné podobě objevil na trhu v květnu 2000. Od té doby se jej prodalo téměř 1,3 milionů kusů, což hovoří o skutečně výrazném úspěchu. A protože od začátku prodeje uplynuly téměř čtyři roky, je čas na facelift; nový model se objeví až v roce 2007. 

Tip: Stáhněte si plakáty nového Mercedesu-Benz C!

Drobné vnější změny

Na první pohled zdálo, že facelift je skutečně jen kosmetický a žádné výraznější změny se neodehrály. Skutečně, vnější vzhled se změnil jen málo. Málokdo pozná, že má tu čest s novým Céčkem, pokud nespočítá žebrování na mřížce chladiče. Současná verze má čtyři vodorovná žebra, zatímco faceliftovaný model bude mít jen tři žebra. Zcela nový je také přední spoiler, který je oproti starší verzi výraznější a efektnější. Standardem je rovněž čirá optika, kterou měly dříve jen modely s xenonovými světlomety. Díky těmto změnám Céčko skutečně prokouklo a vypadá dynamičtěji.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Céčko prokouklo

Dynamický vzhled doplňuje větší rozchod kolo o 12 mm (z 1493 na 150 5mm), standardem budou šestnáctipalcová kola (dnes 15") a nízkoprofilové pneumatiky 205/55 R16. U výbav Classic a Elegance doplní look modelu sportovní prahy dveří a u Avantgarde navíc zadní spoiler. Vnější laky používají nanotechnologii, díky čemuž jsou více odolnější proti vnějším vlivům a nemělo by je tak poškozovat mytí v myčce. Určitě se vám zalíbí i nové bi-xenonové světlomety s možností natáčení v případě odbočování. Díky tomu lépe vidíte, kam jedete (tuto drobnost už dnes mají vyšší modelové řady).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Elegantní kombi

Lépe se řídí

Změny se dotkly i podvozku, který je sportovnější, má nová ložiska na obou nápravách a vylepšený zadní stabilizátor. Díky tomu je možné se vrhat do zatáček ještě prudčeji než dříve. Agilním jízdním vlastnostem přispívá také přímější řízení a rovněž standardní šestikvaltová manuální převodovka. Verze se sportpaketem či verze AMG má u převodovky kratší dráhy, což urychluje řazení a tím i zlepšuje akceleraci.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Sportovní kupátko

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Vnější změny, vylepšené řízení a podvozek
  2. Nová výbava, vylepšené motory, C55 AMG
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků