Mercedes-Benz C: čerstvý vzhled a nová výbava (představení)

Od dubna se na našem trhu začne prodávat faceliftovaný Mercedes-Benz třídy C. Krátce jsme se o něm zmínili nedávno, dnes přidáváme 24 nových fotografií (kupé, limuzína i kombi), plakáty a další podrobnější informace.
Mercedes-Benz C: čerstvý vzhled a nová výbava (představení)
Seznam kapitol
  1. Vnější změny, vylepšené řízení a podvozek
  2. Nová výbava, vylepšené motory, C55 AMG

Mercedes-Benz třídy C se v současné podobě objevil na trhu v květnu 2000. Od té doby se jej prodalo téměř 1,3 milionů kusů, což hovoří o skutečně výrazném úspěchu. A protože od začátku prodeje uplynuly téměř čtyři roky, je čas na facelift; nový model se objeví až v roce 2007. 

Tip: Stáhněte si plakáty nového Mercedesu-Benz C!

Drobné vnější změny

Na první pohled zdálo, že facelift je skutečně jen kosmetický a žádné výraznější změny se neodehrály. Skutečně, vnější vzhled se změnil jen málo. Málokdo pozná, že má tu čest s novým Céčkem, pokud nespočítá žebrování na mřížce chladiče. Současná verze má čtyři vodorovná žebra, zatímco faceliftovaný model bude mít jen tři žebra. Zcela nový je také přední spoiler, který je oproti starší verzi výraznější a efektnější. Standardem je rovněž čirá optika, kterou měly dříve jen modely s xenonovými světlomety. Díky těmto změnám Céčko skutečně prokouklo a vypadá dynamičtěji.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Céčko prokouklo

Dynamický vzhled doplňuje větší rozchod kolo o 12 mm (z 1493 na 150 5mm), standardem budou šestnáctipalcová kola (dnes 15") a nízkoprofilové pneumatiky 205/55 R16. U výbav Classic a Elegance doplní look modelu sportovní prahy dveří a u Avantgarde navíc zadní spoiler. Vnější laky používají nanotechnologii, díky čemuž jsou více odolnější proti vnějším vlivům a nemělo by je tak poškozovat mytí v myčce. Určitě se vám zalíbí i nové bi-xenonové světlomety s možností natáčení v případě odbočování. Díky tomu lépe vidíte, kam jedete (tuto drobnost už dnes mají vyšší modelové řady).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Elegantní kombi

Lépe se řídí

Změny se dotkly i podvozku, který je sportovnější, má nová ložiska na obou nápravách a vylepšený zadní stabilizátor. Díky tomu je možné se vrhat do zatáček ještě prudčeji než dříve. Agilním jízdním vlastnostem přispívá také přímější řízení a rovněž standardní šestikvaltová manuální převodovka. Verze se sportpaketem či verze AMG má u převodovky kratší dráhy, což urychluje řazení a tím i zlepšuje akceleraci.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Sportovní kupátko

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Vnější změny, vylepšené řízení a podvozek
  2. Nová výbava, vylepšené motory, C55 AMG
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků