Mercedes-Benz C: čerstvý vzhled a nová výbava (představení)

Od dubna se na našem trhu začne prodávat faceliftovaný Mercedes-Benz třídy C. Krátce jsme se o něm zmínili nedávno, dnes přidáváme 24 nových fotografií (kupé, limuzína i kombi), plakáty a další podrobnější informace.
Mercedes-Benz C: čerstvý vzhled a nová výbava (představení)
Seznam kapitol
  1. Vnější změny, vylepšené řízení a podvozek
  2. Nová výbava, vylepšené motory, C55 AMG

Mercedes-Benz třídy C se v současné podobě objevil na trhu v květnu 2000. Od té doby se jej prodalo téměř 1,3 milionů kusů, což hovoří o skutečně výrazném úspěchu. A protože od začátku prodeje uplynuly téměř čtyři roky, je čas na facelift; nový model se objeví až v roce 2007. 

Tip: Stáhněte si plakáty nového Mercedesu-Benz C!

Drobné vnější změny

Na první pohled zdálo, že facelift je skutečně jen kosmetický a žádné výraznější změny se neodehrály. Skutečně, vnější vzhled se změnil jen málo. Málokdo pozná, že má tu čest s novým Céčkem, pokud nespočítá žebrování na mřížce chladiče. Současná verze má čtyři vodorovná žebra, zatímco faceliftovaný model bude mít jen tři žebra. Zcela nový je také přední spoiler, který je oproti starší verzi výraznější a efektnější. Standardem je rovněž čirá optika, kterou měly dříve jen modely s xenonovými světlomety. Díky těmto změnám Céčko skutečně prokouklo a vypadá dynamičtěji.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Céčko prokouklo

Dynamický vzhled doplňuje větší rozchod kolo o 12 mm (z 1493 na 150 5mm), standardem budou šestnáctipalcová kola (dnes 15") a nízkoprofilové pneumatiky 205/55 R16. U výbav Classic a Elegance doplní look modelu sportovní prahy dveří a u Avantgarde navíc zadní spoiler. Vnější laky používají nanotechnologii, díky čemuž jsou více odolnější proti vnějším vlivům a nemělo by je tak poškozovat mytí v myčce. Určitě se vám zalíbí i nové bi-xenonové světlomety s možností natáčení v případě odbočování. Díky tomu lépe vidíte, kam jedete (tuto drobnost už dnes mají vyšší modelové řady).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Elegantní kombi

Lépe se řídí

Změny se dotkly i podvozku, který je sportovnější, má nová ložiska na obou nápravách a vylepšený zadní stabilizátor. Díky tomu je možné se vrhat do zatáček ještě prudčeji než dříve. Agilním jízdním vlastnostem přispívá také přímější řízení a rovněž standardní šestikvaltová manuální převodovka. Verze se sportpaketem či verze AMG má u převodovky kratší dráhy, což urychluje řazení a tím i zlepšuje akceleraci.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Sportovní kupátko

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Vnější změny, vylepšené řízení a podvozek
  2. Nová výbava, vylepšené motory, C55 AMG
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků