Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Po základním sedanu a kombi přichází další verze odvozená od nového Mercedesu-Benz třídy C. A jde o verzi nejzajímavější. Na světě jsou informace týkající se vrcholného provedení 63 AMG. Těšte se na agresivnější vzhled, sportovní podvozek a velice zajímavé jízdní výkony.

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Pod kapotou najdeme nový čtyřlitrový osmiválec, který v základní verzi dává k dispozici 350 kW (475 koní) a 650 Nm. V kombinaci se sedmistupňovou převodovkou AMG Speedshift vystřelí tento sedan na stovku za 4,2 s a v rozletu ho utne až omezovač nastavený na 250 km/h. Ostřejší S disponuje parametry 375 kW (510 k), stovku dá za 4,1 s, maximální rychlost se nemění. „Esko“ má na rozdíl od základní verze elektronicky řízený zadní diferenciál.

Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podání Schmidt Revolution  

Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podání Schmidt Revolution  

Mercedes-Benz C 63 AMG je vybaven adaptivním podvozkem AMG Ride Control s možností nastavení jednoho ze tří režimů. Nechybí ani sportovní řízení a patřičné brzdy. Kotouče vpředu mají průměr 360 mm, kotouče vzadu jsou o třicet milimetrů menší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků