Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Po základním sedanu a kombi přichází další verze odvozená od nového Mercedesu-Benz třídy C. A jde o verzi nejzajímavější. Na světě jsou informace týkající se vrcholného provedení 63 AMG. Těšte se na agresivnější vzhled, sportovní podvozek a velice zajímavé jízdní výkony.

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Pod kapotou najdeme nový čtyřlitrový osmiválec, který v základní verzi dává k dispozici 350 kW (475 koní) a 650 Nm. V kombinaci se sedmistupňovou převodovkou AMG Speedshift vystřelí tento sedan na stovku za 4,2 s a v rozletu ho utne až omezovač nastavený na 250 km/h. Ostřejší S disponuje parametry 375 kW (510 k), stovku dá za 4,1 s, maximální rychlost se nemění. „Esko“ má na rozdíl od základní verze elektronicky řízený zadní diferenciál.

Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podání Schmidt Revolution  

Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podání Schmidt Revolution  

Mercedes-Benz C 63 AMG je vybaven adaptivním podvozkem AMG Ride Control s možností nastavení jednoho ze tří režimů. Nechybí ani sportovní řízení a patřičné brzdy. Kotouče vpředu mají průměr 360 mm, kotouče vzadu jsou o třicet milimetrů menší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků