Mercedes-Benz C 63 AMG dostal 510 koní. Stovku zvládne za 4,1 s

Po základním sedanu a kombi přichází další verze odvozená od nového Mercedesu-Benz třídy C. A jde o verzi nejzajímavější. Na světě jsou informace týkající se vrcholného provedení 63 AMG. Těšte se na agresivnější vzhled, sportovní podvozek a velice zajímavé jízdní výkony.

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Prohlédněte si Mercedes-AMG GT v obří galerii a na sedmi videích

Pod kapotou najdeme nový čtyřlitrový osmiválec, který v základní verzi dává k dispozici 350 kW (475 koní) a 650 Nm. V kombinaci se sedmistupňovou převodovkou AMG Speedshift vystřelí tento sedan na stovku za 4,2 s a v rozletu ho utne až omezovač nastavený na 250 km/h. Ostřejší S disponuje parametry 375 kW (510 k), stovku dá za 4,1 s, maximální rychlost se nemění. „Esko“ má na rozdíl od základní verze elektronicky řízený zadní diferenciál.

Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podání Schmidt Revolution  

Mercedes-Benz C 220 BlueTEC v podání Schmidt Revolution  

Mercedes-Benz C 63 AMG je vybaven adaptivním podvozkem AMG Ride Control s možností nastavení jednoho ze tří režimů. Nechybí ani sportovní řízení a patřičné brzdy. Kotouče vpředu mají průměr 360 mm, kotouče vzadu jsou o třicet milimetrů menší. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků