TEST Mercedes-Benz C 220 d: Digitální revoluce s bezednou nádrží

Názory k článku

Jan Taraba  |  15. 12. 2021 14:40

" který disponuje novou klikovou hřídelí, díky které se prodloužil zdvih pístů z 92,3 na 94,3 cm"
fííha, to musí být klikovka, když to má zdvih skoro metr....

 |   |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Kankunen  |  15. 12. 2021 14:56

Diesly unikají benzínum čím dál více. Se spotřebou malých tříválců máš auto, které má sebevědomý zátah bez nárůstu spotřeby.

 |   |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
OnlyTruth  |  15. 12. 2021 16:28

ako som zvedavy na w206ku ale v benzine.. rozmyslam nad 300kou lebo je to aspon 2,0l... mame v rodine w204 a ja mam w205 a osobne si myslim, ze su velkostou dostacujuce.. vidim ako negativa recenzie , ze je malo miesta v zadu - osobne hocikedy dam prednost autu s normalnym rozlozenim ako miesta o par cm vzadu.

 |   |  Odpovědět
Sir CHerokee  |  15. 12. 2021 17:50

Není to nejhezčí Céčko a ani nejrychlejší. Ale drahé je dost. Podle mého názoru, když to nemá prémiovou techniku (nakopaný 6 nebo 8 válec), tak nemá cenu to vůbec kupovat. Ty digitální fíčurky dnes nabízí skoro každá značka.

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Hamarel  |  15. 12. 2021 18:40

Absencí šesti a osmiválců to Mergl totálně zazdil, čtyřválcovou naftu má kdejaký mainstream, důvod připlácet za prémii zcela zmizel a ještě tomu dají korunu otřesným dotykovým volantem.

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor