TEST Mercedes-Benz C 220 d: Digitální revoluce s bezednou nádrží

26 komentářů

Hamarel
15. prosince • 18:40

Absencí šesti a osmiválců to Mergl totálně zazdil, čtyřválcovou naftu má kdejaký mainstream, důvod připlácet za prémii zcela zmizel a ještě tomu dají korunu otřesným dotykovým volantem.

Alda
15. prosince • 20:53

Pohodlný podvozek, dražší materiály v interiéru, lepší sedačky, odhlučnění, prémiová výbava- těžko budeš mít v mainstreamu takové světlomety jako tady. Ale je pravda, že rozdíly se zmenšují.

!⚠!
15. prosince • 18:51

Bla bla bla.
Napíšeš alespoň jednou něco srozumitelného ?!? Ty tvoje výměšky se opravdu nedají pochopit.

Sir CHerokee
15. prosince • 17:50

Není to nejhezčí Céčko a ani nejrychlejší. Ale drahé je dost. Podle mého názoru, když to nemá prémiovou techniku (nakopaný 6 nebo 8 válec), tak nemá cenu to vůbec kupovat. Ty digitální fíčurky dnes nabízí skoro každá značka.

OnlyTruth
16. prosince • 8:56

z jednej casti je to pravda ale z druhej tam stale mame pozdlzne ulozeny motor a to je obrovsky rozdiel.. dokym neprejdu na elektro a bude to to iste ako hociktora ina znacka tak to aspon tymto drzi .. skoda, coskoro padnu vsetky "premiove znacky" na sprostu eko dobu

OnlyTruth
15. prosince • 16:28

ako som zvedavy na w206ku ale v benzine.. rozmyslam nad 300kou lebo je to aspon 2,0l... mame v rodine w204 a ja mam w205 a osobne si myslim, ze su velkostou dostacujuce.. vidim ako negativa recenzie , ze je malo miesta v zadu - osobne hocikedy dam prednost autu s normalnym rozlozenim ako miesta o par cm vzadu.

Kankunen
15. prosince • 14:56

Diesly unikají benzínum čím dál více. Se spotřebou malých tříválců máš auto, které má sebevědomý zátah bez nárůstu spotřeby.

Honimir
16. prosince • 11:01

Tady ta nova generace diesulu od Mercedesu skutecne reprezentuje soucasny techonologicky pokrok v mnoha oborech. Vysoke tlaky, nespocet numerickych simulaci, materialove maji nanotech povrchy ve valcich ... i uroven regulace a dat co to neustale vyhodnocuje je nekde uplne jinde.Je otazka, kolik miliard EUR vyvoje by dotahlo dalsi procenta ucinnosti (ucinnost motoru uz posledni dobou docela stagnuje). Urcite jak takovy technologicky skvosty neposunou dal absolventi humanitnich oboru.

Alda
15. prosince • 15:47

Jsou lidé, kterým moc chutná nějaká šunka, protože stojí 14,50. Jiným ta samá šunka nechutná, protože to se šunkou nemá nic společného.Podle tebe unikají diesly, protože jsou úsporné? Podle mě se diesly nikdy benzínu ani z dálky nepříblizily, protože mají nekulturní projev. V benzínu jedeš jako člověk na úrovni. K čemu Mercedes a poslouchat chrochtání nafty?

Česílko
16. prosince • 13:59

Přesně!!!

Moik
16. prosince • 8:38

A jsou lidé, kterým nechutná ani benzín a není důvod poslouchat zvuk výbuchů těkavé látky v motoru s vnitřním spalováním! Rozdíl mezi naftou a benzínem nepopírám. Z pohledu EQS je ale nepodstatný.

15. prosince • 15:54

Kanhunem nemá o autech ani ponětí. Je jen prudič na všech fórech

Jan Taraba
15. prosince • 14:40

" který disponuje novou klikovou hřídelí, díky které se prodloužil zdvih pístů z 92,3 na 94,3 cm"
fííha, to musí být klikovka, když to má zdvih skoro metr....

Česílko
16. prosince • 13:57

Cože tak málo? Znám motor, který má zdvih 2,5m, je nejsilnější na světě a používá ho Hyundai:
https://www.autoweb.cz/nejsilnejsi-motor-na-svet... má zajímavé parametry.  Je to ekvivalent 71 735 motorů ze Škody Fabia 1,2 HTP.🤭

^●^
16. prosince • 19:26

Ztrapňuješ se tedy nádherně. Jen pokračuj korejský soudruhu.

Karlheinz L.
17. prosince • 7:52

Tedy od tebe to sedí. Ty bys mohl být přinejmenším Bůh trapnosti. Neznám totiž nikoho trapnějšího.

Česílko
16. prosince • 19:54

Každý ví, že jsi to jen ty, kdo je tu trapný.

®
16. prosince • 18:43

Nejvýkonnější motor světa nese název Wärtsilä-Sulzer RTA96-C a v továrně ve městě Aioi ho vyrábí firma Japan Diesel United. Staví se na zakázku pro největší zaoceánské kontejnerové lodě a vedle těžko uvěřitelných parametrů je pozoruhodný i tím, že jde o dvoutaktní diesel přeplňovaný turbodmychadlem.

Česílko
16. prosince • 19:47

Vždyť ano, píšu snad něco jiného, že ho používá Hyundai (v lodích vlastní výroby). Je to v přiloženém odkazu. Hyundai je největší výrobce lodí na světě.

^●^
16. prosince • 20:06

A zase lež.
Ty jsi opravdu chudák

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Driver
16. prosince • 21:14

Má pravdu.
Výrobce aut Hyundai Motor Company založil v roce 1967, v roce 1972 pak vznikla neméně úspěšná společnost Hyundai Heavy Industries, největší výrobce lodí na světě.
https://www.automobilrevue.cz/rubriky/tiskove-zpravy/as... ...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Hyundai...

Česílko
16. prosince • 22:11

👍díky.

Česílko
16. prosince • 20:54

"Nejsilnější čtrnáctiválcová verze se v následujících letech dostane například do čtyř kontejnerových lodí, které vznikají v Koreji u Hyundai Heavy Industries. Lodě vyplují v prvním čtvrletí 2008 a budou sloužit pro převoz zboží mezi jihovýchodní Asií a Evropou."...
https://www.autoweb.cz/nejsilnejsi-motor-na-svet...

Jogurt
15. prosince • 14:52

Nojo, on i šestnáctilitrový V8 od Scanie má zdvih jen 15,4cm
Članek sesmolil Kadera, tedy na chyby nehleďme, mohlo to dopadnout ještě hůř

Doporučujeme

Články odjinud