Mercedes-Benz bude mít do tří let osm kompaktních modelů

Ze současných pěti kompaktních modelů se počet takových aut s třícípou hvězdou zvýší na osm. Na autosalonu v Detroitu to oficiálně potvrdila sama automobilka.

Zástupci automobilky zatím neupřesnili, jaké tři kompaktní modely do roku 2020 představí. Jisté je však, že budou, a tak se může roztáčet kolo spekulací.

Téměř jisté je představení SUV nižší střední třídy s názvem GLB. Design takového vozu si můžeme představit na příkladu konceptu Ener-G-Force z roku 2012. Vzhledově má totiž novinka připomínat drsný off-road třídy G, byť zřejmě jen vzdáleně.

Mercedes Ener-G-Force se stal realitou založenou na modelu Tata Xenon

Mercedes Ener-G-Force se stal realitou založenou na modelu Tata Xenon

Jedním z dvou dalších modelů by mohl být malý roadster ve stylu Mazdy MX-5, avšak je otázkou, jestli takovému vozu dá v portfoliu značky model SLK nějaké místo. Šéf Daimleru Dieter Zetsche na otázky tohoto typu řekl jen to, že nové modely nabídnou zábavné jízdní vlastnosti, inovace a moderní design.

Facelift Mercedesu GLA přináší nový motor a vyšší podvozek

Facelift Mercedesu GLA přináší nový motor a vyšší podvozek

V současné době jsou nejmenšími mercedesy deriváty třídy A. Kromě standardního hatchbacku lze zvolit zvýšené GLA, sedan CLA či kombi CLA Shooting Brake. Do kompaktního segmentu lze započítat i rodinnou třídu B. Takových vozů prodal Mercedes-Benz od roku 2012 již více než dva miliony.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků