Mercedes-Benz B: na českém trhu s cenou od 558 000 Kč

Nová generace Mercedesu-Benz třídy B už zná své české ceny. K dispozici budou čtyři motorizace a minimální suma 558 000 Kč. Jde o provedení 180 s benzinovou jedna-šestkou nabízející maximální výkon 90 kW. Nad ní pak stojí o 25 kW výkonnější varianta 200, za kterou dáte minimálně 609 900 Kč.

Více o Mercedesu třídy B
Mercedes-Benz B: kompletní informace, žádné fotografie
Mercedes-Benz B 2012 již v plné parádě

Pokud toužíte po dieselu, můžete vybírat mezi dvojicí naftových motorů o objemu 1,8 litru. Slabší 180 CDI dává řidiči k dispozici 80 kW a 250 Nm. Kombinovaná spotřeba by se měla pohybovat pod hranicí pěti litrů. Cena tohoto provedení činí 586 800 Kč. Vrcholem nabídky pro Mercedes Benz třídy B je 200 CDI, tedy opět dieselová jedna-osmička, ale s výkonem 100 kW a točivým momentem 300 Nm. Za tuto verzi zaplatíte 654 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Není bez zajímavosti, že kromě B 200 jsou všechny ceny nižší, než tomu bylo u předchozí generace. Mercedes přijímá objednávky už v současnosti, první vozy se dostanou do České republiky 19. listopadu. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky